Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

flunssaa toista viikkoa. näin käy aina. puntilla alkaa menee hyvin ja kosh. flunssa. ei edes varoita tai mitään. illalla vähän heikko olo ja aamulla kurkku kipeä ja pää täys räkää. sekä kuume nousee antibiotti kuurin kanssa :D

No soittaahan KT:n äijät ei nimen omaan osaa. Mutta musiikki on silti parasta.

Sun pitää kuunnella semmosta musiikkia, missä pääpaino on laulutekniikassa.

Niin mä vähän teenkin, jätän tutustumatta moneenkin muutoin hyvän kuuloisen yhtyeeseen jos laulaja ei osaa laulaa. Se taas on eri asia mitä kelpuutan hyväksi lauluksi ja mitä en.
Sorry ot kun mitä minun musiikkimaku ketään edes kiinnostaa. Vituttaa tämmönen offtopikki. :D

Ei mua nyt ihan ankarasti vituta, mutta vähän nakertaa. Enkä oikein tiedä miksi. Stressiä ehkä vähän, töitä on enemmän kuin huvittaisi tehdä ja olen jumissa konsulttiraporttini kanssa. Tiedän mitä haluan sanoa, mutta en oikein osaa laittaa sitä oikeaan muotoon. Kaiken lisäksi pitää myös tiivistää johonkin naurettavaan 1000 sanaan. Yritä siinä sitten päästä johdantoa pidemmälle :jahas: Vittu.

Vaatekaappikin vituttaa. Sain taas tänään kaivella ikuisuuden ennen kuin löysin kivaa päällepantavaa. Eikä tääkään nyt niin kovin kiva ole, iso villapaita missä näytän pulskalta. Jeeee.

E.
AINIIN, vielä yksi juttu nakertaa. Herätyskello oli soimassa 7.30 ja aamuluento olisi ollut ysiltä. Olin eilen töissä ja pääsin nukkumaan vasta kolmen jälkeen, joten enhän mä mitään puoli kasilta jaksanut herätä... Heräsin varttia vaille yhdeksän ja nyt ehdin onneksi vielä kympin luennolle. Ärsyttää silti nukkua yli sen, mitä on illalla päättänyt.

En tiedä vituttaako ankarasti, mutta ihmetyttää. Kävin kaupassa tuolla ja poliisit lähti perään, ajeli mun perässä sellaset 12km ja pysäytti omaan pihaan, naapureilla taas ihmeteltävää. "Hei! Äläpäs mene mihinkään!", kun meikä pomppii autosta ulos coca colat ja aino jätski kainalossa todella uhkaavana. "Henkilöpaperit esiin!", no kaivoinhan minä ja kyselin että mitä ihmettä ja vastausta ei tullut, siinä katsoivat mun tiedot autossa ja poliisi kyseli että ollaanko nähty ennen ja minä kysyin että missä merkeissä? "No sanotaanko että rikoksen merkeissä". Sanoin että ei ja sen te näitte varmaan tiedoista, että olet ehkä puhalluttanut minua joskus. Siihen tokaisi vaan että "ehkä ehkä" ja lähtivät meneen. Mitä vittua?:eek:

Ei tossa muuten mitään, mutta ei ollut ensimmäinen kerta. Viimeksi ajelin poliiseja vastaan ja seurasivat parisataa metriä ja tulivat kyseleen henkkarit, ei mitään muuta.

En tiedä vituttaako ankarasti, mutta ihmetyttää. Mitä vittua?:eek:......
Ei tossa muuten mitään, mutta ei ollut ensimmäinen kerta. Viimeksi ajelin poliiseja vastaan ja seurasivat parisataa metriä ja tulivat kyseleen henkkarit, ei mitään muuta.

Poliisikoulussa on jossakin harjoituksessa sua muistuttava kuva ja ne treenaa sitä niin paljon että sä laukaiset sellaisen automaattisen reaktion että tuo pitää tarkistaa se on kriminaali...

Mua vituttaa jo viidettä päivää jatkuva flunssa ja kuumeilu. Voin sanoa että viiteen päivään suurimmat saavutukset ovat crp noin 100 ja kuume 39. Sen jälkeen seuraavat saavutukset ovat tietokoneen ääressä istuminen ja yskiminen yöllä. No olenhan tietenkin tuhonnut jo x määrän lääkkeitä/buranaa/yskänlääkkeitä/kurkkupastilleja/mehua/paperia. Mutta jotenkin noiden saavutusten jälkeenkin tuntuu että tässä on mennyt jo 5päivää hukkaan + montakohan on viellä edessä.

