Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vituttaa ku akka tulee parin tunnin sisään töistä, taas saa kuunnella sitä vitun kärtyämistä! kaikista juhlapäivistä menee maku ku kaiken pitää olla niin täydellistä ja tiptop. naisia ei voi millään ymmärtää, just veti herneet nokkaan ku mulla alkaaki loma vasta ens viikon jälkeen eikä tän viikon jälkee (tämähän ei siis vaikuta mitenkään hänen tilanteeseen, koska on kuitenki töissä kyseiset viikot..) en tiiä miks tosta piti hermota, voisko joku naispuolinen valaista minua? joka vitun päivä tätä saatanan samaa vittuilua meikä joutuu kuuntelee vaikka teen enempi jopa kotitöitä ku hän. pitääköhän meikän lähteä maailmalle kiertoon uudenvuode jälkee, niin paljon tulee paska niskaan jatkuvalla syötöllä, jos en ois näin rauhallinen luonne, niin ois jo nyrkki heilunu, että osaa vituttaa!!

edit. käytiin vielä eilen illalla keskustelua hänen joululahjasta jonka ostin n.2 vko sitten, puhelin (300e). innoissaan otti sillon vastaan ja hoki että "en kyllä tarvi mitään muuta joululahjaa, oi että!" sitten eilen illalla kysy että et varmaan ole ostanu mulle mitään muuta lahjaa. sanoin että en ole, sovittiin että tossa on sulle tarpeeks lahjaa. no siitähän hän laittaa naaman norsunvitulle ja sanoo että vähän pettyny ku en muuta ostanu.. ei vittu saatana! jos meikän kans jostain sovitaan, niin se on sitten sovittu! mulle ei kannata yleensäkään mitään rivien välistä ehotella, jos ei sano suoraan niin antaa olla siinä. vittu ku mun pitäs olla joku saatanan pankkiki taloudenhoitajan päälle, sen takia että tienaan kuukaudessa sen mitä hän 2,5kk...

:D Kylläpäs auttoi tämä avautuminen. Kiitos!

edit. käytiin vielä eilen illalla keskustelua hänen joululahjasta jonka ostin n.2 vko sitten, puhelin (300e). innoissaan otti sillon vastaan ja hoki että "en kyllä tarvi mitään muuta joululahjaa, oi että!" sitten eilen illalla kysy että et varmaan ole ostanu mulle mitään muuta lahjaa. sanoin että en ole, sovittiin että tossa on sulle tarpeeks lahjaa. no siitähän hän laittaa naaman norsunvitulle ja sanoo että vähän pettyny ku en muuta ostanu.. ei vittu saatana!

HAHA, niin tuttua :D ei tosin omalla kohalla mutta kuiteki

o.O Kiesus

Mun joululahja (30 €) ei ehtinyt tulla postissa. Revinkö pelihousut heti vai himassa?

Vituttaa kun en löydä takkia, kaikki on ostettu. Toivottavasti edes johonkin aleen tulee lisätavaraa jostain.

Joulu. JOULU. JOUUULU!!!

Joulu oli lapsena kivaa, johtuu varmaan siitä että sen eteen ei itse tarvinnut tehdä mitään, mutta nyt...

Rahaa palanut saatanasti, ja joka päivä tän viikon, siis joka HELVETIN päivä kun tulen töistä kotiin (työmatkoihin menee päivässä kaksi tuntia), pitää lähteä kauppaan. Eli tarkoittaa siis eukon vieressä seisojaksi ja kantamusten hoitajaksi. Mä en itse jaksais stressata koko paskasta, mutta kun avokki stressaa niin se alkaa vituttaa. Ok, tottakai olen hoitanut lahjat ja kuusen pystyyn ym. kun on noita lapsiakin, mutta on se nyt vittu kun ei osata hellittää edes 23.12! Joulu on rauhoittumisen aikaa, ja paskat, sama homma kun tekis helvetisti ylitöitä niin että niistä joutuu itse maksamaan, ja saa siihen jonkun kuppaisen kolmen päivän vapaan.
Sitten näitä jouluruokia. Ei saatana. Jotain helvetin raakaa lohta mitä nyt onkaan on VARMASTI kiva imeskellä. Myös porkkanalaatikko ja lanttumössö kuulostaa aina yhtä houkuttelevalta. Ainoa mikä jouluruoasta maistuu on kinkku. Ja kuitenkin näistä ostetuista jouluruoista jää syömättä suurin osa. Taas niin perinneruokia että. Perkele jos jotain suomalaista perinnettä haetaan niin ennemmin menen avantoon, juon viinaa ja huutelen perkelettä pitkin mettiä. Ai niin, eihän jouluna saa juoda, se on Väärin. No entäs joulupäivänä? Ei, ei missään tapauksessa, vaan silloin änkeydytään autoon koko sakki ja painellaan kieli vyön alla vitun liukkaita teitä pitkin sukulaisten luo mm. syömään lisää joulu"ruokaa".

