Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pelasin pisin vittua vikan futsal-pelin. Kauden kolmessa pelaamassani ottelussa ei yhtään pyyriä ja sitten tämän päiväisessä pelissä vielä yks meni omaan päähän omaan piikkiini. En ole yli vuosikymmenen joukkueurheilu-uran jälkeenkään todellakaan mikään joukkueurheilija.

Tuli tässä vähä Shadowssia kuunneltua ja aivan hirveä vitutus päällä ku ei oo minkäänlaisia lahjoja musiikillisesti. Kovin vaikeitahan noi ei ilmeisesti oo soittaa, siis esim Apache ja Riders In The Sky? Kuitenkin aivan mahtavan kuuloisia biisejä.
Veli on tainnu kitaraa soitella sen vähintään 12 vuotta, ilman kehumisia vois sanoa että melko kovakin vetämään ja jotain pikkukylän tilutuskisojakin voittanu. Kesällä ois omat häät tiedossa ja oishan se nyt aika ikimuistonen hetki vetää veljen kans kahdestaan kitaroilla tommosia biisejä, mutta aika toivoton juttu taitaa olla. :(

Sainpa juuri tiettää että serkku on tapettu viime perjantaina!
Vittu mitä touhua, maailma on julma ku uutisia lukee tai katselee, ei sitä ajattele ennenkuin sattuu lähipiiriin :kakka:

Tuli tässä vähä Shadowssia kuunneltua ja aivan hirveä vitutus päällä ku ei oo minkäänlaisia lahjoja musiikillisesti. Kovin vaikeitahan noi ei ilmeisesti oo soittaa, siis esim Apache ja Riders In The Sky? Kuitenkin aivan mahtavan kuuloisia biisejä.
Veli on tainnu kitaraa soitella sen vähintään 12 vuotta, ilman kehumisia vois sanoa että melko kovakin vetämään ja jotain pikkukylän tilutuskisojakin voittanu. Kesällä ois omat häät tiedossa ja oishan se nyt aika ikimuistonen hetki vetää veljen kans kahdestaan kitaroilla tommosia biisejä, mutta aika toivoton juttu taitaa olla. :(

Muakin syletti yhdessä vaiheessa ihan himona se, että mun siskoni on perinyt musikaaliselta äidiltäni kaiken talentin. Siskoa taas koko homma ei kiinnosta tippaakaan :)

Vituttaa ku nokkosrokkoa on puskenu naamaan jo melki kuukauden. Hyvä ku kehtaa enää koulus käydä ku naama on ku jollain spitaalisella :curs::curs:

Ei ehkä tapahtuessaan komediaa, lähinnä salikauhua..

Tein jokin aika sitten kahvakuulatreeniä, kuntopiiriä ja pitkiä sarjoja. Hiki virtasi kun apinanraivolla kiskoin kuulia liikkeelle..päätin ottaa loppuun heilautuksen "reippaalla" liikeradalla, huomioimatta ollenkaan sitä että kämmenet oli ihan litimärät ja ote aika heikko. 20 kilon kahvakuula sinkoutuu komeassa kaaressa taaksepäin jalkojen välistä, lentää salin poikki ja laskeutuu tömähtäen keskelle 3 ihmisen piiriä.

Komediaa tähän tuo heidän ilmeensä, se yllätyksen ja järkytyksen yhdistelmä on syöpynyt mun mieleen varmaan ikuisiksi ajoiksi. Tosin just sillä hetkellä ei naurattanut, luikin hakemaan kuulani ja päättelin et tais treenit olla sit tässä.

Sori vaan jos olit paikalla, en mä teitä kohti tarkoituksella tähdännyt.

Tää oli ihan vitun hyvä :D Voin vaan kuvitella myös sun ilmeen kun se kuula lähti käsistä :D Meikä hajos ja pahasti... :D

Itsekkin olen vahvistanut sen olettaman, että nämä salin ulkomaalaisvahvistukset aiheuttavat kaikkein eniten tilanteita.

Pari päivää sitten eräs kaveri jostain Afganista - Irak akselilta tuli tekemään penkkiä mun ja kaverin välissä. Kerkesin jo lopettaa omat sarjat ja siirryin tekemään etukyykkyä kun tämä pyysi varmistamaan. No tässä välissä tekniikka oli hioutunut mallista normaali malliin perse_puoli_metriä_penkistä ja tanko pysäytettiin 5cm rinnasta. Kaveri teki siis jotain 1-2 toiston sarjoja apinan raivolla.

