Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei nyt niin kauheen ankarasti vituta tämä, mutta ärsyttää kuitenkin. Eli se kun Jaffa piti kauheen haloon siitä, kun juoman valmistus "lopetettiin" viime vuonna. Ite ehdin jo päästä asian käsittelyssä hyväksymis-vaiheeseen, kun telkkarista alkaa tulemaan Jaffa-mainoksia. Koko juoman valmistamisen lopettamisjuttu olikin siis vaan joku saakelin mainoskampanja. Ainoa uudistus mitä siinä on, on uusi pullo.

Noniin tänään kävin salilla, ihme kyllä tulokset eivät minua vituta. Tein jopa samoilla painoilla saman sarjan kuin viimeksi.
Oma tyhmyys ottaa päähän. Oli kiire niin ajattelin loppuun tehdä supersarjat etu- ja takareisille, ettei molempia erikseen tarvis tehä. No syke nousi aika korkealle eli en ollut vielä ihan tervehtynyt ja treenin jälkeen tuli semmonen paha olo, pahempi kuin yleensä jalkapäivän jälkeen. No se lähti pois nopeasti johtui varmaankin maitohapoista.

En enää ikinä tee supersarjoja sairastelun jälkeen.

Naisilla on helppoa. Mulla oli tänään kaksi tuntia aikaa tapettavana, joten lähdin kauppoihin metsästämään viinilaseja, viiniä ja pikku naposteltavaa ja katselemaan muuten vain, mitä kaupoista löytyy. Ei oo mun juttu toi shoppailu. Kävin viidessä kaupassa, sain kaiken tarvitsemani ja vähän ylikin ja aikaa meni yksi tunti. Kaupat ei edes olleet samassa rakennuksessa, mutta samalla alueella kyllä yhtä lukuunottamatta, joka on melkein toisella puolella kaupunkia. Siis jos mulla menee kaikkeen tähän tunti ja tarkoitus oli vielä tappaa aikaa, niin miten naiset pystyy shoppailemaan koko päivän, vaikka eivät edes lähde hakemaan mitään tiettyä asiaa? Mä niin yritin olla hidas ja vielä jäi tunti aikaa tapettavaksi. Vähän harmittaa, kun ei mee nallekarkit tässäkään ihan tasan.

Naisilla on helppoa. Mulla oli tänään kaksi tuntia aikaa tapettavana, joten lähdin kauppoihin metsästämään viinilaseja, viiniä ja pikku naposteltavaa ja katselemaan muuten vain, mitä kaupoista löytyy. Ei oo mun juttu toi shoppailu. Kävin viidessä kaupassa, sain kaiken tarvitsemani ja vähän ylikin ja aikaa meni yksi tunti. Kaupat ei edes olleet samassa rakennuksessa, mutta samalla alueella kyllä yhtä lukuunottamatta, joka on melkein toisella puolella kaupunkia. Siis jos mulla menee kaikkeen tähän tunti ja tarkoitus oli vielä tappaa aikaa, niin miten naiset pystyy shoppailemaan koko päivän, vaikka eivät edes lähde hakemaan mitään tiettyä asiaa? Mä niin yritin olla hidas ja vielä jäi tunti aikaa tapettavaksi. Vähän harmittaa, kun ei mee nallekarkit tässäkään ihan tasan.

Sullahan menee hyvin jos toi vituttaa niin ankarasti :thumbs:

Täydellistä siihen asti, kunnes sain työvuorolistan käteen eilen. Mut oli laitettu duuniin just tona samana lauantaina!! Vitun paskanaamat sentään, olin nimenomaan pyytänyt sen vapaaksi ja vielä hyvällä (:rolleyes:) syyllä. Meille on muutenkin laitettu sinä päivänä lähes kaikki töihin, mikä tarkoittaa vaan liikaa häslääjiä baarin takana... ARGH. Ei jumalauta mitä touhua taas, just mun tuuria :(
No älä mee töihin tuolloin kerta oot sen vapaaksikin jo pyytänyt. Kyllä ne pärjää siellä hetken ilman sua. Näytä keskisormea mielivaltaisille työvuorolistoille. Mun kaverille on myös duuni, jossa on samanlaiset työvuorolistat. Se on välillä ihan naurettavaa se sen nöyristely. "Oho, olenkin sitten viidennen viikonlopun putkeen töissä."

No älä mee töihin tuolloin kerta oot sen vapaaksikin jo pyytänyt. Kyllä ne pärjää siellä hetken ilman sua. Näytä keskisormea mielivaltaisille työvuorolistoille. Mun kaverille on myös duuni, jossa on samanlaiset työvuorolistat. Se on välillä ihan naurettavaa se sen nöyristely. "Oho, olenkin sitten viidennen viikonlopun putkeen töissä."
Niin että mitenkä?

Vittu kun ei jaksa enää oikein keskittyä tohon salihommaankaan. Nytkin oon pitkän aikaa käyny vaan 2 kertaa viikossa jaolla

Ma: Rinta, olkapäät, epäkkäät

To: Ojentajat, hauikset, forkut

Selkää ja jalkoja en oo enää pitkään aikaan tehnyt, kun niitten treenaaminen vituttaa aivan saatanasti. Ei oo yhtään enegiaa sellaiseen. Ei sitten yhtään. Muutenkin nyhvään koko ajan miinuskaloreilla, eikä jaksa dieettikään kiinnostaa, mut kuitenkin pakko vettä -kaloreilla, kun en haluu enää yhtään löystyä. En siis kehity yhtään mihinkään suuntaan, vaan lihakset, varsinkin selkä ja jalat alkanu surakstuu vauhdilla. Vituiks tämäkin juttu menossa pärkele.:down:

Tuli tossa mieleen yks mielenkiintoinen juttu kun olen töissä siis kuntosalilla. Kaveri tuli treenaamaan, näki että on varmasti ennenkin nostanut rautaa. Meni sitten tekemään ojentajille Push-Downia suoralla tangolla.. Eipä siinä mitään, kaikki painot ensinnäkin käyttöön muutaman lämmittelyn jälkeen ja 25kg levypaino varpaiden päälle että jalat pysyy maassa. Tekniikka oli niin äärettömän huono että koko talja meinasi lähteä mukaan. Liike oli siis ikään kuin Push-Downin ja Pull-Overin sekoitus, mutta ei silti lähellä kumpaakaan, siinä se kaveri sit oikein ähisi ja puhisi. Meinasin käydä kysymässä, että mihin lihakseen toi ottaa, mutta en sitten vaivautunut..

