Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Siihen hänellä on täysi oikeus, siis nostaa tukia, niin kauan kun ne ovat saatavilla. Niitäkin hän olisi leikkaamassa. Tilanne on tällä valtiolla se, että säästää täytyy ja jostain on säästettävä ja kyllä häneltä tulee siihen ihan fiksuja ideoita, kuten nuo järjettömät tuet. Eiköhän hän itsekkin tarkoita tapauskohtaisesti niitä, jotka todellakin venyttävät opintoja, joista olisi pitänyt valmistua jo ajat sitten.

Jep, sama oikeus kyl on tällä hetkellä myös niillä jotka ovat yli viidennettä vuotta opiskelemassa... Mielestäni tuo on vaan hassua/vituttavaa valittaa suurista tuista samalla kun itse nostaa samoja tyhmiksi leimaamiaan tukia! Tietenkin Nalle voisi lahjoittaa ne rahat johonkin mielestään järkevään kohteeseen, niin en pystyisi kritisoimaan häntä tekopyhyydestä.:rolleyes: Mieluummin jakaisin rahaa köyhille opiskelijoille (joiden opiskelut ovat viivästyneet) kuin yhdelle Suomen rikkaimmista hepuista... Mutta pakkosäästöt tässä on edessä =S

Tänään pukkas taas komediaa, tein (itselleni) todella raskasta kapeaa penkkiä, sain kuitenkin painot ylös ja sarjat tehtyä kunnialla ja heti kun olin saanut tangon paikalleen niin joku 70-lukushortsijäppinen tuli sanomaan että annas ku mä näytän ja otti oikeen tangon käsiin ja näytti että pidä tästä kiinni kun sulla on niin pitkät kädet. Sanoin varovasti että juu mulla on kapea päivä tänään, johon jamppa tokaisi että v**tu teitä nykynuoria, kaikki pitää tehdä erilailla ku ennen. Olin hetken ihan :david: ja lähdin sitte pois...

Hahaha, helvetin hyvä :D "vittu teitä nykynuoria, kaikki pitää tehdä erilailla ku ennen." Kuolen nauruu :D

Mielestäni tuo on vaan hassua/vituttavaa valittaa suurista tuista samalla kun itse nostaa samoja tyhmiksi leimaamiaan tukia!
No sehän se vasta hassua olisikin jos Nalle ei saatavilla olevia tukia nostaisi. Totta kai järjestelmää voi kritisoida vaikka siinä on itse samaan aikaan saamapuolella. Vähän sama kuin kritisoisit ydinvoimaa ja samaan aikaan pöydälläsi palaa lamppu, jonka sähkö tuotetaan ydinvoimalla.

Nallelta ihan asiapuhetta mun mielestä. Niin tällä kertaa kuin lähes aina muulloinkin.

Vittu kun tuntuu että tähän podipildinkiin menee rahaa kokoajan enemmän ja enemmän. Lisäravinteet ja safka maksaa vitusti, siltikään ei kehitystä näy missään. Helvetti, pääsis joskus edes töihin niin ei tarvis joka vitun 20e ostosta miettiä puoltatoistatuntia ja arpoa että raskisinko ostaa tota vai en. Vittu!

Vähän helpottaa kun ajattelee että mulla ei ole autoa, ja en ole nainen (just koulukaverit keskusteli että kuinka heillä menee kuukaudessa ~100e hiusten leikkaus ja värjäys). Siltiki vituttaa.

Se pitää ottaa laskuihin mukaan, että kun sitä lihasta alkaaa vihdoin tulemaan, niin sillä ei tee vittuakaan. Hihi :D

Ihan älytön lumituisku. En tykkää. Oon aina ollu sitä mieltä, että mun synttäreistä alkaa kevät. No kyllähän sitä reilun viikon kestiki ja sitte tota höttöä tulee taas. Voiiiiiii..... sanonkomämikä.

Kuumeessa on kiva olla, varsinkin kun ulkona on tollanen keli. Jännä miten tuli kipeeks nyt vasta ku ilmat lämpeni, kerran olin koko talven aikana muuten flunssassa.

Sain juuri puhelun, että eräs läheinen ihminen on hengityskoneessa sairaalassa. Ja tyttö on iältään vasta 22v. Ei suoranaisesti vituta, ennemminkin todella lamaantunut olo, huolestuttaa, itkettää, paha olla.

Elitarvikkeiden muovit... ne joiden pitäis pysyä ehjinä, hajoavat ja ne jotka pitäs avautua helposti vaatii silmitöntä väkivaltaa. "Avaa tästä... :lol2:

Sain juuri puhelun, että eräs läheinen ihminen on hengityskoneessa sairaalassa. Ja tyttö on iältään vasta 22v. Ei suoranaisesti vituta, ennemminkin todella lamaantunut olo, huolestuttaa, itkettää, paha olla.

Tulipas kurjia uutisia. Toivottavasti tyttö toipuu pian.
Tsemiä ja voimia!

Päätä särkee ja tuntuu kuin olisin nielaissut kaktuksen.. mitä tästä voimme päätellä? No tietenkin olen tulossa kipeeksi just kun ei tarttis!! Ei oliskaan ku koulun intensiivilauantai huomenna, kansiksen tenttiin lukeminen sekä talousindikaatioraportin tekemistä.. kevyttä hommaa siis ja dead linet paukkuu abouttiarallaa viikon sisään. Voihan VEEE!!!!! :curs:

Työkaverit, jotka tulee töihin flunssassa yskimään ympäriinsä. On se niin vitun vaikeeta edes yrittää peittää se pärstävärkki kunnolla kun tuntee, että alkaa yskittämään.. varsinkin siinä samassa kahvipöydässä missä muut työkaverit on. Ja silloin harvon kun muistaa laittaa sen käden siihen suun eteen edes puolittain niin eihän sitä jumalauta voi käydä pesemässä käsiään ennenkuin tulee siihen kahvipöytään.

Back
Ylös Bottom