Onneksi on hiihtolatu ja juokseminen keksitty, ei tän yli ois varmaan kestäny.

Toivottavasti kukaan ei nyt nokkiisa ottanut, threadin nimi vaan on "vituttaa niin ankarasti" ja oli pakko päästää höyryjä.

vituttaa ku akka tulee parin tunnin sisään töistä, taas saa kuunnella sitä vitun kärtyämistä! kaikista juhlapäivistä menee maku ku kaiken pitää olla niin täydellistä ja tiptop. naisia ei voi millään ymmärtää, just veti herneet nokkaan ku mulla alkaaki loma vasta ens viikon jälkeen eikä tän viikon jälkee (tämähän ei siis vaikuta mitenkään hänen tilanteeseen, koska on kuitenki töissä kyseiset viikot..) en tiiä miks tosta piti hermota, voisko joku naispuolinen valaista minua? joka vitun päivä tätä saatanan samaa vittuilua meikä joutuu kuuntelee vaikka teen enempi jopa kotitöitä ku hän. pitääköhän meikän lähteä maailmalle kiertoon uudenvuode jälkee, niin paljon tulee paska niskaan jatkuvalla syötöllä, jos en ois näin rauhallinen luonne, niin ois jo nyrkki heilunu, että osaa vituttaa!!

edit. käytiin vielä eilen illalla keskustelua hänen joululahjasta jonka ostin n.2 vko sitten, puhelin (300e). innoissaan otti sillon vastaan ja hoki että "en kyllä tarvi mitään muuta joululahjaa, oi että!" sitten eilen illalla kysy että et varmaan ole ostanu mulle mitään muuta lahjaa. sanoin että en ole, sovittiin että tossa on sulle tarpeeks lahjaa. no siitähän hän laittaa naaman norsunvitulle ja sanoo että vähän pettyny ku en muuta ostanu.. ei vittu saatana! jos meikän kans jostain sovitaan, niin se on sitten sovittu! mulle ei kannata yleensäkään mitään rivien välistä ehotella, jos ei sano suoraan niin antaa olla siinä. vittu ku mun pitäs olla joku saatanan pankkiki taloudenhoitajan päälle, sen takia että tienaan kuukaudessa sen mitä hän 2,5kk...

Naiset :haart::lol2:

Ja vituttaa toi pakkanen. Joulu on pilalla jos ei viikonlopuksi lauhdu.

Eiköhän näistä viesteistä voida vetää johtopäätös että naiset ovat pilanneet maailman.

Ottakaa joku nyt se jouluvitutus-ketju esille tuolta jostain. :lol2:

Ihmisten älypuhelin-jumalointi. Kuka kantaa sellasia halkoja messissä :wtf:. Asiat joita puhelimessa pitää olla: Mahdollisuus soittaa/vastaanottaa puheluita ja tekstreita, herätyskello ja laskin. Ainiin, noiha löytyyki jokasesta normipuhelimesta, miks siis tarvitsee jonkun halon mitä vois käyttää melkeen vasarana kokonsa puolesta.

Oot kyl oikees, että puhelimella pitää pystyä soittaa ja lähettää tekstiviestejä. Ehkäpä siksi "älypuhelin"-termi on aika huono, kerran puhe/txt-ominaisuus on vaan yksi ominaisuus muiden joukossa. Mun mielestä on aika saatanan typerää kyseenalaistaa ihmisten tarve älypuhelimille, varsinkin kun sun tietämys noista on tasolla 0. Oksettaa tuollaiset kommentit.