Tilanteessa ei muuten ollut mitään poikkeavaa, mutta heti penkkipunnerruspaikan edessä joku toinen jannu samasta osoitteesta tempoi alataljaa ja rekkamiehen viivaa näkyi jotain 10cm. No käänsin häveliäästi päätäni ja imin hymyä keskittyen varmistamaan tän kaverin penkkiä. Kun runkkupenkki irtosi raivokkaasti lantion voimalla hoksasin, että jannun väkivaltaverkkareissa oli just temmin kohdalla irvokas märkä läikkä. Kelasin vaan päässä, että kai tämä kaveri on vaan epäonnisesti läikyttänyt jotain.

Onneksi mulla vilkkui vielä tähdet silmissä ja tinnitys kuului korvista oman sarjan jälkeen. Muuten ei olisi pitänyt pokerface kun tää vitun lantioseutu tippoineen nytkähti kohti mun naamaa siinä etukenossa varmistaessa.

Tuli tuossa käytyä reenit vetäsees ja aloitin lämmittelyn pyörällä...siinä vähän aikaa pyöräilin ja vilkuin salille että ketäs kaikkia näkyy paikalla. Pari emäntää mun vieres oli juoksumatolla ja crossarilla...yhtäkkiä katseeni osui jannuun joka käveli siitä mun läheltä juomaan "polleana" ja "ananakset kainalois". Ja tämä kaveri ei tosiaan ollut mikään "atleetti" :D Alkas heti hymyilyttään mutta käänsin vaan päätä ja katsoin muualle.

Noh siinä kohtaa alkasin ihmetteleen että mitä kaveri touhaa kun käveli noin minuutin päästä taas juomaan! Muijat siirtyi tekeen vatsoja ja tämä kaveri siirtyi käsipaino alueelle eli lähemmäs heitä. Kaveri ottaa jonku aivan liian ison käsipainon telineestä ja alkaa tekeen "ojentajapunnerrusta" pään takaa MOLEMMIN KÄSIN! :D 2-3 puolikasta liikettä ja sitten taas vähän kävelyä ympäri salia...tietty "ananakset" kainalois ja rinta polleana :D Sitten taas kävely juomaan...nopee siemaisu vettä ja hän siirtyi kait tekeen vähän jalkojaki välis! Tämän jälkeen parit rundit ja ylätaljaan riuhtomaan vauhdilla koko kehon kanssa tankoa alaspäin (yritti siis kait ojentajia taljassa)! Taas pari nykäisyä ja se oli siinä :D Siinä vaihees ei jaksanut enää seurailla kaverin touhailua vaan siirryin toiselle puolen salia :D

vituttaaaaaa kun ei pääse muuttaa pois kotoota kun on niin umpisurkea ja paska palkka .... sit vituttaa se kun ei oo muijaa ja sit vituttaa se kun auton takarontti kukkii vaikka on vuosimallia 2006 ja sit vituttaa se että on sunnuntai ja sit vituttaa koko viikonloppu koska perjantaina mun auton ovea kolhi pai ulkomaalaista ja joutu soittaa poliisit paikalle ja sit vituttaa se että kun ajattelee näitä asioita :D

Tuli tuossa käytyä reenit vetäsees ja aloitin lämmittelyn pyörällä...siinä vähän aikaa pyöräilin ja vilkuin salille että ketäs kaikkia näkyy paikalla. Pari emäntää mun vieres oli juoksumatolla ja crossarilla...yhtäkkiä katseeni osui jannuun joka käveli siitä mun läheltä juomaan "polleana" ja "ananakset kainalois". Ja tämä kaveri ei tosiaan ollut mikään "atleetti" :D Alkas heti hymyilyttään mutta käänsin vaan päätä ja katsoin muualle.