Missä päin tämä? Nimittäin ite oon nähny samanlaisen "25kg levypainon varpaiden päälle"-efektin täällä salilla. Mutta en oo jaksanu sen enempää kattoa, että millä tekniikalla tää sälli tekee. Äijä kyllä näyttää siltä, että rautaa on aikasemminki nosteltu.

Vituttaa...

Protein-90: onhan sun pakko välillä vaihdella plussalle tai +-0-kaloreille -> siis että eihän tuosta mitään tule :) Energiattomuus ja puhdittomuus on paha. Tuskin sä nyt NIIN löysä olet / tulisit niin löysäks..? Se on tietty eri juttu, että jos massaa on ollut PALJON eli siis ollu ihka oikea läski ja salitulokset on ollu kovat niin se on vaan kärsittävä tuloksissa jos massaa on paljon tiputettava.

Mut jotain vaihteluahan sun ois saatava, et saa motivaatiot taas kohdalleen. Kyllähän dieettikin toimii yhä huonommin ja huonommin mitä pitemmälle sitä jatkaa.

Voi jeesuksen ryhmätyöt ja parityöt ja kaikki koulupaskat, joissa pitää tehdä jotain skeidaa porukassa. Vittu tehdään kaverin kanssa yhtä laboratoriotyökurssia parityönä kuten se pitää suorittaa, niin nyt on sitten alkanut kaverilla motivaatio kärsiä, ja joutuu tekemään taas itse niin vitusti töitä, koska kaveri ei välitä ollenkaan panostaa arvosanan eteen. Itseäni taas ei ykkönen kiinnosta pätkän vertaakaan, vaan pitää sen arvosanan olla parempi. Sitten kun panostat itse työn eteen, niin tokihan kaverikin saa sen saman arvosanan nenää kaivamalla. Tänäänkin kun piti sopia työjutuista, niin kaveri ei sitten ilmaannu luennoille koko päivänä. Vittu.

Pari- tai ryhmätöissä ei olisi mitään vikaa, jos löytäisi sellaisen parin, jolla on samat tavoitteet kuin itsellä. Oma parini kyllä halusi vielä syksyllä panostaa selostuksiin ja tehtiinkin täyden vitosen selkkareita, mutta nyt on sit kiinnostus lopahtanut.

Protein-90: onhan sun pakko välillä vaihdella plussalle tai +-0-kaloreille -> siis että eihän tuosta mitään tule :) Energiattomuus ja puhdittomuus on paha. Tuskin sä nyt NIIN löysä olet / tulisit niin löysäks..? Se on tietty eri juttu, että jos massaa on ollut PALJON eli siis ollu ihka oikea läski ja salitulokset on ollu kovat niin se on vaan kärsittävä tuloksissa jos massaa on paljon tiputettava.

Mut jotain vaihteluahan sun ois saatava, et saa motivaatiot taas kohdalleen. Kyllähän dieettikin toimii yhä huonommin ja huonommin mitä pitemmälle sitä jatkaa.

Läski en oo, mut löysä kuitenkin, mutta kropan suhteen ei NIIN paljon haittais maltillinen bulkki, mut mulla kaikki läski menee naamaan. Naama on ihan turvoksissa, siis TÄYSIN eri paria kropan kanssa, että en haluaisi edes nähdä unta bulkkaamisesta. Se on kyllä 100% varma, että dieetti on seuraava juttu ja vasta kun posket on lommoilla niin alkaa bulkki. Vittu saatana menee hermot ton pärstän kanssa. Eli pitkä ja kivinen tie edessä:D. Tosiaan jollain tavalla pitäis saada motivaatio nyt nousuun. Toi energiattomuuskin on suuriltaosin pään sisällä. Mulla kyllä voimat nousee miinuskaloreillakin esim penkissä koko ajan, vaikka en enää siinä niin aloittelija ole, että kyllä uskoisin että jalka ja selkä treenissäkin lihasvoimassa ei ole "ongelmaa" mutta noitten treenien aloittaminen vaatii henkisesti todella suurta ponnistelua, eli on kyllä motivaatio todella jossain kadoksissa.

Eilen kyllä hävetti jäätävästi. Joku oli jättänyt jalkaprässiin painavia kiekkoja, joita en jaksanut itse nostaa pois. Olen pieni nuori nainen ja oli pakko pyytää apua nostelemaan painot veks. Kyse ei ollut edes mistään järkyttävistä kiloista :(

Eilen kyllä hävetti jäätävästi. Joku oli jättänyt jalkaprässiin painavia kiekkoja, joita en jaksanut itse nostaa pois. Olen pieni nuori nainen ja oli pakko pyytää apua nostelemaan painot veks. Kyse ei ollut edes mistään järkyttävistä kiloista :(

Todennäkösesti vaan pelastit jonkun salikörmyn päivän kun kerrankin joku naishenkilö tuli juttelemaan... :)

Tulispa, joku punttityttö multa pyytämään tollasta. :D

Back
Ylös Bottom