Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei helevetti että repesin, voin niin kuvitella tuon tilanteen :D :DSitten pienalta vetoa, meikäläinen menossa telineelle, kaveri huutaa takaa YEAHH BUDDYY; BUUUHHH.
No mutta mä olen valmistunut jo 2009. eikä sillosessa elämänvaiheessa paljo huomannu tulorajoja kytätä....Eli ois pitäny 2010 maaliskuun loppuun mennessä mun maksaa.
miksi mies oli booed sinua?
![]()
![]()
Nytpä tuli huomattua itse, mitä maastaveto ristiotteella (joka kerta sama ote) teettää kahdessa vuodessa silloin tällöin treenillä (silloin tällöin maastavetotreenillä). Toinen epäkäs helevetillisen iso, toinen helevetillisen pieni. No mutta minkäs teet :D
+ voisin sanoa että on 2,5cm korkeempi kuin toinen.
jätä horo omaan arvoonsa
Tuliko sama kuin minulle? Eli opintotuen takaisinperintä?
Mulle napahti rapiat 2500 egee, hohhoijaa
Pitää mennä Kelaan maanantaina vinkumaan, mutta liikaa olen vissiin tienannu.
kulutusluottoa vaan vittu
Sama vitutus. Itelle tuli vajaan 2900 euron lasku. Eniten tuossa kyrsii, että jos olisin valmistunut 2009 keväällä, niin eivät perisi mitään takaisin, mutta kun valmistuin vasta 2010 keväällä niin joutuu palauttamaan kaikki. Lopetin opiskelut 2009 keväällä ja aloitin työt samantien. Ois pitäny vissiin vetää joku paska oppari copy-pastella netistä ja palauttaa se 2009 keväällä niin oisin välttynyt tuolta takaisinmaksulta:jahas:
No mutta mä olen valmistunut jo 2009. eikä sillosessa elämänvaiheessa paljo huomannu tulorajoja kytätä....Eli ois pitäny 2010 maaliskuun loppuun mennessä mun maksaa.
Sama vitutus. Itelle tuli vajaan 2900 euron lasku. Eniten tuossa kyrsii, että jos olisin valmistunut 2009 keväällä, niin eivät perisi mitään takaisin, mutta kun valmistuin vasta 2010 keväällä niin joutuu palauttamaan kaikki. Lopetin opiskelut 2009 keväällä ja aloitin työt samantien. Ois pitäny vissiin vetää joku paska oppari copy-pastella netistä ja palauttaa se 2009 keväällä niin oisin välttynyt tuolta takaisinmaksulta:jahas: