Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Voisin lähteä nyt töistä kotiin,mutta enkös eilen lupautunut dollarinkuvat silmissä tekemään tuplavuoron ku kollega on sairastunu..No itseään saa tästäkin vitutuksesta syyttää...

Raskasta !

KAIKKI ! "Come a little closer and I'll rip your head off. You fucking FUCK !"

Leuat meinannu lähtee jo monta viikkoa sijoiltaan. Tänään enemmän. Vitun häritsevää, kun joutuu tässä koneella olessa keskittymään koko ajan, ettei vahingossa avaa suuta liikaa syödessä tai haukotellessa. Tuntuu välillä tuolla korvan lähellä leuassa semmonen pirunmoinen vihlaisu, jos suu on vähän liian auki tai vinossa ja sen kun rutina käy. :curs:
Kas muitakin vammasia :D Itselläkin lonksuu niin että paukkuu. Syödessä varsin tuttua nykyään. Koulun ruokalassa kaikista paras, kun suu sepposen selällää koitan silmät ristissä sitä puristaa kiinni, samalla roiskien päivän menún pitkin seiniä.
Vatsarutistuksissaki sama havainto. Säälin kanssa reenaajia vatsapäivinäni, koska näytän varmasti joltain mielipuolelta.

Tänään oli salilla tyyppi jonka treeniin kuului 7 liikettä hauista. Ainakin mitä minä laskin.
Treenin jälkeen hänen tyttöystävänsä kysyi että kannattaako mun venytellä, johon poika vastas en minä ainakaan venyttele kun tein tänään vain kevyitä sarjoja. :D

Wifebeateriksi kutsutaan hinatonta, jossa olan yli tuleva osa mahdollisimman kapea ja selkäpuolella kanssa mahdollisimman vähän kangasta siellä yläosastolla. Varttuneemman ikäluokan jampat kyllä tietää mitä tarkoitan. Tätä alkuperäistyyppistä wifebeateria näkyy usein jenkkidokkareissa ja muissa jenkkipätkissä.... Ei harvinainen täällä kotimaan kamarallakaan.....
Mulla on tällainen paita. Ikävä kyllä vaimo lupas vetää lättyyn jos ikinä laitan sen päälle.

Kiinnostaaks jotain että mitä on salilla päällä? :D Ite pistän hihattoman, koska se on siihen hommaan mukavin ja sitte better bodiessin salihousut jotka on todella mukavat. Ihan sama jos joku nyrpistää mun paidalle nenäänsä ku ei oo uusin :david: malli.

Back
Ylös Bottom