Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No mutta mä olen valmistunut jo 2009. eikä sillosessa elämänvaiheessa paljo huomannu tulorajoja kytätä....Eli ois pitäny 2010 maaliskuun loppuun mennessä mun maksaa.

Sama vitutus. Itelle tuli vajaan 2900 euron lasku. Eniten tuossa kyrsii, että jos olisin valmistunut 2009 keväällä, niin eivät perisi mitään takaisin, mutta kun valmistuin vasta 2010 keväällä niin joutuu palauttamaan kaikki. Lopetin opiskelut 2009 keväällä ja aloitin työt samantien. Ois pitäny vissiin vetää joku paska oppari copy-pastella netistä ja palauttaa se 2009 keväällä niin oisin välttynyt tuolta takaisinmaksulta:jahas:

Itselläni kävi sellanen vain hivenen hupaisa juttu; menin salin pukkariin punnustulun jälkeen, kun pukkarin peilin edessä seisoi muudan ähly. Kaveri oli kyllä ihan punttimiehiä, oli aika lihaksikas ja suht kireessä kunnossakin, ja tiesi sen itsekin aika hyvin; jos olisin saapunut pukkariin minuutin myöhemmin, olisin takuulla yllättänyt kaverin rakastelemasta peilikuvaansa.
Mietin että pitäiskö lähtee ja antaa kaverille yksityisyyttä rakkaansa kanssa.

Kaikenlaisia postteluita sitä on ehtinyt nähdä; kerran legendaarisella Kolmikasilla A Jurvansuu ja kamunsa veti trikoot kinttuihin ja vertailivat kummalla kovemmat reidet, entä kummalla pienemmät pallit, ja aika useinkin joku salilla vilkaisee ohimennen peiliin kun on paikat pumpissa...mutta koskaan en ole nähnyt kenenkään olevan niin itsensä pauloissa, kuin tämä mies oli.

miksi mies oli booed sinua? :)

labels=1.jpg
labels=1.jpg

Siks ko mies oli booe.

Nytpä tuli huomattua itse, mitä maastaveto ristiotteella (joka kerta sama ote) teettää kahdessa vuodessa silloin tällöin treenillä (silloin tällöin maastavetotreenillä). Toinen epäkäs helevetillisen iso, toinen helevetillisen pieni. No mutta minkäs teet :D

+ voisin sanoa että on 2,5cm korkeempi kuin toinen.

Omg kohtalotoveri :O Oikeenpuoleinen epäkäs melkeinpä puolet isompi...

Tämä ei tapahtunut salilla, mutta juttu kuitenkin sivuaa salimaailmaa, joten ei kai tää nyt ihan offtopic voi olla? Enivei. Eräs hyvä ystäväni, joka ei liiemmin ole salimaailmaan perehtynyt luuli, että "raaka"penkki tarkoittaa sitä, että nostellaan maksimia kylmiltään!:wtf: Hieman tuo pisti kieltämättä hymyilyttämään. Ja onhan se tietysti ihan loogistakin: Kyllä se melkosen raakaa touhua olisi, jos maailman huiput pistelisivät menmään +250kg:n rautoja kylmiltään. Brutaalia jopa.:whip:

Nokia, Nokia, Nokia. Miksi en kerrankin kuunnellut sitä pientä ääntä takaraivossa, joka käski torstaina myymään noksun osakkeet. Kahdessa päivässä -20%..Hieman pistää vituttamaan

muksun kuume nousee vaan. 40.1 viimeks ku mittas. Lääkäriin on turha mennä, saan reseptin vaan lääkkeeseen jota on jo kotona, mut kotonakaan ei voi olla jos tosta vielä nousee.

Feilasin tokan B-inssin. :( Ensimmäisellä kerralla jännitti liikaa. Nyt meni ilman pahempia mokia, mutta suoraan edestä tulleen auringonpaisteen vuoksi en huomannut punaista valoa tarpeeksi aikaisin ja pysähdyin suojatien, joka sekin oli onneksi lumen alla, päälle. Nopeus oli alhainen, ja katsoin, ettei jalankulkijoita ollut. Melkein jo itkettää, kun ajo-opettajani on kehunut ajoani ja sanoi, että olisi inssitäti melkeinpä voinut vaihtaa hylsy-rastin huutamiseen. :itku:

Tuliko sama kuin minulle? Eli opintotuen takaisinperintä?
Mulle napahti rapiat 2500 egee, hohhoijaa

Pitää mennä Kelaan maanantaina vinkumaan, mutta liikaa olen vissiin tienannu.

kulutusluottoa vaan vittu

Sama vitutus. Itelle tuli vajaan 2900 euron lasku. Eniten tuossa kyrsii, että jos olisin valmistunut 2009 keväällä, niin eivät perisi mitään takaisin, mutta kun valmistuin vasta 2010 keväällä niin joutuu palauttamaan kaikki. Lopetin opiskelut 2009 keväällä ja aloitin työt samantien. Ois pitäny vissiin vetää joku paska oppari copy-pastella netistä ja palauttaa se 2009 keväällä niin oisin välttynyt tuolta takaisinmaksulta:jahas:

Suurin vitutus loppu ku nää luki. Kela muisti mua (vaan) n. 100€ laskulla.

edit. piti varmistaa nollien lukumäärä.

Vois pikkuhiljaa tästä tervehtyä, just meinasi olla parempi olo kun sitten tänään taas tuntui että kuumetta pukkaa. :( Pari viikkoa oltu jo erätauolla...

No mutta mä olen valmistunut jo 2009. eikä sillosessa elämänvaiheessa paljo huomannu tulorajoja kytätä....Eli ois pitäny 2010 maaliskuun loppuun mennessä mun maksaa.

Täällä kans kohtalotoveri. Vuodelta 2009 tuli 1700€ mätkyt vaikka olin muka jotenki (päin vittua ilmeisesti) laskenu ettei pitäis mennä tulot yli. Valmistuin siis tuon vuoden toukokuussa. Yritin laskeskella ja pyöritellä noita lukuja ja näyttäis että kyllä siitä ainakin yhden kuukauden saa pois mutta oishan sille rahalle ollu muutakin käyttöä.

"Once again the Gods spread the cheeks to Ram Cock in Fucking Ass!"

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom