Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt tuli edellisten vitutusten lisäksi vielä kertausharjoituskutsu. <3 Taidanpa ajoittaa työharjoittelun tuohon päälle. Tai jos se ei onnistu, mennään post-sivariksi. Minä en metsässä enää juokse.:rolleyes:

Joku aikaa sitten paikallinen sali tuttu tokas mulle et reenaaminen on hienoo ku voi tulla isoks ja vahvaks. Kysäsin sit takas et kaannattais varmaa alkaa sit jalkojakin reenaa ku et oo niille mitää tehny parii vuoteen. Toinen kattoo oikeesti hölmönä et onko toi tosissaan ja vastas et ei mitää järkee ku tulee vaan lihakset kipeeks. Omasta mielestä homman teki koomiseks se et ko. kaveri oli täysin tosissaan ja paasaa aina kuinka kovaan hän reenaa ja hyvin. RHP

Täällä päin amiksessa näkyy muutamia poikia jotka on selvästi tehnyt vähän habaa, ja on kireässä kunnossa. Hihattomat koulussa päällä. Toinen on joku 60kilonen turvallisuusalan kaveri. Toinen joku jäbä joka on helvetin vihasen näkönen ja rhp ryhti ja pullonkaula look :dance: :david:

Meilläpäin kaveri veti mielestään "kovan" käsitreenin edellisenä päivänä ja uskaltautu seuraavana päivänä (lämpöä ulkona ~10'C) hihattomalla paidalla kouluun. Tietysti takki päällä kouluun, mutta sisällä takki äkkiä naulakkoon ja haubereita edustaan jotka ei välttämättä ollu ihan vielä poseerausten arvoset:rolleyes:

Mä vedän kesät&talvet t-paidalla...esim. koulussakin :D Tottakait jos menee johonkin "tärkeämpään" paikkaan ei kehtaa t-paidassa mennä ja pitää laittaa collari/huppari! Toi mun talvitakki on oikeesti niin helvatan kuuma että jos sinne tukkii paksumpaa vaatetta alle niin hiki lentää jo 5min päästä...nytkin pärjään -20-25 asteen pakkasis pelkällä t-paidalla ja tuolla takilla :D Tosin kyllä kait nämä meikäläisen ihrat nyt auttaa tossa tarkenemissa, mutta oon mä muutenkin aika hyvä tarkeneen!

Tuo karaistuminen on kyl semmonen että mielellään sitä harjoittaa. Eipä ole enää kylmä, eikä sitä enää kipeäksikään tule.

Eli ei nyt heti ekoilla pakkasilla pistä sitä paksuinta takkia, ja pipokin aikaisintaan kaksinumeroisissa pakkaslukemissa jos silloinkaan. Pitkät kalsarit nyt on jo arktisten olosuhteiden juttuja, tai jos monta tuntia putkeen on yli 20 pakkasissa.

Niin totta. Mistähän tuo johtuu? Ite tuppaan kulkemaan 5-10 plus asteessa t-paidalla ja pipoja ei ennen tätä vuotta käytetty 6-7 vuoteen. Erittäin harvoin oon kipeenä, mutta sitten nämä, jotka ekana pukeutuvat lämpimästi ovat myös aina kipeenä ja "terveenäkin" niistävät jne. Parantaiskohan tuo "karaistuminen" vastustuskykyä vai mihinkä perustuu? Vastapainona sitten kesällä +20 ja sitä kuumemmassa hiki lentää niin helposti ettei oo tosi.

Täällä päin amiksessa näkyy muutamia poikia jotka on selvästi tehnyt vähän habaa, ja on kireässä kunnossa. Hihattomat koulussa päällä. Toinen on joku 60kilonen turvallisuusalan kaveri. Toinen joku jäbä joka on helvetin vihasen näkönen ja rhp ryhti ja pullonkaula look :dance: :david:

Heinolan salpaus?

Niin totta. Mistähän tuo johtuu? Ite tuppaan kulkemaan 5-10 plus asteessa t-paidalla ja pipoja ei ennen tätä vuotta käytetty 6-7 vuoteen. Erittäin harvoin oon kipeenä, mutta sitten nämä, jotka ekana pukeutuvat lämpimästi ovat myös aina kipeenä ja "terveenäkin" niistävät jne. Parantaiskohan tuo "karaistuminen" vastustuskykyä vai mihinkä perustuu? Vastapainona sitten kesällä +20 ja sitä kuumemmassa hiki lentää niin helposti ettei oo tosi.

Jaa-a, minä ainakaan en viitsi pää jäässä kulkea tuolla pakkasessa kun en sen harvemmin kipeäksi tulisi kuitenkaan. Nykyiselläänkin todella harvoin ja aina on säänmukainen vaatetus. Suoraan sanoen kuulostaa hölmöläisten uskomuksilta...

Mulla on perkele kylymä aina ulkona talvisin. Paska talvi.

