Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Halkes muuten oma hammas juuri noin, tosien vielä tasan puoliks myös pystysuunnassa. Tilanne hieman eri, itsellä tulin rynkyn perä suuhun, ja tämä siis juostessa kun kompastuin telttanaruihin (asemaaaaaan) ja piippu uppos maahan. Rusahdus ja tunne ensin vaikutti siltä että lähti kaikki leegot, jollain hirveällä munkilla vain tuo yksi kärsi.

Mulla kans menny hammas noin, mutta mää sain mailasta liikunnantunnilla. :D

Pesis vai sählymailasta?

Muistuupa muuten mieleen kun joskus kaveri veti ihan täysiä pesismailalla (vahingos...) reiteen. Jumalauta 10 minuuttia pyörin siinä maas ja oli muuten lyöjä hiljaa sen aikaa. :D Tottakai itte juttelin siinä niin toisen kaveri kans et ihan yllätyksenä viä tuli se isku.

Ja tosta oikeesti vielä velotti 100 euroa? Pitäisköhän sitä alkaa tekemään kotilääkärin hommia, menis vaan sisään mittais kuumeen ja sanois et nyt on sen verran vakavan olosta että sun kannattaa mennä päivystykseen.
Joo no jos toi 100euroa kuumeen mittauksesta vitutti niin enemmän vituttaa kun se oikea lasku tuli nyt postissa ja se onkin 200e. 200e 10minuutin vierailusta jossa se mittaa kuumeen ja käskee mennä päivystykseen. Tietääkö joku voiko tota jotenkin riitauttaa tota asiaa? Jos ei muuta niin vittuilun takia. Tekis mieli soittaa iltalehteen. Tossa on vielä velotettu 1,5tunnin edestä. Yrittääkö ne nyt siis velottaa multa myös sen ajomatkan tänne ihankun mä voisin tietää mistä hiton kuopiosta se mun luokse ajaa.

Joo no jos toi 100euroa kuumeen mittauksesta vitutti niin enemmän vituttaa kun se oikea lasku tuli nyt postissa ja se onkin 200e. 200e 10minuutin vierailusta jossa se mittaa kuumeen ja käskee mennä päivystykseen. Tietääkö joku voiko tota jotenkin riitauttaa tota asiaa? Jos ei muuta niin vittuilun takia. Tekis mieli soittaa iltalehteen. Tossa on vielä velotettu 1,5tunnin edestä. Yrittääkö ne nyt siis velottaa multa myös sen ajomatkan tänne ihankun mä voisin tietää mistä hiton kuopiosta se mun luokse ajaa.

Toi taitaa olla minimi laskutus, kaikilla on semmonen. Esim. putkarit,sähkärit,lukkosepät veloittaa päivystysaikana 2-3 tuntia vaikka työssä kestää alle tunnin. Ei kukaan sais leipää pöytään jos velottas 10 min töistä 10min. Ja aikahan lähtee siitä kun soittaa esim.lääkäri kotikäynnin. Noihan on aika päivänselviä juttuja. Itte kävin kerran mehiläisen päivystyksessä niin se veloitus erikoislääkäriltä oli 70€/10min. Ja itte piti mennä paikalle :)

Vituttaa tuo maataloustuista vouhotus. Ennenhän tukea maksettiin suoraan mm. viljan hinnassa, nykyään erikseen ja vastaavasti tuotteista saatava hinta on jossain määrin romahtanut. Luuleeko joku että ennen EU:ta ei ollut mitään tukia. Saatana pää kiinni jos ei asioista mitään tiedä.

Vituttaa tuo maataloustuista vouhotus. Ennenhän tukea maksettiin suoraan mm. viljan hinnassa, nykyään erikseen ja vastaavasti tuotteista saatava hinta on jossain määrin romahtanut. Luuleeko joku että ennen EU:ta ei ollut mitään tukia. Saatana pää kiinni jos ei asioista mitään tiedä.

:thumbs: Todellakin. Ne jotka noista mussuttaa ei yleensä taida tietää hevon helvettiä koko maataloudesta.

Voisin varmaan itekki kirjotella näitä itseaiheutettuja salikomiikoita.

Joskus alottelevana nassikkana tein penkkiä ja loppu yhtäkkiä voimat kesken sarjan. Siinä penkissä on putkissa alempana yhdet tangon pidikkeet vissiin jotain hätätapauksia varten mihin voi tangon tiputtaa ettei naamalle tule. No tähtäsin sitte niihin tankoo siinä kun se melkeen vapaata pudotusta rupes tulemaan alas, mutta vaan toinen puoli osu kohilleen. Vasen puoli ohi ja tanko jatkaa matkaa naamalle. Ei tietenkään mitään lukkoja päissä niin painothan liuku pois sieltä vasemmalta puolelta kauheella ryminällä.

