Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
vituttaa ku akka tulee parin tunnin sisään töistä, taas saa kuunnella sitä vitun kärtyämistä! kaikista juhlapäivistä menee maku ku kaiken pitää olla niin täydellistä ja tiptop. naisia ei voi millään ymmärtää, just veti herneet nokkaan ku mulla alkaaki loma vasta ens viikon jälkeen eikä tän viikon jälkee (tämähän ei siis vaikuta mitenkään hänen tilanteeseen, koska on kuitenki töissä kyseiset viikot..) en tiiä miks tosta piti hermota, voisko joku naispuolinen valaista minua? joka vitun päivä tätä saatanan samaa vittuilua meikä joutuu kuuntelee vaikka teen enempi jopa kotitöitä ku hän. pitääköhän meikän lähteä maailmalle kiertoon uudenvuode jälkee, niin paljon tulee paska niskaan jatkuvalla syötöllä, jos en ois näin rauhallinen luonne, niin ois jo nyrkki heilunu, että osaa vituttaa!!
edit. käytiin vielä eilen illalla keskustelua hänen joululahjasta jonka ostin n.2 vko sitten, puhelin (300e). innoissaan otti sillon vastaan ja hoki että "en kyllä tarvi mitään muuta joululahjaa, oi että!" sitten eilen illalla kysy että et varmaan ole ostanu mulle mitään muuta lahjaa. sanoin että en ole, sovittiin että tossa on sulle tarpeeks lahjaa. no siitähän hän laittaa naaman norsunvitulle ja sanoo että vähän pettyny ku en muuta ostanu.. ei vittu saatana! jos meikän kans jostain sovitaan, niin se on sitten sovittu! mulle ei kannata yleensäkään mitään rivien välistä ehotella, jos ei sano suoraan niin antaa olla siinä. vittu ku mun pitäs olla joku saatanan pankkiki taloudenhoitajan päälle, sen takia että tienaan kuukaudessa sen mitä hän 2,5kk...
edit. käytiin vielä eilen illalla keskustelua hänen joululahjasta jonka ostin n.2 vko sitten, puhelin (300e). innoissaan otti sillon vastaan ja hoki että "en kyllä tarvi mitään muuta joululahjaa, oi että!" sitten eilen illalla kysy että et varmaan ole ostanu mulle mitään muuta lahjaa. sanoin että en ole, sovittiin että tossa on sulle tarpeeks lahjaa. no siitähän hän laittaa naaman norsunvitulle ja sanoo että vähän pettyny ku en muuta ostanu.. ei vittu saatana!
vituttaa ku akka tulee parin tunnin sisään töistä, taas saa kuunnella sitä vitun kärtyämistä! kaikista juhlapäivistä menee maku ku kaiken pitää olla niin täydellistä ja tiptop. naisia ei voi millään ymmärtää, just veti herneet nokkaan ku mulla alkaaki loma vasta ens viikon jälkeen eikä tän viikon jälkee (tämähän ei siis vaikuta mitenkään hänen tilanteeseen, koska on kuitenki töissä kyseiset viikot..) en tiiä miks tosta piti hermota, voisko joku naispuolinen valaista minua? joka vitun päivä tätä saatanan samaa vittuilua meikä joutuu kuuntelee vaikka teen enempi jopa kotitöitä ku hän. pitääköhän meikän lähteä maailmalle kiertoon uudenvuode jälkee, niin paljon tulee paska niskaan jatkuvalla syötöllä, jos en ois näin rauhallinen luonne, niin ois jo nyrkki heilunu, että osaa vituttaa!!
edit. käytiin vielä eilen illalla keskustelua hänen joululahjasta jonka ostin n.2 vko sitten, puhelin (300e). innoissaan otti sillon vastaan ja hoki että "en kyllä tarvi mitään muuta joululahjaa, oi että!" sitten eilen illalla kysy että et varmaan ole ostanu mulle mitään muuta lahjaa. sanoin että en ole, sovittiin että tossa on sulle tarpeeks lahjaa. no siitähän hän laittaa naaman norsunvitulle ja sanoo että vähän pettyny ku en muuta ostanu.. ei vittu saatana! jos meikän kans jostain sovitaan, niin se on sitten sovittu! mulle ei kannata yleensäkään mitään rivien välistä ehotella, jos ei sano suoraan niin antaa olla siinä. vittu ku mun pitäs olla joku saatanan pankkiki taloudenhoitajan päälle, sen takia että tienaan kuukaudessa sen mitä hän 2,5kk...
Ihmisten älypuhelin-jumalointi. Kuka kantaa sellasia halkoja messissä :wtf:. Asiat joita puhelimessa pitää olla: Mahdollisuus soittaa/vastaanottaa puheluita ja tekstreita, herätyskello ja laskin. Ainiin, noiha löytyyki jokasesta normipuhelimesta, miks siis tarvitsee jonkun halon mitä vois käyttää melkeen vasarana kokonsa puolesta.
Uusimpien teollisuusvakoiluiden mukaan tulevalla iPhone 5G:llä taimikäsenyttuleeolemaankaan ei itse asiassa voi edes soittaa... :D
Kylläpäs mua nyt taas vituttaa. Vituttanut koko päivän.
....
Lisäksi ulkona on about -25. EN TYKKÄÄ YHTÄÄN. Mun nenä sattuu jo nyt
....
Lisää vitutuksia:
- Mokkula. Mokkulat toimivat silloin kun niillä on hyvä päivä ja jos niitä ei huvita toimia, eivät ne myöskään toimi.
- Tiputin kahvia valkoiselle villapaidalle.
- Join viimeiset kahvit.
- Esseetä pitäisi rustata. En jaksa.
- Olin vähän aikaa sitten vielä innoissani joulusta, mutta nyt olen jo kyllästynyt. Olisipa se jo ohi!
- LANDE. Reilu viikko takana. Enää 2-3 päivää edessä... Tää paikka on omiaan tappamaan ihmisiä henkisesti.
- Ihmisten tapaaminen ja tapaamisten peruttaminen. Mulla ei yksinkertaisesti riitä aika tapaamaan kaikkia vanhoja kavereita, joita haluaisin nähdä. Aina menee aikataulut päällekkäin, joku toinen vaatii multa jotain, pitää tehdä kouluhommia tai yksinkertaisesti en jaksa nähdä. Tulee huono omatunto kun perun tapaamisia ja kerron tekosyiltä keksiviä syitä (ovat useimmiten ihan oikeita syitä!), koska kaikki eivät aina ihan ymmärrä.
Eiköhän siinä nyt ollut vitutusta taas vähäksi aikaa. Yritän pitää itseni järjissä...
Öö ei penkil kasva haba. :( Mieluummin levee selkä + hartiat ja isot habat ja forkut kuin tisuli/ojentaja/olkapää.
Apua. Kuulostaa kamalalta. Ota vastaan suuri myötätunnon hyökyaalto.
Ei se siitä.
Oikeasti?
siis ennemmin leveä selkä pienillä/olemattomilla olkapäillä, pieni ojentaja ja tolkuton haba ja "isot" forkut? :D
Voi komiikkaa :D
Peilistä ei nää selkää, isot olkapäät leventää hartialinjaa ja kaks kolmasosaa olkavarresta on kuitenkin ojentajaa...
e: ja joo, kyllä mäkin valitsisin jonkun vetoliikkeen ykkösenä...
Arvasin et joku apina kommentoi jotain. Ole hiljaa, ellei sulla ole järkevämpää asiaa. Mulla on täysi oikeus olla vittuuntunut tämän paskan päivän jälkeen.
Muoks.
Pakko vielä sanoa sen verran, että musta on aika jännä miten jengiä vituttaa kaikenlainen turha älypuhelimista vaikkapa koulusta myöhästymiseen ja silti mun ärsytyksen aiheita on aina pakko kommentoida tyyliin "lellipentu kasva aikuiseksi, vinevinevine".