Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eilen kyllä hävetti jäätävästi. Joku oli jättänyt jalkaprässiin painavia kiekkoja, joita en jaksanut itse nostaa pois. Olen pieni nuori nainen ja oli pakko pyytää apua nostelemaan painot veks. Kyse ei ollut edes mistään järkyttävistä kiloista :(

Kyllä ainakin oma emäntä (165 cm, 60kg) 4kk salilla käynyt jaksaa nostaa prässistä hyvin 50kg limput pois jos tarve on. Ei ne nyt niin paljoa paina :)

Toi nyt on vitun paskaa että joku niitä jättää, kaikki naiset kun eivät niitä siitä jaksa nostaa. Ihan oikein pyytää apua, ei mitään komediaa. Ei moni mieskään nostaisi oman painoisia kiekkoja.

Tossa yks päivä joku jannu teki ojentajia naruilla, onko se nyt sitten pushdownia? No kaveri lataa pakkaan hirveän mällin rautaa, nappaa naruista kiinni ja nykäsemällä menee miltein kahden metrin päähän telineestä seisomaan sellaseen perus haara-asentoon asentoon jalat tikkusuorana ja yläkroppa sellaisessa 45 asteen kulmassa telinettä kohti, näytti siltä että se olis menossa eturauhastutkimukseen.

Noh siitä sitten hirveitä heijareita käyttäen koko kroppaa ja käsien täyttä liikerataa. Ei varmana tuntunu ojentajissa ja en kehdannu kysyä että mihin toi ottaa. Parasta sen venkutuksen jälkeen oli se miehekäs kävely telineen ympärillä, oli varmaan tosi kova olo :)

Tossa yks päivä joku jannu teki ojentajia naruilla, onko se nyt sitten pushdownia? No kaveri lataa pakkaan hirveän mällin rautaa, nappaa naruista kiinni ja nykäsemällä menee miltein kahden metrin päähän telineestä seisomaan sellaseen perus haara-asentoon asentoon jalat tikkusuorana ja yläkroppa sellaisessa 45 asteen kulmassa telinettä kohti, näytti siltä että se olis menossa eturauhastutkimukseen.

Noh siitä sitten hirveitä heijareita käyttäen koko kroppaa ja käsien täyttä liikerataa. Ei varmana tuntunu ojentajissa ja en kehdannu kysyä että mihin toi ottaa. Parasta sen venkutuksen jälkeen oli se miehekäs kävely telineen ympärillä, oli varmaan tosi kova olo :)

Ootkohan pongannu meikäläiset lämmittelemässä selkäreeniin :D Tosin teen kyllä puhtaalla liikeradalla neki että ei sitten :(

Tuli Japetiuksen kanssa sama juttu mieleen, mutta uskoisin että teen enempi puhtaasti kuin heiluen tuon. Ja ei tosiaan ole alkulämppäreiksi koko pakkaa taljakoneesta :D

Toisaalta, jos joku on tehny tota pulloveria taljassa, selälle varsinaisena treeniliikkeenä ja alkanu meneen jo niin hapoille että ottanu heijaamalla pari extratoistoa siihen ;)

Kyllä ainakin oma emäntä (165 cm, 60kg) 4kk salilla käynyt jaksaa nostaa prässistä hyvin 50kg limput pois jos tarve on. Ei ne nyt niin paljoa paina :)

Ookko ny ihan varma, et ne oli noita viiskybäsiä eikä kaksvitosia? :) Haluasin kyl nähä ton suoritteen tai vähintäänkin kuvan moisesta muskelimammasta! :D Ite painan päälle 80kg, mutta ei nua viiskybäset ny niin kevyitä oo - yleensä lataan vaan niitä 25:ia siihen ku en jaksa ruveta hinkkaan niitten 50:ten kaa :evil:

Ookko ny ihan varma, et ne oli noita viiskybäsiä eikä kaksvitosia?
Tuli muuten sama mieleen. Oma emäntä samanlaisella treenitaustalla ja melko samoissa kokoluokissa, ja ei se ihan mukisematta pyörittele viiskybäsiä. Kyllä mullakin hapoille menee jos useamman 50kiekkosen joutuu prässistä keräilee, ettei se nyt ihan niin kevyttä ole. Mutta sehän ei kerro mammas voimista yhtään mitään, omista enemmän :D

Toi nyt on vitun paskaa että joku niitä jättää, kaikki naiset kun eivät niitä siitä jaksa nostaa. Ihan oikein pyytää apua, ei mitään komediaa. Ei moni mieskään nostaisi oman painoisia kiekkoja.

