Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt olen hyvin hyvin vihainen. Aion korostaa vihaisuuttani jättämällä kirjoittamatta viestiini yhtäkään kirosanaa, tapojeni vastaisesti.

Olipa kaksi ja puoli viikkoa sitten auto, joka hukkasi jäähdytysnestettä ja meni pajalle korjaukseen siksi aikaa, kun minä eukkoni kanssa lomailen Thaimaassa. Auton piti olla valmis, kun tulemme takaisin. No, toisin kävi. Eihän se setä ollut jaksanut kuin vähän vilkaista sitä, kun ajatteli varmaan, että on helppo juttu. Mutta hahaa! Eipä ollutkaan. Romusta oli kansi kiero ja kannentiiviste sylintereiden välistäkin poikki. Sitä sitten äkkiä korjailemaan perjantaina ja pitkäksihän se meni, kun päätettiin, että vaihdetaan nyt jakopään hilutkin samalla, kun pata on kerran auki. Vasta tänään sai kannen takaisin ja löi nippuun ja lähti koeajolle. Kaikki toimi loistavasti. Kunnes... Kolikolikolikoli, iloinen kilkatus kuuluu kuulemma koneen alakerrasta. Nyt se pitää tietysti tarkistaa ja autoa en saa ainakaan ennen perjantaita. Itse epäilen tietysti kiertokangen laakereita, mutta korjaajasetä väitti, että ääni ei ole ihan sellainen, vaan ihan kuin jotain olisi irti. Saas nähdä si. Tulee varmaan kalliks jo tässä vaiheessa muutenkin.

Eniten harmittaa se, että korjaus tulee nyt sitten kalliiksi, eikä autoa ole, kun sitä tarvitsisi. Korjaajalla on ollut kaksi viikkoa aikaa, mutta mitään ei ole saanut aikaan. On nyt tosi kiva olla kaverin auton armoilla. Se hakee mut nyt tän viikon töihin joka päivä, plus sitä autoa täytyy lainatakin vielä. Eukon piti päästä tänään lääkäriin, kun sai keuhkoputkentulehduksen ja autonhan se tarvitsi sitä varten tietysti, kun ei voi kuulemma bussilla kulkea kipeänä tässä pakkasessa. No, paskat julkiset täällä onkin. Huomenna sama juttu, kun sen pitää päästä verikokeeseen. Ja torstaina sillä on hammaslääkäri ja taas tarvii lainata autoa. Hävettää vähän olla koko ajan kinuamassa autoa. Mitähän toi nainen tekisi, jos meillä ei olisi ollenkaan autoa? Menisi varmaan bussilla tai polkupyörällä, eikä osaisi valittaa.

Voi hitsin pimpulat.

Olin jo henkisesti valmistautunut siihen, että voin treenata jo tällä viikolla normaalisti. Vaan ei vieläkään ole selkä kunnossa. Olen aivan down nyt.

Huominen monikulttuurisuusteemapäivä vituttaa ihan valtavasti. Oma osuus on about 20min mutta se vituttaa silti ihan valtavasti. Etenki ku tiedän, että se ohjattava ryhmä on todella apaattinen ja hiljainen. Että mitäs vittua niitten kans tekis sen 20 minuuttia. Äh.

Miten helvetissä tässä maassa saa töitä kun Citymarketin kassaltakin toivotaan jo kaupan alan peruskoulutusta. Haistakaa nyt jo...

Jaa a. Suhteilla ne kaikki porskuttaa jos ei nyt vaan oikeesti oo ihan helvetin hyvä. Itelläki ties kuinka monta hakemusta vetämässä.. Huomenna vois laittaa lisään ja käydä vähän kuokkimassa työpaikkoja :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Päivän saldo:
Koneesta petti automatiikko jonka johdosta koneesta tuli ulos paskatavaraa jonka johdosta toimitusjohtaja valitti, tuotantopäällikkö valitti mukana tj:n taustalta ja vuoropomo perui vapaapäivän perjantailta

tuotantopäällikkö puhutteli minua jo viime viikolla leegoinsinööriksi joten tästä vedetään muutama johtopäätös:
en taida muutamaan viikkoon suostua ylitöihin
enkä myöskään pyydä yhtään ainoaa vapaapäivää enkä lomaa itse, saavat tästä lähtien ajaa väkisin sairaslomallekin

työnhaku jatkukoon vaikka taas siitä ylennyksestäkin jossain tulevaisuudessa oli viimeksi toissa viikolla puhe

Firmaa kehutaan kovasti paikallisten nuorten työllistäjänä, mutta sitä ei oteta puheeksi että toimitusjohtaja ja tuotantopäällikkö ovat tosi vittumaisella käytöksellään aiheuttaneet jatkuvan väen melko korkean vaihtuvuuden.

