Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mua kans vituttaa työasiat aina kun mietin niitä. Ei oikeestaan tän hetkinen työ vituta, mutta tulevaisuuden oravanpyörä ei oikein kiinnosta. Onko tässä mitään järkeä, kun yli puolet valveillaoloajasta ollaan töissä eikä mitään muuta elämää oo kun korkeintaan viikonloppuna tai lomalla pari kertaa vuodessa. Toinen vaihtoehto on sitten olla työttömänä ja vittuuntua ja turhaantua siihen. Paras ois sellanen systeemi, että ois vaikka 5h työpäiviä. Sillon riittäis töitä useammalle ja ei tarviis jäädä burnoutin takia sairaseläkkeelle kenenkään.

Paljonko sä ajattelit duunia tehtä tai nukkua, jos yli puolet valveillaoloajasta menee duunissa?

Nyt vituttaa se, että jouduin kieltäytymään mielenkiintoisesta työtarjouksesta, koska toinen duunivaihtoehto (joka olisi selkeästi ykkösvaihtoehto) ei selviä ennen tuon ensimmäisen työn alkamista. Jos en nyt saa tätä ykkösvaihtoehtoa niin sitten joudun palaamaan vaihtoehtoon 3 eli jatkamaan nykyisessä duunissa. Olisi ollut paljon helpompaa, jos olisi voinut rauhassa valita näistä kolmesta.

Alkoi ihan tosissaan vituttaan, kun eksyin varmaan ensimmäistä kertaa Pakkiksella aerobinen harjoittelu -osiolle ja siellä threadiin nimeltä 10km-coopperi galluppi!

Porukka vetää ihan hulluja tuloksia ja itse kun on joskus vähän yrittänyt aerobista puoltakin parantaa, niin mitään ei tapahdu. Yläasteella vedin vielä cooperissa 2800 ihan täysin treenamatta. Aika pian sen jälkeen aloitin salilla käynnin ja vaihdoin polkupyörän mopoon, niin siitä lähti alamäki. Nykyään on niin paska kunto, että siitä saa välillä kärsiä. Etenkin intissä kärsin siitä aika pahasti. Joskus juoksutettiin 300 metrin matka mukeen ja olin ihan paskana. Vedin intin cooperissa 2200 metriä ja meinasin kuolla. Oli nimittäin sitten niin tiukka veto, että yhtään enempää ei olisi mennyt. Vuoden verran koitin siinä vähän kuntoa parannella ja kotiutuscooperissa oli tulos 2400. Jee jee.

Tuolla threadissa jotkut selittää miten joku juoksuvauhti on sellainen, että sitä vauhtia tuntuu pystyvänsä juoksemaan vaikka loputtomiin. Mulle ei mikään juoksuvauhti ole sellainen. Kävely enintään, mutta juoksemaan en pysty kovinkaan pitkiä matkoja. Loppuu keuhkot kesken ihan täysin ja tuntuu pahalta. Olisko joku parisataa metriä sellainen, minkä pystyn kevyesti juoksemaan tai hölkkäämään ja sen jälkeen alkaa jo tuntua epämiellyttävältä. Loppumatka mennäänkin sitten raivolla tai lopetetaan siihen jos ei ole pakko juosta.

Ehkä vähän outo vitutuksen aihe ja outo avautuminen, mutta tää alkoi nyt kyllä niin paljon harmittaan, että oli pakko kertoa.

^Hah! Mulla ihan sama...tai se ei siis naurata, vaan vituttaa.

Tuolla threadissa jotkut selittää miten joku juoksuvauhti on sellainen, että sitä vauhtia tuntuu pystyvänsä juoksemaan vaikka loputtomiin. Mulle ei mikään juoksuvauhti ole sellainen. Kävely enintään, mutta juoksemaan en pysty kovinkaan pitkiä matkoja. Loppuu keuhkot kesken ihan täysin ja tuntuu pahalta. Olisko joku parisataa metriä sellainen, minkä pystyn kevyesti juoksemaan tai hölkkäämään ja sen jälkeen alkaa jo tuntua epämiellyttävältä. Loppumatka mennäänkin sitten raivolla tai lopetetaan siihen jos ei ole pakko juosta.

Ehkä vähän outo vitutuksen aihe ja outo avautuminen, mutta tää alkoi nyt kyllä niin paljon harmittaan, että oli pakko kertoa.

Itellä ihan sama homma nykyään. Aikanaan kun pelas fudista niin ihan oikeasti "kevyttä" vauhtia tuntu pystyvän juoksemaan loputtomiin. Sittemmin kun vaihto teholajeihin, niin tuntuu että esim. intin cooperissa heti ekan kierroksen jälkeen jalat tuntu betonilta. Käsittämätöntä, miten voi ihminen olla nykyään näin paska tasavauhtisessa suorittamisessa.

Paljonko sä ajattelit duunia tehtä tai nukkua, jos yli puolet valveillaoloajasta menee duunissa?
24 h vuorokaudessa, josta yleensä 8 h pitää nukkua. 16 h siis valveillaoloaika. Normi työpäivän pituus tästä tasan puolet, mutta kun päälle lasketaan matkat ja siirtymiset, niin menee helposti 10 h päivässä.