Noh siinä kohtaa alkasin ihmetteleen että mitä kaveri touhaa kun käveli noin minuutin päästä taas juomaan! Muijat siirtyi tekeen vatsoja ja tämä kaveri siirtyi käsipaino alueelle eli lähemmäs heitä. Kaveri ottaa jonku aivan liian ison käsipainon telineestä ja alkaa tekeen "ojentajapunnerrusta" pään takaa MOLEMMIN KÄSIN! :D 2-3 puolikasta liikettä ja sitten taas vähän kävelyä ympäri salia...tietty "ananakset" kainalois ja rinta polleana :D Sitten taas kävely juomaan...nopee siemaisu vettä ja hän siirtyi kait tekeen vähän jalkojaki välis! Tämän jälkeen parit rundit ja ylätaljaan riuhtomaan vauhdilla koko kehon kanssa tankoa alaspäin (yritti siis kait ojentajia taljassa)! Taas pari nykäisyä ja se oli siinä :D Siinä vaihees ei jaksanut enää seurailla kaverin touhailua vaan siirryin toiselle puolen salia :D

Passais kyllä noi tuntomerkit meikäläiseen.... En vaan yleensä tee sekaisin noin montaa lihasryhmää että en oo varmaan ollu minä. Toi ojentajapunnerrus yhdellä isolla hanttelilla on kyllä ihan normaali liike.

Toi ojentajapunnerrus yhdellä isolla hanttelilla on kyllä ihan normaali liike.
Niin on, ja mun mielestä ihan miellyttäväkin tapa tehdä. Näin kun vielä pitää siitä kiinni:

DBTricepsExtension8.gif

http://www.exrx.net/WeightExercises/Triceps/DBTriExt.html

Näi on itsellä ei ainakaan vihoittele niin paljoa kyynärpäihin kuin yhdellä kädellä tehtynä. Ilman selkänojaa kyllä teen.

Sama täällä, saa vaan aikamoisen hanttelin kaivaa moni vahvat ojentajat omaava kaveri jos tuoreilla käsillä lähtee nostelemaan :) Ei ole helppoa tapaa meinaan ottaa sitä painoa pois sieltä takaa, Coleman pudottaa sen jotenkin olkapään päältä.

Passais kyllä noi tuntomerkit meikäläiseen.... En vaan yleensä tee sekaisin noin montaa lihasryhmää että en oo varmaan ollu minä. Toi ojentajapunnerrus yhdellä isolla hanttelilla on kyllä ihan normaali liike.

Et se sinä ollut :D Ja joo onhan se normaali tapa, mutta tuskin niin että kyynärpäät sojottaa sivuille eli vähä kuin olis tupla haukat näytteillä ? :D Muotoilin ton vähän huonosti eli kun kaveri selvästi ottaa ihan liian ison käsipainon telineestä (näyttääkseen muijille kenties?) ja tekee 2-3 kertaa 5cm "nytkäyksen", niin huvittavalta se vaikuttaa :D

Aika samat asiat vituttaa kun tossa edellä, äitini kanssa vissiin jotain kinaa raha-asiista. Auto pitäs ostaa, töitän sai, mut en kokopäivä niin en voi pois muuttaa. Ahistaa, stressaa, vituttaa. mukva combo.

Loistava sunnuntai, krapula ja kohta lähtee sunnuntaipizza Vol 2. Hienosti alkoi dieetti "selvällä viikonlopulla ja dieettiruualla". Myykää mulle selkärankaa kiitos.

Pari päivää sitten olin treenien jälkeen pukkarissa ja siinä treenikaverin kanssa jauhettiin paskaa niin osui korviin parin nuoremman Romanin hyvin lyhyt juttelu, ensin pienempi sekä vähän pulleampi kaveri vaihtoi paitaa ja oli sillä hetkellä juuri ilman paitaa niin toinen siihen kovaan ääneen "hitto et haisee hiki" johon pienempi kaveri kylmän rauhallisesti hemmetin kovalla äänellä jonka olisi luullut kuuluvan isolle miehelle päräyttää ilmoille kuuluvalla äänellä"SE ON RAHA MIKÄ HAISEE" tuli tunteella ja oli siinä itsellä hymy vähän aikaa kasvoilla.

Parhaillaan subilta tuleva Amerikan huonoimmat kuskit pistä sapen kiehumaan. Vittu mitä tukareita:wall:
Siis ei vittu mitä touhua, vittu jenkit ova tyhmiä.

edit. Onneksi luuserin auto romutettiin:rock:

Back
Ylös Bottom