Ei moni mieskään nostas noita 50kg kiekkoja pois. Sellasia narukäsiä salilla näkyy välillä notta huh huh. Kusipäistä touhua jättää tollasia painoja muitten nosteltavaks.

Tuli itellä viime viikolla koettua oikein kunnolla "salikomediaa". Elikkäs salille samaan aikaan oli eksynyt ulkomaalainen poika n.16v. Noh hän sitten alotteli 15kg käsipainoilla tempoamaan haukkaria koko vartalon avulla, kun paino oli noussut toisen kerran ylös oli pojan aika lopettaa ja ruveta peilailemaan haukkariaan ja vatsalihaksiaan peilistä. Luulin jo komedian loppuneen, mutta ei...sama juttu jatkui alataljassa, jossa koitettiin maximia ilman lämmittelyjä ja tekniikka aivan päin helvettiä. Itse tein sarjaa 60kg penkistä ja siinä sitten kun lepäsin sarjan välillä, niin hän tulee kysymään josko hän pääsisi vetelemään kanssa penkkiä. No kyselin että meinaako hän yhtään lämmitellä?vastaus: Eeeei mun tarvii... Niinpä päästin hänet penkkiin ja noushan se 60kg just ja just kerran, tyylillä: tanko tiputetaan rintaan ja sitten kovalla tempomisella ylös. Itse lopetin sen päivän penkkireenin ja siirtysin seuraavaan laitteeseen, mutta hän jäi vetämään valehtelematta yli viistoista ykkösen sarjaa. Luulin jo tämän piilokamera meiningin loppuneen, mutta sitten hänen kännykkänsä alkaa soimaan ja tottakai hän vastaa siihen ja rupee melkein huutamaan sitä ähmänkähbän kieltä n.5min ajan siihen luuriin ja tietenkin istuu itse kokoajan penkkipunnerrus penkillä, eikä päästä muita siihen.. .Pukkarissa kundi tietysti tsekkaili toistamiseen josko vatsalihakset oisivat kehittyneet peilistä...:hyvä:

Ei moni mieskään nostas noita 50kg kiekkoja pois. Sellasia narukäsiä salilla näkyy välillä notta huh huh. Kusipäistä touhua jättää tollasia painoja muitten nosteltavaks.

Kyllähän nuo, telineisiin kuuluu useimmilla saleilla laittaa? levyt,käsipainot,tangot jne..
aina vaan löytyy kusipäitä joilla oma napa ainoo maailmassa. Mitoittasivat treeniohjelmaan sen levyjumpankin?

Olenpa pitänyt jääpussia murtuneen varpaan päällä johon tippui vain 2,5kg levy vahingossa! Penkkipunnerrus
treenissä jäi hilut 25kg:n levyn poistossa ja ihan uskomaton kuvio kulma edellä varpaalle
ja murtuhan se sittenkin ku kova punttikengän pohja ilmeisesti ei paljo iskua pehmentänyt.

Tuo 50 levyhän kyllä tulee sieltä komeesti alaspäin, sekin on nähty jotta tapista ulos vaan ja alta pois, kun arvio petti käsivoimien suhteen:). Ei ollu yhtään kivaa ainakaan minun mielestä.
Tuolla massalla voi jalkapöydän luutkin muuttaa olomuotoaan... Ja se häpee on todellakin sillä henkilöllä joka ne levyt prässiin unohtaa.