[venom];3135310 sanoi:
Itellä ihan sama homma nykyään. Aikanaan kun pelas fudista niin ihan oikeasti "kevyttä" vauhtia tuntu pystyvän juoksemaan loputtomiin. Sittemmin kun vaihto teholajeihin, niin tuntuu että esim. intin cooperissa heti ekan kierroksen jälkeen jalat tuntu betonilta. Käsittämätöntä, miten voi ihminen olla nykyään näin paska tasavauhtisessa suorittamisessa.
Mulla nykyään täysin sama tilanne ja aerobinen kunto nyt ei koskaan muutenkaan ole ollut vahvin puoli. Sen muistan omalla kohdallakin, että kun malttoi juosta >30min lenkkiä, niin sen jälkeen tuntui, että olisi voinut juosta vaikka pari tuntia putkeen. Mun ongelma usein olikin että tein n.4-5km:n lenkkejä ja jäi useimmiten tuo käännekohta saavuttamatta. :D

Nyt vituttaa pieni flunssanpoikanen - on tullut taas syötyä kaikenmoisia nappeja hulluntavalla flunssaa jarruttaakseen. Käytiin laivalla ja aina sieltä tuntuu saavan flunssan vaikka pitäisi hytin lämpötilaa missä tahansa kohdassa. Oli vielä perhereissu kyseessä joten ei mene känniörvellyksen piikkiinkään...

24 h vuorokaudessa, josta yleensä 8 h pitää nukkua. 16 h siis valveillaoloaika. Normi työpäivän pituus tästä tasan puolet, mutta kun päälle lasketaan matkat ja siirtymiset, niin menee helposti 10 h päivässä.

"Suomalainen aikuinen nukkuu keskimäärin seitsemästä tunnista kahdeksaan tuntiin yössä", joten periaatteessa alle puolet valveillaoloajasta kuluu töissä 8 tunnin työajalla. Mutta joo jos on 8 tunnin päivä ja laskee matkat mukaan kyllä siihen se yli puolet menee.

:curs:Suomen MM-joukkue

Mässäilyksi meni tämäkin päivä. Pizzaa, täytekakkua ja suklaata. Tiedän ettei akuuttia hätää ole, koska en ole koskaan ollut ylipainoinen tms, mutta mulla oli hieno roti syömiseen aiemmin! :D

Radio Suomen Merisää! Siis, sitä tärkeämpää tapahtumaa ei varmaan ole. Yritin eilen kuunnella hiihtoja, autossa kun olin, niin eihän siitä mitään tullut. Varttitunnin merisääsöpöstykset tuli väliin ja siihen päälle vielä uutiset. Ja silläaikaa Björgen (sekin ämmä vituttaa) oli kerenny ratkaista jo kisan.

Voin vain kuvitella sitä vitutuksen ja ulosheitettyjen radioitten määrää jos joskus Suomi sattuu pelaamaan esim. jääkiekon mm-finaalissa. Peliaikaa jäljellä pari minuuttia ja Suomi johtaa 4-3. Jarkko Ruutu ottaa tyhmän hyökkäyspään jäähyn ja "seuraavaksi merisää".

En tiiä vielä mikä vituttaa, kait se lenkillä selviää !

Oon tässä katellu jonku aikaa CSI -Miamia alusta asti. Kohta 7-kausi lopussa.
Vituttaa nää poliisit. Siis nää on jokanen ihan hirveitä mulkkuja.

Helvetin silmälasit olleet hukassa jo toista päivää. Ei voi oikeasti ymmärtää miten jokin asia voin vain hävitä tuolla tavalla. Talosta se ei ole minnekään lähtenyt se on varma, mutta ei. Vaan. Löydy. :curs:

Helvetin silmälasit olleet hukassa jo toista päivää. Ei voi oikeasti ymmärtää miten jokin asia voin vain hävitä tuolla tavalla. Talosta se ei ole minnekään lähtenyt se on varma, mutta ei. Vaan. Löydy. :curs:

Kiva varmaan puolisokeena sitten ettiä niitä vielä :D

sori oli pakko..

Aamupalaa vetelin läppärin äärellä boxerit jalassa. Kahvikuppi oli kädessä ja pöydällä oli ihana ruisleipä kalkkunafileen ja salaatinlehden kera. Piti sitte kurkottaa pöydälle ja tulikuuma kahvi kaatu läppärin päälle ja samoin boxereille. Sattu ihan perkeleesti ja nyt läppärissä kaijarit rätisee ja näppis toimii vähän miten sattuu. Että sellasta.. Vituttaa.

feikkiedit: Joo ja ei siinä mitään, kahvi oli juuri itse jauhettu ja ei ollu mitään halpaa kamaa. Kaiken lisäks uudet valkoset Björn Borgit on ihan ruskeet ja uus kone pitää hankkia :(

Kuukauden tein töitä jotta sain painoa nostettua 3kg (kova saavutus mulle kun piti opetella syömään kunnolla :D ) ja treeni luisti mukavasti. Ja sitten olin muutaman päivän kuumessa ja flunssassa ja kaikki kilot haihtuneet ja vähän enemmänkin. Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää niin menee vielä muutama päivä ennen kuin ruokahalu alkaa palata ennalleen. Ei taida vielä uskaltaa lähteä reenailemaankaan muutamaan päivään :wall:

Back
Ylös Bottom