Miksi vitussa se tekniikka ei menisi eteenpäin puhelimissa, kun se kerta menee eteenpäin myös kaikessa muussakin?
Mikä pakko sitä on ostaa älypuhelinta jos ne sen ominaisuudet vituttaa (sikälimikäli mikä pakko niitä on käyttää).
Aivan mahtavaa kun nykypuhelimissa on hyvät mahdollisuudet surfata netissä ja ottaa kuvia. Ei tarvitse kuljettaa läppäriä eikä kameraa erikseen mukana.

Soittaminen on 90- lukua.:dance:

Kylläpäs mua nyt taas vituttaa. Vituttanut koko päivän.

Oltiin tänään 0h yöunilla (tai no mä olin 0h unilla, koska oon univammainen taas kerran) tekemässä vähän shoppailuja, mutsi hoiti asioita ja haettiin mun sisko. Ei siinä muuten mitään, mutta lähdettiin klo 6.30 aamulla mutsin duunien takia, jouduttiin venailemaan erilaisissa paikoissa, mulla oli lähes koko ajan kylmä, käytiin typerissä kaupoissa ja paikoissa (mm. tukussa ja sukulaisten luona) ja parasta kaikessa: koko reissuun meni aikaa n.10h ja mun asia (navin osto Gigantista) hoitui 5 minuutissa. Ihan hiukan vitutti se tuhlattu aika ja vaiva ja väsyneenä vitutus vielä kasvoi moninkertaiseksi.
Ainiin ja kaupoissa ärsytti mutsin tapa ostaa turhaa krääsää. Se vaan ostaa kaikenlaista ihan ilman mitään järkeä ja vaikka sanon sille, että ei tarvitse ja ko. tuotetta on kotonakin ihan tarpeeksi. Kuka tarvitsee 20kpl violetteja kuusenkoristenauhoja, kun kuusia on vain yksi?

Lisäksi ulkona on about -25. EN TYKKÄÄ YHTÄÄN. Mun nenä sattuu jo nyt, vaikka ei edes ole nuhaa enkä ole rohduttanut sitä niistämällä. Pakkasen takia on vaan ihan punainen ja kipeä. Taisi jäätyä siinä 5min aikana mitä palloilin ulkona :jahas: Sormet menettävät myös tuntonsa heti ulkona ja keuhkoihin sattuu hengittää pakkasilmaa. Ja reisiin tulee selluliittia kun ne jäätyvät. En näe yhtään mitään positiivista näissä pakkasissa. Kotona on näköjään maksimissaan -10 yöllä, siihen mäkin voin suostua.

Lisää vitutuksia:
- Mokkula. Mokkulat toimivat silloin kun niillä on hyvä päivä ja jos niitä ei huvita toimia, eivät ne myöskään toimi.
- Tiputin kahvia valkoiselle villapaidalle.
- Join viimeiset kahvit.
- Esseetä pitäisi rustata. En jaksa.
- Olin vähän aikaa sitten vielä innoissani joulusta, mutta nyt olen jo kyllästynyt. Olisipa se jo ohi!
- LANDE. Reilu viikko takana. Enää 2-3 päivää edessä... Tää paikka on omiaan tappamaan ihmisiä henkisesti.
- Ihmisten tapaaminen ja tapaamisten peruttaminen. Mulla ei yksinkertaisesti riitä aika tapaamaan kaikkia vanhoja kavereita, joita haluaisin nähdä. Aina menee aikataulut päällekkäin, joku toinen vaatii multa jotain, pitää tehdä kouluhommia tai yksinkertaisesti en jaksa nähdä. Tulee huono omatunto kun perun tapaamisia ja kerron tekosyiltä keksiviä syitä (ovat useimmiten ihan oikeita syitä!), koska kaikki eivät aina ihan ymmärrä.

Eiköhän siinä nyt ollut vitutusta taas vähäksi aikaa. Yritän pitää itseni järjissä ajattelemalla, että enää pari päivää kituuttamista maalla porukoiden luona ja sen jälkeen elämä palautuu jotenkin normaalin ihmisen elämäksi.

Kylläpäs mua nyt taas vituttaa. Vituttanut koko päivän.

....
Lisäksi ulkona on about -25. EN TYKKÄÄ YHTÄÄN. Mun nenä sattuu jo nyt

....

