Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tästä on jo vähän aikaa, mutta kerran yks kundi rupesi veistelemään mulle kun väänsin glute ham raisea. Kehotin sitä itse kokeilemaan, koska minulla se liike potkii ihan simona jo ilman lisäpainojakin. Tämä otti tietty lisäpainon, ja ohjeistin vielä että laskee negatiivisen vaiheen äärimmäisen kontrolloidusti ja hitaasti alas. Lopputulos: paino kolisee lattialle ja kaveri meni melkein perässä. Eipä kuittaillut enää.

Opetuksena tulevaisuutta varten se, että ei kannata mennä autokorjaamoon ja sanoa, että korjatkaa tämä, sillä et voi todellakaan tietää, mitä se tulee maksamaan. Huomattavasti fiksumpi veto on pyytää kustannusarvio, jolloin homma on turvallisempaa. Jos kustannusarvio ylittyy, niin asiansa hyvin hoitava liike soittaa ja pyytää luvan summan ylittävän osan töille.
Kysyttiin osan hintaa ja sanoivat että n. 100e ja se piti paikkaansa. Kysyttiin sitte että montakohan tuntia menee aikaa nii sanoivat että noin pari tuntia. Kaippa se kahdeksan on sitten jonku mielestä "pari". Vaan ei auta enää, toista kertaa en kuitenkaa tuonne autoani vie ja periaatteen vuoksi vois bensatki ostaa jostaki muualta :D

Joskus luin sieltä autokorjaamon seinältä jonkun lakitekstin eli se hinta saa heittää vain 10% alkuperäisestä arviosta, sen jälkeen niitten pitää kysyä lupa lisätöille. Minkätakia maksoit tommoisen hinnan? Ne on laittanut valohoitoa ja kattonut et helppo kohde höynäyttää. Tekee samaa keski-ikäisille naisille kanssa. Mikäs se sinun automerkki on ku kesti noin kauan vaihto? Ferrari?

Jooh, muuten olisivat varmaan aloittaneetkin ellei kaverini olisi tehnyt siinä sarjoja :D

Oisit ainaki voinu heittää niille ennenku ne lähti et, "vaik teillä oliki helvetin kova treeni, ni koittakaas ny jaksaa nostaa ne painot vielä takasin paikalleen".

Joskus luin sieltä autokorjaamon seinältä jonkun lakitekstin eli se hinta saa heittää vain 10% alkuperäisestä arviosta, sen jälkeen niitten pitää kysyä lupa lisätöille. Minkätakia maksoit tommoisen hinnan? Ne on laittanut valohoitoa ja kattonut et helppo kohde höynäyttää. Tekee samaa keski-ikäisille naisille kanssa. Mikäs se sinun automerkki on ku kesti noin kauan vaihto? Ferrari?
Mazda 626, se vaan erona näihin "tavallisiin" 626-malleihin että tuossa on aavistuksen isompi kone. Siinä vaiheessa ku sain sen laskun käteen nii kävin eka paikan "pomolta" kysymässä, sano että kyllä siinä ainaki sen verran meni ku kuulemma joutu niin paljon purkamaan ku on ahdas konetila. Sitte kävin sen äijän kans juttelemassa joka sen oikeesti vaihto nii samaa seki sano. Tiiä sitten että miten monta tupakka/kokakolataukoo pitäny siinä välissä..

Varsinaista hinta-arviotahan ne ei antanu muuten ku vaan sano että paljonko se osa maksaa, arvioi vaan että pari tuntia menee aikaa.

Mutta eikös tuntilaskutus pidä olla selvästi esillä? Siis yleensäkin hinnat. Onkos sinulla se 2,5 litrainen? jos on ni ei se nyt niin ahdas perhana ole.

Siellä se on Mazda seisonu pihassa, laitettu kuntoon parissa tunnissa ja 8tunnista laskutettu, perus tuntilisäilyä. Jos mekaanikko arvioi, että pari tuntia menee, tuskin tulee niin suuria yllätyksiä että siinä menisi sitten 8 tuntia. Nyt voi joku autonkorjaaja tulla kertomaan, kuinka ne pultit katkeilee ja mutterit katoaa eikä jakoavainkaan mahtunut sinne minne tarvitsi, perus selitykset :)

Joo 2,5-litranen on. Perkele tästä eteenpäin korjaan ite, varmaan halvemmaksi tulee opetella erehdyksienki kautta..

Siellä se on Mazda seisonu pihassa, laitettu kuntoon parissa tunnissa ja 8tunnista laskutettu, perus tuntilisäilyä. Jos mekaanikko arvioi, että pari tuntia menee, tuskin tulee niin suuria yllätyksiä että siinä menisi sitten 8 tuntia. Nyt voi joku autonkorjaaja tulla kertomaan, kuinka ne pultit katkeilee ja mutterit katoaa eikä jakoavainkaan mahtunut sinne minne tarvitsi, perus selitykset :)

Ne oli eka tilannu vääränlaisen vesipumpun siihen, kysyin sitte että ette kai te oo sitä laskuttanu/jos siitä on tullu ylimäärästä työtä. Sanovat että ei tietenkää, olivat sillon jo purkanu sen mutta ei ollu kasannu uudestaan vaan jättäny levälleen. Tiedä sitten että mikä on totuus.. Mut ei se ainakaa pihassa oo seisonu ku joka päivä moneen otteeseen oon siitä ohi menny :D

Vittusaatana autosta hajos vesipumppu nii korjaaminen makso melkeen 500e, josta työn osuus 376e! Isot pojat kerto että parin tunnin homma olis nii olivat jotenki saanu 8 tuntia tärvättyä siihen, kuulemma konetila niin ahdas ku iso kone. Vitut sanon minä, ei siinä silti luulis kaheksaa tuntia menevän! Kirpasee kyllä opiskelijaa tämmöset. Hinta olis ollu vähä inhimillisempi jos siihen olis sisältyny jakohihnan vaihto mutta ei.

Ei mulla ole kyllä veloittaneet sitä tuntimäärää mitä omaa ammattitaidottumuuttaan ovat autoon tuhrineet noissa nyrkkipajoilla. autodatasta ohejaiak ja sen velottivat yhdestä alapallo nivelen vaihdossa vaikka tuhrasivat 3 kertasen ajan siihen.

Miksei ne voinu tänääkää soittaa sieltä työpaikasta, mihkä ( tottahan toki) varmasti oon pääsemässä :jahas:
No annan heille vielä mahdollisuuden.......

Tää ikuisuuden kestävä hinttihinkuyskä alkaa vituttamaan huolella kun ei saa nukuttua ikinä kunnolla. Kuukausi yskitty kohta.

Oli samaa ilmassa tuossa jokunen viikko sitten. Lekuri laittoi cocillana lääkettä ja se tepsi. Ei siis varmaan syyhun, mutta saipa ainakin nukuttua. Suosittelen.

Mun yskät on aina lähteny hunajalla. Isän vanha vinkki ja aina mulle toiminu.

Tänään vituttaa välimatka vielä enemmän kuin eilen. Huomenna se ei vituta, eikä perjantaina, lauantaina tai sunnuntaina. Maanantaina se sitten taas vituttaa entistä enemmän. Tule jo kesä!

Back
Ylös Bottom