Nyt kyllä meni tämä ilta niin perkeleen mallikkaasti: lähin salille 19.30, sali menee "kiinni" viikolla 21 ja viikonloppuisin 20, eli tulee hälytys joka aiheuttaa kiinteisönhuollon käynnin salille. Lainausmerkit siksi, koska tunnen monia jotka ovat olleet salilla monta kerta yli aikaa (vähintän 15min) ja päätin nyt itsekkin vetää treenin loppuun vaikka menisikin vähän yli, noh kello oli 21.10 ja sitten sammui valot. Tein sarjan loppuun ja ryntäsin pukkariin pukemaan ja juomaan palkkarin. Sitten ulko-ovi aukeaa ja talkkari ryntää pukkariin ja sanoo vihaisen oloisesti "nyt helvetin äkkiä ulos täältä, kai sä nyt osaat lapusta lukea, että pitää poistua viimestään klo 21", olin et juu mut nyt vähän venähti enkä ajankulua huomannut ja että täällä on monet muutkin olleet yliaikaa. Noh ei tuossa vielä mitään kunnes hän totesi, että joo lasku tulee huomenna, ottavat kunnasta yhteyttä. Mahtavaa saatana! Kaiken huippu oli se, että pyöräni varastettiin salin pihasta treenin aikana, ja ymmärrettävän kiireen takia hanskat sitten unohtu salille ja jouduin parin kilsan matkan kävelee ilman hanskoja kotia. Että näin. Lievä vitutus..! -.-

Loppu just isot liikkeet ojentajille. Vasen kyynärpää ei kestä dippiä tai mitään ranskalaisen variaatiota. Oikee olkapää ei kestä kapeeta penkki.

Fuck my life.

Eilen oli salilla taas joku aasi, joka puhisi ja ihan oikeasti huusi kurkku suorana tehdessään kulmasoutua jonkun kaverinsa kanssa. Omasta treenaamisesta ei tullut yhtään mitään, kun ei vaan yksinkertaisesti pitänyt pokka ollenkaan. Siinä kun katselin ympärilleni, niin kaikki muutkin yrittivät muka olla kuin noita kahta jarmoa ei olisi salilla ollutkaan ja kaverinsa kanssa naureskelivat. Tämä kyllä sopisi tuonne Mikä potuttaa salilla käynnissä eniten? -ketjuunkin, sillä sen verran pistää vituttamaan tuollainen esittäminen.

Huomasin sitten salilla, että joku prkl on pöllinyt mun vyön. Kiertelin pitkin salia ja tiirailin penkkien alle. Ei näkynyt vyötä. Tuijotin tiukkaan jokaista treenaajaa ja vöitä. Ei näkynyt vyötä. Sitten seurasi keskustelu yhden jampan kanssa:
- Joku hukassa?
- Mun vyö on kadonnut
- Se on sulla päällä

Veto korokkeelta ilmeisesti voi tehdä tyhmäksi.

Tänään kyllä näin typerintä treeniä ikinä. Ensin irtotangolla ihan _jumalattomalla reuhtomisella_ penkkiä, tempausta ja ilmeisesti kulmasoutua vuorotellen, sitten taljalla ojentajia siten että liike oli täysivauhtinen LYÖNTI molemmilla käsillä jonnekkin alaviistoon, ja sitten ristitaljaa (vai mikä sen rintaliikkeen nimi on) käsittämättömällä reuhtomisella. Treenit päätti liike, jota en ole koskaan ennen nähnyt: heebo ikään kuin yritti lyödä itseään poskeen molempien taljojen kahvoilla seisten pystyssä. Meteli oli koko taljatreenin ajan hirveä, eikä edes naurattanut vaan vitutti jos tuollainen urpo rikkoo laitteet. Ekaa kertaa salitreenini historiassa olin vähällä mennä kysymään, että mitä vittua sä oikeen touhuat, mutta en sitten kuitenkaan mennyt. Eihän ne mun laitteita ole. Enkä ole tosiaankaan mikään salikyylä, tuota mesoamista vaan ei voinut olla näkemättä/kuulematta.

Jos kyseinen mustapaitainen juippi sattuu tätä palstaa lukemaan, älä pliis treenaa sillä tavalla enää ikinä. Aivan ajan kysymys koska hajoaa joko laitteet tai sun paikat.

Back
Ylös Bottom