Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Laitetaan tänne kun salisöpöilylle tms lässyilylle ei ole omaa ketjua :D Tänään sain todistaa seuraavaa...

Tuli tästä heti mieleen yksi pariskunta, joka teki hauiskäännötkin yhdessä. Toisen tehdessä toinen seisoi koko ajan vastapäätä kädet kiinni tangossa auttamassa toistoja. Eivätkä siis mitään tiukkoja pakkotoistoja edes vääntäneet. Ettei pian olisi nytkin ollut sama pari kyseessä...jotenkin sopisi tyyliin :D

Mutta onhan se oikein viimeisen päälle yhteinen harrastus.

Vituttaa liiallinen itsekritiikki ja se kun huomaa kelaavansa esim jotain ajat sit tapahtuneita keskusteluja miettien et onkohan antanu itestään ihan idiootin kuvan.

Söin chilisipsiä ja sitten alko kutittaa persereikää.
Nyt polttaa.

Salisöpöilyä todistin itsekin yks päivä: herra teki pystypunnerrusta laitteessa ja nainen oli siinä edessä polvillaan jotain höpöttämässä, kauempaa näytti että kesken treenin ois annettu suihinottoa. Kaikenlaista!

Siis mitä? Voisiko joku nyt kertoa että mitä tekemistä on tuolla jyrkällä mäellä ja vesipumpulla? Mikä on sitten rikki jos jyrkässä mäessä ei toimi auto tyhjäkäynnillä?

En muista mistä ton ohjeen sain, mutta sillä paikannettiin meiän omegan vesipumppu vika. Meillä kun ei oo tapana viiä autoja korjaamolle. Johtuisko siitä että tarpeeksi jyrkässä kulmassa se vesi pääsee sen verran liikkumaan että lämmöt ei nouse.
Ei meikä tätä nyt yleiseksi totuudeksi huutele, mutta sillä me se vika paikannettiin ennen ku konetta avattiin.

Söin chilisipsiä ja sitten alko kutittaa persereikää.
Nyt polttaa.

Tästäpäs tulikin mieleen joku ikivanha irc quotes:
A: Kun kunnon chilikulinaristit sanoo, että peskää kätenne pilkkomisen jälkeen, niin uskokaa niitä
B: Kaivoitko silmiäs?
A: En. Vedin käteen.

Voi nyt helvetti sentään. Koko päivän olen ollut iloinen, mutta nyt vituttaa. Poikaystävä ei voinut eilen hakea mua bussiasemalta, koska joku vitun urpo oli raaputtanut avaimella sen mersua ja joutui sit käymään toisella paikkakunnalla vaihtamassa autoa (käy aina hoitamassa autohommat kotipaikkakunnallaan tietyssä mestassa) ja tuli takaisin niin myöhään, että mä olin jo ehtinyt kotiin ja menossa nukkumaan enkä enää jaksanut tavata. Tänään meidän oli tarkoitus nähdä, mutta eikös toisella olekin man flu... Tosi hieno ajoitus!

Vituttaa tosi ankarasti, koska tuntuu että aina on jommalla kummalla jotain kiireitä tai juttuja, minkä takia ei pysty näkemään. Tosin se aika mitä vietetään yhdessä, on todellakin odottamisen arvoista... Mutta haluan lisää sitä! Argh.

Vituttaa flunssa. Alkoi torstaina darran saattelemana ja vitunmoiselle kuumeella. Nyt sitten tähän asti ollut sellaisia 4-5h kuume sessioita, joiden välissä 8-10h ettei mitään... :curs:
Sama. Tosin itellä alko lauantaina ilman darraa ja ollut oikeestaan ympärivuorokauden +38kuumetta. Eniten vituttaa toi kotilääkäri jonka tilasin. Oli niin heikko olo ettei jaksanu lähteä päivystykseen istumaan eikä saanu yksityiselle aikaa varattua. No tää neito tulee jonkun matkalaukun kanssa kylään, ei tutki oikein mitään, käskee mennä sinne päivystykseen ja antaa 39kuumeestan 1,5päivää saitsua. Epäilihän toi influenssaa mutta sano ettei hälle oo ikinä tullu influenssaa vastaan aiemmin:jahas: Ehkä elämäni turhimmat 100e. En suosittele kotilääkäriä kenellekkään

