Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Sain kuulla, että taas yksi vanha kaveri on poistunut tästä maailmasta muutama viikko sitten. Helvetin mukava jätkä kaikin puolin. Kyllä taas tuli huomattua, miten epäoikeudenmukaista elämä on. Parhaat lähtee ekana :haart:

Noh kävinpä päivystykses ihosta, samantien ihotautilääkärille, tuli 15 aikaa valohoitoon, suihkussa pitää pestä keho jollain rasvalla, paikanpäällä valohoito ja rasvaus, 5cm lappuja atooppisesta ihosta ja vielä tuli kunnon kutinalääke... Ettei ollukkaan ihan pieni asia niinkuin mulle aina väitettiin. Eka lääkäri sano päivystykses et ei oo koskaan nähny näin pahaa ihoo. Verikokeetki otettiin jne.. Jos ei huomenna oo iho parempi tai jos huononee ni sitte vaan sairaalaan kahdeks päiväks. "pientä ihottumaa ja kutinaa..." Enkä käytä mitään pesuaineita ku käyn suihkus.

En ees halua tietää mitä se aattelee. Vissii sillä on unohtunu mun sukupuoli kun oon kotoa muuttanu.

Baletti on miehille lajina vahan kuin taitoluistelu. Ala-asteella kiusataan, mutta ylaasteella on jo eri meininki, kun kaverit tajuaa miten paljon ymparilla pyorii natteja tyttoja. Tutulla, joka harrasti taitoluistelua, oli vaihtuva luistelijatypy kainalossa lapi lukion. Ei sen kokeileminen valttamatta haittaa... Vaatii muuten todella paljon voimaa ja liikkuvuus kehittyy myos.

Baletti on miehille lajina vahan kuin taitoluistelu. Ala-asteella kiusataan, mutta ylaasteella on jo eri meininki, kun kaverit tajuaa miten paljon ymparilla pyorii natteja tyttoja. Tutulla, joka harrasti taitoluistelua, oli vaihtuva luistelijatypy kainalossa lapi lukion. Ei sen kokeileminen valttamatta haittaa... Vaatii muuten todella paljon voimaa ja liikkuvuus kehittyy myos.

Juu,mäkin olen sinänsä tätä mieltä.Se kehonhallinta ois jotain helvetin hienoa.

Miks vitussa kaikki Pirkko-Liisat kulkee legginseissa. Saatanan ruman näköistä, mun ranne on kuitenki paksumpi ku 80% näiden tyttöjen jaloista , yhtään kivannäköstä reisee en oo nähny tollaset päällä! En mäkään kulje pelkissä pitkissä kalsareissa huudeil..

Legginsit on vaan naisten pitkät kalsarit, mukamas "muotia"... just... Kun äijä laittaa pitkät jalkaan "HYI YÖK OKSETTAA EI NOIN MEE POIS HYI HELSKUTTI"...
No kai sitä kutsutaan tasa-arvoksi.

Taisin komediaa aiheuttaa eräänä synkkänä talvi-iltana, kun olin salilla polkenut kuntopyörällä 60min. Jalassani oli epähuomiosta ollut hyvin ohuet, harmaat trikoot, ja noh... Kukin varmaan tietää kuinka hurmaava hikiläikkä siitä tunnin hinkuttamisesta syntyy. No meikäläinenhän siellä sitten reteesti käveli ja pyllisteli ympäri salia hikiset trikoot liimautuneena persukseen, kunnes joku mieshenkilö kävi huomauttamassa minulle asiasta. :D

Legginsit on vaan naisten pitkät kalsarit, mukamas "muotia"... just... Kun äijä laittaa pitkät jalkaan "HYI YÖK OKSETTAA EI NOIN MEE POIS HYI HELSKUTTI"...
No kai sitä kutsutaan tasa-arvoksi.

Ala lenkkeilee. Saat käyttää legginsejä eikä kukaan naura.

Ontopic: Vituttaa tää diettaaminen, kun paino ei tipu...

Se on huvittavaa kun kolme äijjää nostaa yhtä-aikaa about 300kg maasta. (Kaikki kolme siis tarttuvat samasta tangosta kiinni)
Ja sitten kehutaan, että: "Kyllä treeni on tuottanut tulosta huomenna nostetaan 320kg!"

.....................

Taisin komediaa aiheuttaa eräänä synkkänä talvi-iltana, kun olin salilla polkenut kuntopyörällä 60min. Jalassani oli epähuomiosta ollut hyvin ohuet, harmaat trikoot, ja noh... Kukin varmaan tietää kuinka hurmaava hikiläikkä siitä tunnin hinkuttamisesta syntyy. No meikäläinenhän siellä sitten reteesti käveli ja pyllisteli ympäri salia hikiset trikoot liimautuneena persukseen, kunnes joku mieshenkilö kävi huomauttamassa minulle asiasta. :D

nyt on pakko oikeesti udella että miten mies kävi huomauttamassa? "moi, sulla on housut liimautunu perseeseen kiinni.." ? :hyper:

No sillee hienovaraisesti huomautti hikiläikästä siihen malliin, että "Hei tota sun olis ehkä parempi istua hetkeks ennenku jatkat treeniäs" ja osoitti pebaa. :D Siinä kun kyykkypaikalla tämän tapahtuman sattuessa oltiin, niin peilistä tsekkasin tilanteen, ja niinhän pyllyssä nätti penkinkuvio näkyi. Virnisti vaan sitten, kun issekin huomasin tilanteen. :D

Miks vitussa kaikki Pirkko-Liisat kulkee legginseissa. Saatanan ruman näköistä, mun ranne on kuitenki paksumpi ku 80% näiden tyttöjen jaloista , yhtään kivannäköstä reisee en oo nähny tollaset päällä! En mäkään kulje pelkissä pitkissä kalsareissa huudeil..

Kuules, kun ne legginssit on just hyvät sellasille koiville, jotka ovat sun rannetta ohuemmat. Lihaksikkaiden reisien kanssa ne näyttävät vain härskille. Ja pulleiden reisien kanssa...vielä pahemmalle. Mutta joo, onhan se vitsikäs ilmiö, kun valtaosa naisista hiihtää kylillä kalsarit jalassa :lol2:

Se on huvittavaa kun kolme äijjää nostaa yhtä-aikaa about 300kg maasta. (Kaikki kolme siis tarttuvat samasta tangosta kiinni)
Ja sitten kehutaan, että: "Kyllä treeni on tuottanut tulosta huomenna nostetaan 320kg!"

.....................

Hyvät naurut sain, kun oikeen aattelin minkä näköistä se on :DD

Flunssatauti from hell. Pahin ohi ja töitä pystyy jo tekemään ihan hyvin, mutta vieläkin on sen verta toipilas ettei uskalla treenata. Eihän tässä vasta ole kun kuukausi mennyt... Vituttaa.

Back
Ylös Bottom