Kesän, ja selkävamman jälkeen olin taas koulun salilla hiomassa kyykkytekniikkaa paremmaks. Tein siinä 50:llä oikeen liiottelemalla persejohtosesti ja eikös sillon paikalle ilmesty melkeen kymmenen vaihtarityttöstä, kun on aina syksyisin kouluun tutustumiskierros uusille opiskelijoille. Kyykkyteline on melkeen suoraan sen salin sisäänkäynnin edessä, niin saivat hyvät näkymät meikäläisen suoritukseen. No eipä siinä, jatkoin ihan normaalisti, mutta pokka meinas pettää kun huomasin peilistä, kun kaks niistä unohtuivat siihen sisäänkäynnin kohille kattelemaan ja hetken päästä huomasivat, että muu ryhmä oli jo jatkanu matkaa. :D

Toisena syksynä taas samaan aikaan olin tekemässä rinnallevetoa kun tuli taas ryhmä vaihtarityttösiä siihen salille. Olin just lisänny tankoon 50:stä 60:een ja rupesin jatkamaan lämmittelyä. Ensimmäinen nykäsy ja tanko jatkoki matkaa leukaan asti. Karmee *KLONG!* ääni, ja tanko siitä olkapäille. Kaikki aivan hiljaa ku luulivat varmaan, että kävi pahastikin. Itte kelailen siinä muutaman sekunnin, että mitä ihmettä just tapahtu, jonka jälkeen "Auts." ja sitte alkoki kikatus takaa. :rolleyes:

Yks kerta olin myös tekemässä rinnallevetoa 70:llä. Tanko kyllä nous ihan ilman ongelmia, mutta kun rupes laskemaan alas en kerinny kun kääntää yläasennossa kämmenet osottamaan alaspäin, niin tanko lipes otteesta. Putoo siinä koko ajan hieman hipoen kroppaa kunnes tuli polvien kohalle ja meinas ottaa molemmat polvilumpiot matkaan. Putoon komean tuskanhuudon mukana kasaks tangon kanssa lattialle ja siinä kivusta pyöriessä toinen salilla olija tuli kysymään, että kävikö pahastikin.

Kaveri teki 3x5:sta penkissä, ja olin varmistamassa. Vikan sarjan puolivälissä rupes olee tiukan näköstä, niin totesin että pitääkö läpsiä poskille, että saa lisää aggree. Kaveri hajoo nauramaan ja tanko tulee takasin rinnalle. :D

Joku vitun Optima. Harjoitustöiden dokumentit on jossain siellä ja koko paska ei edes toimi kunnolla. Kun Noppa vihdoin saatiin toimivaksi, pakotetaan opiskelijat johonkin Optimaan. Perkele kun lujuusoppiinkin tarvii sotkea tollasta paskaa datausleikkiä.

Olen taakka ja kaikki ihmiset pitävät mua mitättömänä ja naisesta tuntuu että hän joutuu olemaan äitini... kiitos, kiitos. En saa työpaikkaa ja kela ei anna tukia. Varmaan ihonvärini takia. Olen vaalea. Olen myös tässä huomannut että ei tässä maassa/maailmassa oikein pärjää ilman rahaa tai suhteita, kun kumpaakaan ei ole niin mikään ei toimi, ketään ei kiinnosta ja oot omillas etkä mistään saa minkäänlaista tukea tai kannustusta.

Tänään salille tultuani menin lämmittelemään vinopenkin viereen jossa yksi kaveri teki ilmeisesti tiukkaa sarjaa. No, kävelin siitä penkin ohi ja samalla penkkiä tekevältä kaverilta pääsi aikamoisen terävältä kuulostava pieru :D Toki kaasujen päästeleminen on ihan luonnollinen asia ja ymmärrän että kovaa sarjaa tehdessä voi välillä lipsahtaakkin mutta oli siinä mulla naurussa pidättelemistä ja lämmittelyistä ei tullut mitään :D Ehkä olen vähän lapsellin kun tuollainenkin asia kuin "pieru" naurattaa...:rolleyes:

Voi vittu mikä paskakeli. Lunta tulee ja voivitunvitunvittu. Talvea ei vaan voi kirota niin paljon kun se ansaitsee. Kyllä joku eteläinen maa kutsuu pysyvästi vielä jossain vaiheessa.

2 viikkoa kestänyt vatsatauti on pudottanu kiloja. Vituttaa olla tällanen luuranko. Koska en omista vaakaa, käyn huomenna duunissa. Veikkaus 2-3 kiloa, kun ulkopuolisetkin huomauttelee..

Back
Ylös Bottom