Sama. Tosin itellä alko lauantaina ilman darraa ja ollut oikeestaan ympärivuorokauden +38kuumetta. Eniten vituttaa toi kotilääkäri jonka tilasin. Oli niin heikko olo ettei jaksanu lähteä päivystykseen istumaan eikä saanu yksityiselle aikaa varattua. No tää neito tulee jonkun matkalaukun kanssa kylään, ei tutki oikein mitään, käskee mennä sinne päivystykseen ja antaa 39kuumeestan 1,5päivää saitsua. Epäilihän toi influenssaa mutta sano ettei hälle oo ikinä tullu influenssaa vastaan aiemmin:jahas: Ehkä elämäni turhimmat 100e. En suosittele kotilääkäriä kenellekkään

Ja tosta oikeesti vielä velotti 100 euroa? Pitäisköhän sitä alkaa tekemään kotilääkärin hommia, menis vaan sisään mittais kuumeen ja sanois et nyt on sen verran vakavan olosta että sun kannattaa mennä päivystykseen.

Ja tosta oikeesti vielä velotti 100 euroa? Pitäisköhän sitä alkaa tekemään kotilääkärin hommia, menis vaan sisään mittais kuumeen ja sanois et nyt on sen verran vakavan olosta että sun kannattaa mennä päivystykseen.
Hinta on 60e tosta kotikäynnistä +normilekurimaksu mikä on vissiin jossain 35e hujakoilla? Katto se mun korviin ja kurkkuun pikasesti ilman tikkua. Sano että voi tilata erikseen jonkun ottaan tulehduarvot koska hän ei sitä voi tehdä. Ois maksanu reilu satasen ainakin lisää. Eikä sillä ollu ees saikkulappuja mukana vaan lupas postittaa. Sanoin että pidä saikkulappus mä en ehkä 39kuumeessa oo menossa reilu 30tunnin päästä töihin. Niinpä nöyrryin ja menin horroksessa tärisemään tonne päivystysjonoon.
Niin ja influenssa näyttäs olevan ja viikko saitsua. Hitto kun kaikki ruoka maistuu niin paskalta kuumeessa. Ei sillä että ois nälkäkään

Flunssa-/influenssakausi ja joidenkin ihmisten pyrkimykset sairastuttaa ne, jotka ei oo jo sairastunu. :wall:

MIKSI ei voi ottaa sen verran muita täydessä bussissa matkustavia ihmisiä huomioon, että laittaisi edes käden suun eteen, kun yskii sitä flunssaansa ulos. Mun takana istuneella rouvalla oli kunnon köhä päällä ja äänestä päätellen yski suoraan mun niskaani. Ymmärrän kyllä, ettei aina voi sairaanakaan jäädä kotiin, mut jos sairaana liikkuu ihmisten ilmoilla, niin jollain pienillä toimenpiteillä voisi ehkäistä sitä, ettei se tauti nyt sitten leviä jokaiseen vastaantulijaan. Lisäksi toisen kaverin oli ihan pakko tulla buranan voimin käymään viikonloppuna mun luona ku meitä oli isompi porukka koolla, vaikka kuumetta sillä oli ollut useamman päivän ajan yli 38°C. Sairashan se oli eikä nää illanistujaiset nyt ollu mikään once-in-a-lifetime-tapahtuma, etteikö niitä olis voinut väliin jättää. "Ei mulla oo muuta kun tää kuume". No ehkä niin, mut en mä sitä kuumettakaan halua.

Kolme yötä 6h. Välil pistää väsyttämää. Ei oo tälläst ongelmaa ollu aikasemmin, tosin rytmit on ollu vituillaa jo vuosia.

Viime viikolla 4 yötä 0h ja viidentenä 6h. Ei tarvitse siinävaiheessa päihteitä paljon nauttia, on sen verran sekavat olotilat. Melatoniinista ei ole apua kuin osalle, ja sitten osalla käy sen kanssa niin etteivät osaa enää nukahtaa(vähään aikaan) kun sen käytön lopettaa.