Voivitun ceeveen vääntäminen perkele. Tää wordi ei vaan tee niin kuin mä haluan. Vittu mikään ei oo niin vaivalloista kun olla työtön ja yrittää hoitaa kaikki paperisota ja hakea töitä. Tekis vaan mieli unohtaa koko paska mut ei oikein voi kun kohta hakuajat umpeutuu joka vitun paikkaan. SAATANA!!!

Dietti.. Viides päivä menossa ja ai että, kun tekis mieli nuudeleita, maitoa, ruisleipää, kaikkea.. Mut ei voi syödä koska kalorit. Jos jaksais tehä airobista niin vois syyäkki jotain hyvää, mutku ei jaksa. Vittu.

Ei ehkä tapahtuessaan komediaa, lähinnä salikauhua..

Tein jokin aika sitten kahvakuulatreeniä, kuntopiiriä ja pitkiä sarjoja. Hiki virtasi kun apinanraivolla kiskoin kuulia liikkeelle..päätin ottaa loppuun heilautuksen "reippaalla" liikeradalla, huomioimatta ollenkaan sitä että kämmenet oli ihan litimärät ja ote aika heikko. 20 kilon kahvakuula sinkoutuu komeassa kaaressa taaksepäin jalkojen välistä, lentää salin poikki ja laskeutuu tömähtäen keskelle 3 ihmisen piiriä.

Komediaa tähän tuo heidän ilmeensä, se yllätyksen ja järkytyksen yhdistelmä on syöpynyt mun mieleen varmaan ikuisiksi ajoiksi. Tosin just sillä hetkellä ei naurattanut, luikin hakemaan kuulani ja päättelin et tais treenit olla sit tässä.

Sori vaan jos olit paikalla, en mä teitä kohti tarkoituksella tähdännyt.

Dietti.. Viides päivä menossa ja ai että, kun tekis mieli nuudeleita, maitoa, ruisleipää, kaikkea.. Mut ei voi syödä koska kalorit. Jos jaksais tehä airobista niin vois syyäkki jotain hyvää, mutku ei jaksa. Vittu.

Mistäpä puheen ollen -----> Kävelylle, että saa hyvällä omalla tunnolla syödä iltapalaa :D

Ite käytin viimekesänä, en egoillakseni koska pohkeissani ei mitään näytettävää ole, vaan siksi että on oikeasti aika paljon viileämpi olla kuin verkkareissa. En usko että hirveän moni muukaan on sillä asenteella liikkellä että "ihailkaa minun suuria ja kiinteitä pohkeitani".
Reps, kyllä mäkin mielummin pidän mukavia vaatteita päällä salilla, vaikka joku sitä ajattelisikin egoiluksi. :D

Vittujen kevät, kaunista iltamekkoa ostaessa ei omasta koosta puku istu hartioista, ja jos istuu hartioista, niin muuten on yks vitun säkki. Sitten kun puku istuu muuten kauniisti, niin hartioista kinnaa. Pitääkö tässä saatana hankkia oma räätäli? god bless spagettiolkainpuvut...

Ei se niiden poistattaminen oo juttu eikä mikään.

En tykkää hammaslääkäristä :( "Onneksi" kuitenkin kyseessä onkin melko varmasti vaan poskiontelontulehdus, ainakin ihan kaikki oireet täsmäävät.

Acute sinusitis symptoms often include:

* Drainage of a thick, yellow or greenish discharge from the nose or down the back of the throat
* Nasal obstruction or congestion, causing difficulty breathing through your nose
* Pain, tenderness, swelling and pressure around your eyes, cheeks, nose or forehead
* Aching in your upper jaw and teeth
* Reduced sense of smell and taste
* Cough, which may be worse at night

Other signs and symptoms can include:

* Ear pain
* Headache
* Sore throat
* Bad breath (halitosis)
* Fatigue
* Fever

Noista mulla on kaikki paitsi korvasärky ja pahanhajuinen hengitys. Viimeisestä en tosin mene takuuseen, koska en välttämättä haistaisi vaikka hengitys haisisikin.

Muhun sattuu tosi paljon :itku:

Pientä vitutusta ilmassa. Kait tää dietti pistää vituttamaan ja myös yksi idiootti !

Meinas käydä tänään köpelösti.. Aamulla kova selkätreeni tyhjällä vatsalla, siihen palkkari vaan päälle ja koiran kaa lenkille.. Rupes huippaan ja koko kroppa täriseen tuolla hevonvitunkorvessa. Onneks tuli yks tuttu vastaan, jolla sattu olee karkkia taskussa. Tänks ! :haart:

Vituttaa kun ollut kuumetta maanantaista lähtien joka päivä. Alkupäivät terävät 39, torstai-illasta saakka sahannu pikkulämpöä. Treenaamaan pääsee varmaan joskus ens vuonna. On muuten aika vitun tylsää.

Back
Ylös Bottom