En tiedä vituttaako ankarasti, mutta ihmetyttää. Kävin kaupassa tuolla ja poliisit lähti perään, ajeli mun perässä sellaset 12km ja pysäytti omaan pihaan, naapureilla taas ihmeteltävää. "Hei! Äläpäs mene mihinkään!", kun meikä pomppii autosta ulos coca colat ja aino jätski kainalossa todella uhkaavana. "Henkilöpaperit esiin!", no kaivoinhan minä ja kyselin että mitä ihmettä ja vastausta ei tullut, siinä katsoivat mun tiedot autossa ja poliisi kyseli että ollaanko nähty ennen ja minä kysyin että missä merkeissä? "No sanotaanko että rikoksen merkeissä". Sanoin että ei ja sen te näitte varmaan tiedoista, että olet ehkä puhalluttanut minua joskus. Siihen tokaisi vaan että "ehkä ehkä" ja lähtivät meneen. Mitä vittua?:eek:

Ootko sä tunannut autostasi magneetin?

Ihan normaaleilla autoilla ajelen :) Eriautoilla vieläpä ja ei niitä kiinnostanut autot kummallakaan kerralla :D

Yhden naikkosen piti tulla tekemään mulle makkarakeittoa. Nyt sillä on pää kipeänä eikä pysty. No, haist vittu sit! Turhaan tuli paastottua koko päivä.

edit. Jaano tulee se sittenkin särystä huolimatta. Tosin en tiiä uskallanko odottaa keittoa :(

edit2. Jännää miten näinkin pieni asia voi pistää vituttamaan niin paljon. No, onhan tuosta herkkuruuasta uneksittu jo ties kuinka kauan :D

Yhden naikkosen piti tulla tekemään mulle makkarakeittoa. Nyt sillä on pää kipeänä eikä pysty. No, haist vittu sit! Turhaan tuli paastottua koko päivä.

edit. Jaano tulee se sittenkin särystä huolimatta. Tosin en tiiä uskallanko odottaa keittoa :(

edit2. Jännää miten näinkin pieni asia voi pistää vituttamaan niin paljon. No, onhan tuosta herkkuruuasta uneksittu jo ties kuinka kauan :D

Ootsää kyllä niin pelimies, että ei ihmekkään, jos vituttaa, jos ei keittoja tulla tekemään...

Pistänyt silmään yhä enemmän uutisissa nuo eläinsuojelurikokset. Olen yleensä ihan puhdas pasifisti, mutta jos näen jonkun mimmin purkamassa kiukkuaan puolustuskyvyttömään koiraan, niin varmasti vedään maihin.

Yksi vaihtoehto on, että autosi entinen omistaja tai haltija on etsittävänä ja siksi poliisit piinaavat sua.

Yksi vaihtoehto on, että autosi entinen omistaja tai haltija on etsittävänä ja siksi poliisit piinaavat sua.

Erittäin paljon mahdollista jos ajas samalla autolla mutta juuri tuossa kertoi että ajanut eri autoilla.
Meillä oli eräs tuttu neitokainen jota poliisit ratsasivat erittäin usein ja kerran sitten kysyi että miks hänet aina pysäytetään niin poliisit kertoivat että se auot oli ennen narkkiporukalla ja nyt sitten seurasivat että kuuluuko uusi omistaja samaan porukkaan.

Ei tossa mitään, kun aikaisemmin ajoin vastaan ja seurasivat vain perässä. Nyt ajeli tosiaankin pitkän matkaa takana ja sitten pihassa vasta pysäytti. Ei se mukavaa ole, kun naapurit tsiigaa että mitähän se on tehnyt.

Ei tossa mitään, kun aikaisemmin ajoin vastaan ja seurasivat vain perässä. Nyt ajeli tosiaankin pitkän matkaa takana ja sitten pihassa vasta pysäytti. Ei se mukavaa ole, kun naapurit tsiigaa että mitähän se on tehnyt.

Vittuilitko edes niille kun selvis et on väärä henkilö kyseessä? Mä oisin ainakin.

Back
Ylös Bottom