Niskajumit vituttaa. Kädet puutuu, huimaa, ei voi treenata ja koko ajan ottaa päähän (kirjaimellisesti!). No, perjantaina taas hierojalle, kaipa se siitä.

Kahen yön unisaldo 0h. :rock:
Oiskohan melatoniinista apua unirytmin korjaamiseen? Tai en tiiä onko kyse edes unirytmistä kun ei uni tule edes aamusta.

Tänä yönä nukuin sitten tunnin. Klo 9.00-10.00 ja kymmeneltä soi herätyskello. Kävin terkkarilla, mutta ei antanut lähetettä lääkärille. Sano, että tuu huomenna uudestaan jos tänään et saa unta. Vituttaa kun tiedän, etten saa nukutuksi, kun viime yönäkin alko nukuttamaan vasta siinä kaheksan maissa aamulla, muuten kyllä olo on väsynyt nyt ihan koko ajan.

Tänä yönä nukuin sitten tunnin. Klo 9.00-10.00 ja kymmeneltä soi herätyskello. Kävin terkkarilla, mutta ei antanut lähetettä lääkärille. Sano, että tuu huomenna uudestaan jos tänään et saa unta. Vituttaa kun tiedän, etten saa nukutuksi, kun viime yönäkin alko nukuttamaan vasta siinä kaheksan maissa aamulla, muuten kyllä olo on väsynyt nyt ihan koko ajan.
Jos nyt mistään varsinaisesta mielenterveyteen liittyvästä asiasta ei ole kyse, niin suosittelen vain valvomaan päivät ja yrittämään sitä nukkumista yöllä. Toisin sanoen et siis nuku niitä päiväunia, vaikka kuinka väsyttäisi. Lähdet vaikka kävelylle, jos väsyttää. Moni tuttu valittaa ihan ihmeissään siitä, että ei tule 22 aikaan uni ja sitten täytyykin seuraavana päivänä nukkua päiväunet. Sitten kun vedät ne parin tunnin päiväunet, niin et taatusti saa sitä seuraavanakaan yönä unta, ja unirytmi on näin käännetty vähitellen aivan päin hanuria. En siis tiedä todellakaan, mikä tilanteesi oikeasti on, mutta tämä asia tuntuu aika monelta unohtuvan, kun unirytmi on pielessä ja sitä pitäisi korjata.

Itseäni vituttaa ihmisten uskomaton todellisuudentajun puute tietyissä asioissa. Esim. tänään yksi kaveri tuli kyselemään, että voisinko tulostaa omilla tunnuksillani koulun koneelta 150-sivuisen luentomonistenipun hänelle parin euron korvausta vastaan. Sanoin, että kyllä mun täytyisi saada siitä nyt vitonen, että viitsisin tulostaa sen ja siltikin jään tappiolle (tulostukset maksavat 5snt/kpl ostettuna). Kaveri siihen sitten alkoi inttämään, että kun mulla on 300 tulostusta mun tunnuksella, niin enkö muka voi tulostaa sille sitä monistetta parilla eurolla? Siis miksi vitussa alkaisin tekemään jotain saatanan hyväntekeväisyyttä sillä, että tulostan toiselle puoli-ilmaiseksi prujun sillä verukkeella, että mulla nyt sattuu olemaan niitä tulostuksia ostettuna tunnukselle? Ei ne tulostukset sinne munkaan tunnukselle mistään taivaasta tipu, vaan oon kyllä ihan rahalla ostanut niitä, vaikka myönnettäköön, että lukuvuoden alussa taitaa joku 200 tulostusta tulla ilmaiseksi, mutta ne nyt on jo käytetty syksyn aikana.

Pitäisikö samalla verukkeella sen, jolla on 50ke tilillä, tarjota ruuat koko ravintolalle, koska sillä nyt sattuu olemaan rahaa? Hei, sulla on nyt noin paljon rahaa niin voit ihan hyvin tarjota meille safkat, eiks je? Kaveria voi ja pitääkin jeesata, mutta joku roti noissa asioissa on oltava.

Back
Ylös Bottom