Kuuluu joo, mutta kun osa salilla käyvistä ajattelee olevansa kaikkien sääntöjen yläpuolella. Tosin tää kuulus enemmän tonne vitutus-threadiin :D

Eiköhän tässä oo pulloveria koetettu tehdä.. Itsehän tykkään kyseistä liikettä tehdä lämmittelynä selkätreeniin ja joskus hiukan suuremmallaki vastuksella osana varsinaista selkäjumppaa. Kuvaus vois sinänsä sopia muhun muutoin, mut koko kropalla ei oo tapana heijata vaikka toki liikettä rytmitänkin pienellä ylävartalon liikkeellä tuntuman ollessa hyvä ja liikkeen mennessä perille - Anyways, jos tää on Lepuskin Fressillä nähtyä, niin kiitos tuosta "miehekästä kävelyä"-kommentista :)

Tässä kerran eräs ulkomaan vahvistus teki ilmeisesti kylkiä. Eli siis kuten normaalisti otettaisiin käsipaino toiseen käteen ja sitten ketkutetaan vartaloa sivulle. Kaveri oli napannut 40kg kässärin kumpaankin käteensä ja keinui siinä edes takaisin. Luulisi noiden hantteleiden negatoivan toisensa. Mutta toisaalta nyt sai käyttää suuuuria painoja.

Ulkomaan miehet on muutenkin parhaita. 80% on jotain komediaa. Mistähän se johtuu?

Aivan loistava topikki tämä kyllä. Olen myös erittäin tyytyväinen sen suhteen, että vaikka jo melkeinpä viikon verran on tullut salilla käytyä, niin en ole vielä niin suurta komediaa aiheuttanut, että siitä tänne oltaisiin raportoitu. :D

Ja yskiminen jatkuu edelleen. Yöllinen yskiminen johtaa joko

A: Hengen salpaamiseen, joka johtaa tukehtumisen tunteeseen
B: laattaan

Eikä loppua näy. Tunnin välein herää kohtaukseen kun lima nousee keuhkoputkissa. Ja on muuten sitten sitkeetä.

Hui. Kannattaisko käydä lääkärissä. Mun työkaverilla todettiin juur hinkuyskä ja silla oli tollasta kyökkimiseen asti jatkuvaa yskimistä, mikä ei loppunu millään. Ja siis se oli ton yskänsä ihan täältä Helsingistä bongannu, ei oo matkaillu misään kaukomailla.

Tää hitonmoinen nälkä koko aika. Mä en tiedä onko mulla jotain ihme stressiä vai mitä tämä on, kun koko aika sellainen olo, että voisi syödä kokonaisen hevosen. Töissäkin oli vaikea keskittyä töihin, kun mietin vain syömistä ja sitten kun sai syödä, niin ei nälkä lähtenyt. Töiden jälkeen ajattelin, että no kerta jos on niin nälkä ja makeanhimo niin ostan neljä suklaapatukka+pussillisen porkkanoita(kilo)+5kpl appelsiinia+raejuustopurkki+maitorahka. Söin sitten nämä ja tuntuu kuin en olisi mitään syönyt. Mä haaveilen tässä koko aika että kävelisin tuohon alakerran pitseriamestaan, mutta koska kävin jo suihkussa ja päälläni on vain ruma yöasu, niin sekin mieliteki jää tekemättä. Nyt en malta käydä nukkumaan, koska odotan vain sitä hetkeä, että saan taas syödä eli aamulla taas hurjat mätöt. Tai en paremmin sanottuna jaksa odottaa sitä, että kauppa aukeaa ja voin ostaa itselleni kaupan isoimman sipsipussin+piparipaketin+kaikkea muuta roskaruokaa ihan liikaa. Ehkä tämä loputon nälkä lähtisi sillä?
JA VITUTTAVINTA tässä on se, että en voi ajatella silleen, että: "Noh, jos nyt tän kerran", koska tuntuu, että tää on ihan loputon kierre. Tuntuu, että kaikki päivät menee siihen, koska syön ihan yksinkertaisesti liikaa! Ja kun syön liikaa, niin en osaa tehdä loppua sille. Mulla on omasta mielestäni hyvä kroppa, jonka eteen teen töitä verenmaku suussa ja nyt mä tuhoan sitä tällä jatkuvalla mässäilyllä. Miks mä en saa tätä nälkää lähtemään. Saan itseni ähkyksi ja oloni kamalaksi, mutta mulla on silti nälkä. Kohta syön sormeni.

Mua oikeastaan vituttaa ja naurattaa tää tilanne. Vittu.

Back
Ylös Bottom