Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No soittaahan KT:n äijät ei nimen omaan osaa. Mutta musiikki on silti parasta.
Sun pitää kuunnella semmosta musiikkia, missä pääpaino on laulutekniikassa.

En tiedä vituttaako ankarasti, mutta ihmetyttää. Mitä vittua?......
Ei tossa muuten mitään, mutta ei ollut ensimmäinen kerta. Viimeksi ajelin poliiseja vastaan ja seurasivat parisataa metriä ja tulivat kyseleen henkkarit, ei mitään muuta.
Ootko sä tunannut autostasi magneetin?En tiedä vituttaako ankarasti, mutta ihmetyttää. Kävin kaupassa tuolla ja poliisit lähti perään, ajeli mun perässä sellaset 12km ja pysäytti omaan pihaan, naapureilla taas ihmeteltävää. "Hei! Äläpäs mene mihinkään!", kun meikä pomppii autosta ulos coca colat ja aino jätski kainalossa todella uhkaavana. "Henkilöpaperit esiin!", no kaivoinhan minä ja kyselin että mitä ihmettä ja vastausta ei tullut, siinä katsoivat mun tiedot autossa ja poliisi kyseli että ollaanko nähty ennen ja minä kysyin että missä merkeissä? "No sanotaanko että rikoksen merkeissä". Sanoin että ei ja sen te näitte varmaan tiedoista, että olet ehkä puhalluttanut minua joskus. Siihen tokaisi vaan että "ehkä ehkä" ja lähtivät meneen. Mitä vittua?
Ei tossa muuten mitään, mutta ei ollut ensimmäinen kerta. Viimeksi ajelin poliiseja vastaan ja seurasivat parisataa metriä ja tulivat kyseleen henkkarit, ei mitään muuta.
Yhden naikkosen piti tulla tekemään mulle makkarakeittoa. Nyt sillä on pää kipeänä eikä pysty. No, haist vittu sit! Turhaan tuli paastottua koko päivä.
edit. Jaano tulee se sittenkin särystä huolimatta. Tosin en tiiä uskallanko odottaa keittoa :(
edit2. Jännää miten näinkin pieni asia voi pistää vituttamaan niin paljon. No, onhan tuosta herkkuruuasta uneksittu jo ties kuinka kauan :D
En tiedä vituttaako ankarasti, mutta ihmetyttää. Kävin kaupassa tuolla ja poliisit lähti perään, ajeli mun perässä sellaset 12km ja pysäytti omaan pihaan, naapureilla taas ihmeteltävää. "Hei! Äläpäs mene mihinkään!", kun meikä pomppii autosta ulos coca colat ja aino jätski kainalossa todella uhkaavana. "Henkilöpaperit esiin!", no kaivoinhan minä ja kyselin että mitä ihmettä ja vastausta ei tullut, siinä katsoivat mun tiedot autossa ja poliisi kyseli että ollaanko nähty ennen ja minä kysyin että missä merkeissä? "No sanotaanko että rikoksen merkeissä". Sanoin että ei ja sen te näitte varmaan tiedoista, että olet ehkä puhalluttanut minua joskus. Siihen tokaisi vaan että "ehkä ehkä" ja lähtivät meneen. Mitä vittua?
Yksi vaihtoehto on, että autosi entinen omistaja tai haltija on etsittävänä ja siksi poliisit piinaavat sua.
Ei tossa mitään, kun aikaisemmin ajoin vastaan ja seurasivat vain perässä. Nyt ajeli tosiaankin pitkän matkaa takana ja sitten pihassa vasta pysäytti. Ei se mukavaa ole, kun naapurit tsiigaa että mitähän se on tehnyt.