Voisin varmaan itekki kirjotella näitä itseaiheutettuja salikomiikoita.
Joskus alottelevana nassikkana tein penkkiä ja loppu yhtäkkiä voimat kesken sarjan. Siinä penkissä on putkissa alempana yhdet tangon pidikkeet vissiin jotain hätätapauksia varten mihin voi tangon tiputtaa ettei naamalle tule. No tähtäsin sitte niihin tankoo siinä kun se melkeen vapaata pudotusta rupes tulemaan alas, mutta vaan toinen puoli osu kohilleen. Vasen puoli ohi ja tanko jatkaa matkaa naamalle. Ei tietenkään mitään lukkoja päissä niin painothan liuku pois sieltä vasemmalta puolelta kauheella ryminällä.
Kesän, ja selkävamman jälkeen olin taas koulun salilla hiomassa kyykkytekniikkaa paremmaks. Tein siinä 50:llä oikeen liiottelemalla persejohtosesti ja eikös sillon paikalle ilmesty melkeen kymmenen vaihtarityttöstä, kun on aina syksyisin kouluun tutustumiskierros uusille opiskelijoille. Kyykkyteline on melkeen suoraan sen salin sisäänkäynnin edessä, niin saivat hyvät näkymät meikäläisen suoritukseen. No eipä siinä, jatkoin ihan normaalisti, mutta pokka meinas pettää kun huomasin peilistä, kun kaks niistä unohtuivat siihen sisäänkäynnin kohille kattelemaan ja hetken päästä huomasivat, että muu ryhmä oli jo jatkanu matkaa. :D
Toisena syksynä taas samaan aikaan olin tekemässä rinnallevetoa kun tuli taas ryhmä vaihtarityttösiä siihen salille. Olin just lisänny tankoon 50:stä 60:een ja rupesin jatkamaan lämmittelyä. Ensimmäinen nykäsy ja tanko jatkoki matkaa leukaan asti. Karmee *KLONG!* ääni, ja tanko siitä olkapäille. Kaikki aivan hiljaa ku luulivat varmaan, että kävi pahastikin. Itte kelailen siinä muutaman sekunnin, että mitä ihmettä just tapahtu, jonka jälkeen "Auts." ja sitte alkoki kikatus takaa.
Yks kerta olin myös tekemässä rinnallevetoa 70:llä. Tanko kyllä nous ihan ilman ongelmia, mutta kun rupes laskemaan alas en kerinny kun kääntää yläasennossa kämmenet osottamaan alaspäin, niin tanko lipes otteesta. Putoo siinä koko ajan hieman hipoen kroppaa kunnes tuli polvien kohalle ja meinas ottaa molemmat polvilumpiot matkaan. Putoon komean tuskanhuudon mukana kasaks tangon kanssa lattialle ja siinä kivusta pyöriessä toinen salilla olija tuli kysymään, että kävikö pahastikin.
Kaveri teki 3x5:sta penkissä, ja olin varmistamassa. Vikan sarjan puolivälissä rupes olee tiukan näköstä, niin totesin että pitääkö läpsiä poskille, että saa lisää aggree. Kaveri hajoo nauramaan ja tanko tulee takasin rinnalle. :D