Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Puhelinmyyjät masentuu aina selvästi kun ne kysyy kuinka iso puhelinlasku minulla on. Eilen joku tarjosi puheaikaa. En tarvitse sitä, en juuri käytä puhelinta.

Koira lenkille 8:00am, vähän väsytti kun menin nukkumaan 2:00am.

Ja ihan kuin siinä ei olisi ollut tarpeeksi, aurinko heijastui lusikasta silmään ärsyttävän kirkkaasti kun join aamukahvia.

Iski armoton vitutus ihmisiä kohtaan äsken. Googlasin näppärästi "hulkki", mennäkseni lukemaan hänen blogiaan ja mitä jännää se taas on treenannut. Sitten google tarjoskin linkkiä suomi24:ään. Tein pahan virheen kun menin lukemaan sitä perkeleen raukkamaista säälittävää masentunutta vittuilua ja valitusta. Ihmiset osaa sitten olla kateellisia!
Ihan käsittämätöntä paskaa ihmiset puhuu muista, "mitä vittua niillä lihaksilla tekee vitun narsisteja kaikki podarit lässyn lässyn.." Eikö ihmiset tajua että kyseessä on harrastus ja elämäntapa, josta vain tykkää todella paljon. Ja kaikki me kai vähän narsisteja ollaan, jos vähääkään ollaan tyytyväisiä siihen mitä tehdään. Oli se sitten bodausta tai maalausta tai mitä vaan...
Ja sitten valittivat kun hulkki ja nyyssölä ei kaiketi ole armeijaa käyny. Mikä ongelma sekin ihmisille on??!! Siihen on usein syy ettei sitä käy. En käynyt minäkään. Itselläni syy on paha masennus, paniikkihäiriö, ja siihen aikaan syynä oli myös todella paska selkä (mikä on nyt tosin jo parempi kun painoja nostellut) Ei ollut järkeä käydä armeijaa jos siellä ampuu vitutuksissaan mieluummin itsensä ja muut sotilaat, kuin sitä maalitaulua.

Joo ei tässä muuta, vituttaa vaan. Hyvää päivänjatkoa kaikille pakkislaisille, jatkakaa raudan nostamista! Älkääkä välittäkö muiden vittuilusta. Kateellisia laiskoja paskoja vain.

Toinen vinkki. Laita se herätyskellosi niin kauas, että sammuttaaksesi sen joudut nousemaan jalkeille.

Tata kaytan aika usein. Valilla laitan ihan vaan poydalle toiselle puolelle huonetta, valilla piilotan esim. lipaston taakse. Joskus toimii, joskus ei. Olen tosi vaikea heraamisen suhteen, riippuu aina ihan aamusta miten helppo/vaikea on nousta ylos...

Tanaan ei ollut vaikeuksia, vaikka en nukkunut kuin muutaman tunnin :) 7.30am olin iloisena juoksentelemassa metsapolulla. Oli kivaa.

Ja ihan kuin siinä ei olisi ollut tarpeeksi, aurinko heijastui lusikasta silmään ärsyttävän kirkkaasti kun join aamukahvia.

Lusikalla sekoitetaan kahvi ja maito ja sen jalkeen se dumpataan tiskialtaaseen tai poydalle kahvinkeittimen viereen mikali haluaa toisen kupin. Piste.
Nain saastyy auringon heijastuksilta ja ikavalta "lusikka silmaan"-efektilta kahvia juodessa.

Polkupyöräilijät.

Kävelen aamuisin toimistolle Lepuskista p-Haagaan, matkalla joudun kohta oikeasti turvautumaan ensiapupakkaukseen näiden saatanan fillarityyppien takia. Tänä aamuna kävelin junaradan vierellä suoralla asvaltilla SILLÄ liukkaamalla puolella, toinen puoli oli ei-liukas,joten siinä ei ole jäätä, johon voisi vetää turvat. Mutta vittu perkele kuitenkin mammat hitsaa perseeseen Jopolla. Ei ne vastaantulevat ihmisetkään dallaa iholle kun vetää ohi, vittu! Nappaan jonkun etätainnuttimen mukaan kohta :D

Vittu tää on taas niin tätä!!
Sunnuntaina ruokamyrkytys ja seuraava yö meni purjoillessa.. unta tuli se 2h. Maanantaina äidinkielen YO aivan paskana.
Nyt vikat 2 päivää hirvee ummetus ja ihan vitun älytön ruokahaluttomuus. Tänää koitin salilla käydä, mut eihä siit tullu mitää muutaku isompi vitutus.
Matkalla salille painoin bussissa stop-nappia ja kuski ei tietenkää avaa ovia siin pysäkil vaik huusin et avaa keskiovi.. ei vittu ku se vanha homo painaa vaa kaasuu ja ku meen sinne etee sanoo sille et jätätkö mut tähän ku et äskön voinu jättää vaik kui huutelin ja painelin stoppii. "En jätä kesken matkan, enkä huomannu et pysäytysvalo palo" ... Osta vittu silmälasit! ... "Urheilijalle tekee hyvää kävellä" VOI SAATANA !!!

