Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Saatanan kissa meni heittämään kuset ensimmäistä kertaa muualle kuin laatikolleen. :jahas: Täytti vuoden maaliskuun alussa ja teki ton ihan varmasti vain vittuillakseen, kun sanoin että sen pallit joutuu ensi kuussa eläinlääkärin käsittelyyn.

Mua nyt vahan vituttaa se, etta nukuin taas kerran liian pitkaan. Kello oli soittamassa 6.50am ja aioin ottaa suunnitellun 10min torkun, mutta ilmeisesti olinkin painanut vaaraa nappulaa ja laittanut koko paskan pois paalta.

Laita herättämään 7:00am niin ei tarvitse ottaa torkkua. Kerralla ylös eikä jäädä kuhnimaan sinne sänkyyn.

En tiiä saatana, kai se on mentävä unille ja toivottava hartaasti ettei herää tälläseen vitutukseen.

Ainiin, onnistuin myös lauantaina kaatumaan jurrissa (yllätys) rystyset edellä lattialle ja nyt on oikea käsi ranteesta alaspäin ihan helvetin kipeä. Sekin vituttaa.

Ainiin, onnistuin myös lauantaina kaatumaan jurrissa (yllätys) rystyset edellä lattialle ja nyt on oikea käsi ranteesta alaspäin ihan helvetin kipeä. Sekin vituttaa.

Mitä tästä opimme?

Älä ota käsillä vastaan kun kaadut. :jahas:

Sori, kun ei itseä nyt just vituta, pitää myötäelää muiden vitutusta...

Älä ota käsillä vastaan kun kaadut. :jahas:

Onko pää edellä parempi :lol2:

Ittellä kirvelee vaan rystyset niin saatanasti ku menee veden kanssa kosketuksiin, muistakaahan suojata rystysenne ennenkuin hakkaatte säkkiä ja leikitte kovista. :jahas:

Mua nyt vahan vituttaa se, etta nukuin taas kerran liian pitkaan. Kello oli soittamassa 6.50am ja aioin ottaa suunnitellun 10min torkun, mutta ilmeisesti olinkin painanut vaaraa nappulaa ja laittanut koko paskan pois paalta. Herasin sit taas puolilta paivin ja nyt olen reilut kolme tuntia palloillut ympariinsa tietamatta mita pitaisi tehda.
Toinen vinkki. Laita se herätyskellosi niin kauas, että sammuttaaksesi sen joudut nousemaan jalkeille.

Back
Ylös Bottom