Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En ees halua tietää mitä se aattelee. Vissii sillä on unohtunu mun sukupuoli kun oon kotoa muuttanu.
Baletti on miehille lajina vahan kuin taitoluistelu. Ala-asteella kiusataan, mutta ylaasteella on jo eri meininki, kun kaverit tajuaa miten paljon ymparilla pyorii natteja tyttoja. Tutulla, joka harrasti taitoluistelua, oli vaihtuva luistelijatypy kainalossa lapi lukion. Ei sen kokeileminen valttamatta haittaa... Vaatii muuten todella paljon voimaa ja liikkuvuus kehittyy myos.
Legginsit on vaan naisten pitkät kalsarit, mukamas "muotia"... just... Kun äijä laittaa pitkät jalkaan "HYI YÖK OKSETTAA EI NOIN MEE POIS HYI HELSKUTTI"...
No kai sitä kutsutaan tasa-arvoksi.
Taisin komediaa aiheuttaa eräänä synkkänä talvi-iltana, kun olin salilla polkenut kuntopyörällä 60min. Jalassani oli epähuomiosta ollut hyvin ohuet, harmaat trikoot, ja noh... Kukin varmaan tietää kuinka hurmaava hikiläikkä siitä tunnin hinkuttamisesta syntyy. No meikäläinenhän siellä sitten reteesti käveli ja pyllisteli ympäri salia hikiset trikoot liimautuneena persukseen, kunnes joku mieshenkilö kävi huomauttamassa minulle asiasta. :D

Miks vitussa kaikki Pirkko-Liisat kulkee legginseissa. Saatanan ruman näköistä, mun ranne on kuitenki paksumpi ku 80% näiden tyttöjen jaloista , yhtään kivannäköstä reisee en oo nähny tollaset päällä! En mäkään kulje pelkissä pitkissä kalsareissa huudeil..
Se on huvittavaa kun kolme äijjää nostaa yhtä-aikaa about 300kg maasta. (Kaikki kolme siis tarttuvat samasta tangosta kiinni)
Ja sitten kehutaan, että: "Kyllä treeni on tuottanut tulosta huomenna nostetaan 320kg!"
.....................