Nyt menny sit 4 päivää ilman reenejä ja lukumotivaatio ihan hukassa.. Seuraavana enkun YO perjantaina. On tää taas hunajaa saatana:dance2:

Tänään salilla joku ehkä 18-vuotias n. 185-190 cm pitkä kurdi teki ensin penkkiä ja sitten smith-penkkiä...

Sama kaveri tekee maastavetoa selkä täysin "kissannotkolla" ja pompauttaa painot maasta takaisin ylös. Näytti siltä, että pää halkeaa joka kerta kun painot jysähtivät maahan ja takaisin ylös. Kaverilla on suurempiin painoihin siirryttäessä melko pian selkä muussina, jos tuota tahtia jatkaa.

Lusikalla sekoitetaan kahvi ja maito ja sen jalkeen se dumpataan tiskialtaaseen tai poydalle kahvinkeittimen viereen mikali haluaa toisen kupin.

Käytän samaa kahvikuppia ja lusikkaa koko päivän. En halua laittaa lusikkaa pöydälle, koska siihen tarttuu bakteereja.

Käytän samaa kahvikuppia ja lusikkaa koko päivän. En halua laittaa lusikkaa pöydälle, koska siihen tarttuu bakteereja.

Bakteerit kasvattavat vastustuskykya :D Nojoo, voihan sen aina huuhtaista.

Mua vituttaa pikkusen, koska soin 1,5h liian aikaisin. Yleensa syon valilla 4pm-10pm eika siina ole mitaan ongelmaa. Painvastoin, paastoaminen tuntuu helpolta ja luonnolliselta. Tanaan on kuitenkin ollut suht loysa paiva. Herasin 7.30am, kavin juoksemassa, istuin kirjastossa 10am-2pm, tulin kotiin ja olin nalkainen. Itsekuri petti ja soin lounasta :jahas: Nyt vahan morkkistelen, vaikka toisaalta saan asian korjattua silla etten enaa syo klo 8.30pm jalkeen. Arsyttaa vaan poiketa ennalta asetetuista suunnitelmista ja saannoista. Joku voisi lahjoittaa mulle vahan itsekuria taman ja muidenkin asioiden suhteen.

Kirjastokaveri lahti kirjastoon tekemaan toisen nelituntisen. En mennyt mukaan, koska olin laiska ja koen osaavani huomisen kokeen asiat. Yleensa aina kun tuntuu etta osaa, koe meneekin huonosti.

Tekis mieli mennä huomenna kouluun mut ku oon ollu kipeenä ni en oikein tiä kannattaako, ainoo asia minkä takia menisin on saksa koska oon ollu melkein puolet saksantunneista pois ku oon myöhästyny taksista tai ollu kipeenä. Nenä ihan tukos ja pientä jomotusta päässä, kurkku ei sentään oo kipee.

Vituttaa jatkuvasti. On mennyt krooniseksi. En tiedä mikä tuohon auttaisi. Josko vaikka maailmanloppu vuonna 2012. Tuo olisi luonteva tapa päästä vitutuksesta.

Vituttaa kettutyttölogiikka ja ydinvoimakysymyksen ympärille syntynyt ekokiihkoilu. Vituttaa se, että media on unohtanut Itä-Honshun tsunamin uhrit ja keskittyy aivan turhista asioista hössöttämiseen. Miksi Suomen PISA-tutkimuksissa pärjännyt kansa on yhtäkkiä näin yksinkertaista sakkia? Onko amerikkapaska tarttunut viihteen ja kulttuurin lisäksi myös suomalaisten järkeen?

Vituttaa kettutyttölogiikka ja ydinvoimakysymyksen ympärille syntynyt ekokiihkoilu. Vituttaa se, että media on unohtanut Itä-Honshun tsunamin uhrit ja keskittyy aivan turhista asioista hössöttämiseen. Miksi Suomen PISA-tutkimuksissa pärjännyt kansa on yhtäkkiä näin yksinkertaista sakkia? Onko amerikkapaska tarttunut viihteen ja kulttuurin lisäksi myös suomalaisten järkeen?

Älä muuta sano. Paljonkohan muuten vihreät miettivät kokonaiskuvaa, kun Sinnemäki meuhkaa että ei lisää ydinvoimaloita Suomeen :D

Kun se päivä koittaa että aamulla herätessäni mikään ei mua vituta, olen kuollut.

Safkojen duunaaminen dieetillä, onneksi toisaalta helpottaa kun saanut aina parin päivän setit valmiiksi odottamaan ruokailua.
Sama homma usein itellä. -.- Tänäänkin pitäs vielä vääntää huomisen safkat ja pakata mukaan töihin. Onhan siitä tullut aikalailla rutiini jo, mutta silti vituttaa välillä.

Back
Ylös Bottom