Lisää vitutuksia:
- Mokkula. Mokkulat toimivat silloin kun niillä on hyvä päivä ja jos niitä ei huvita toimia, eivät ne myöskään toimi.
- Tiputin kahvia valkoiselle villapaidalle.
- Join viimeiset kahvit.
- Esseetä pitäisi rustata. En jaksa.
- Olin vähän aikaa sitten vielä innoissani joulusta, mutta nyt olen jo kyllästynyt. Olisipa se jo ohi!
- LANDE. Reilu viikko takana. Enää 2-3 päivää edessä... Tää paikka on omiaan tappamaan ihmisiä henkisesti.
- Ihmisten tapaaminen ja tapaamisten peruttaminen. Mulla ei yksinkertaisesti riitä aika tapaamaan kaikkia vanhoja kavereita, joita haluaisin nähdä. Aina menee aikataulut päällekkäin, joku toinen vaatii multa jotain, pitää tehdä kouluhommia tai yksinkertaisesti en jaksa nähdä. Tulee huono omatunto kun perun tapaamisia ja kerron tekosyiltä keksiviä syitä (ovat useimmiten ihan oikeita syitä!), koska kaikki eivät aina ihan ymmärrä.

Eiköhän siinä nyt ollut vitutusta taas vähäksi aikaa. Yritän pitää itseni järjissä...

Apua. Kuulostaa kamalalta. Ota vastaan suuri myötätunnon hyökyaalto.

Ei se siitä.

Öö ei penkil kasva haba. :( Mieluummin levee selkä + hartiat ja isot habat ja forkut kuin tisuli/ojentaja/olkapää.

Oikeasti?

siis ennemmin leveä selkä pienillä/olemattomilla olkapäillä, pieni ojentaja ja tolkuton haba ja "isot" forkut? :D

Voi komiikkaa :D

Peilistä ei nää selkää, isot olkapäät leventää hartialinjaa ja kaks kolmasosaa olkavarresta on kuitenkin ojentajaa...

e: ja joo, kyllä mäkin valitsisin jonkun vetoliikkeen ykkösenä...

Apua. Kuulostaa kamalalta. Ota vastaan suuri myötätunnon hyökyaalto.

Ei se siitä.

Arvasin et joku apina kommentoi jotain. Ole hiljaa, ellei sulla ole järkevämpää asiaa. Mulla on täysi oikeus olla vittuuntunut tämän paskan päivän jälkeen.

Muoks.
Pakko vielä sanoa sen verran, että musta on aika jännä miten jengiä vituttaa kaikenlainen turha älypuhelimista vaikkapa koulusta myöhästymiseen ja silti mun ärsytyksen aiheita on aina pakko kommentoida tyyliin "lellipentu kasva aikuiseksi, vinevinevine".

Oikeasti?

siis ennemmin leveä selkä pienillä/olemattomilla olkapäillä, pieni ojentaja ja tolkuton haba ja "isot" forkut? :D

Voi komiikkaa :D

Peilistä ei nää selkää, isot olkapäät leventää hartialinjaa ja kaks kolmasosaa olkavarresta on kuitenkin ojentajaa...

e: ja joo, kyllä mäkin valitsisin jonkun vetoliikkeen ykkösenä...

Kyllä voisin vaikka vannoa, että hartiat levenee vetoliikkeillä kun ottaahan selkäjumpissa esim. takaolkapäät hittiä jotka taasen on yks lihasryhmä joka vaikuttaa kokonaiskuvaan aika pirusti. Mutta turhapa näitä on jaaritella, kun ei kukaan oikeasti vain yhtä liikettä tekisi. :D

Arvasin et joku apina kommentoi jotain. Ole hiljaa, ellei sulla ole järkevämpää asiaa. Mulla on täysi oikeus olla vittuuntunut tämän paskan päivän jälkeen.

Muoks.
Pakko vielä sanoa sen verran, että musta on aika jännä miten jengiä vituttaa kaikenlainen turha älypuhelimista vaikkapa koulusta myöhästymiseen ja silti mun ärsytyksen aiheita on aina pakko kommentoida tyyliin "lellipentu kasva aikuiseksi, vinevinevine".

Mutta Alyssa, tuohan saattoi olla ihan oikea myötätunnon osoitus. Luulin ainakin itse sen olevan sellainen. En sitten tiedä.

Jos taas Nike todella tarkoitti sen puhtaana vittuiluna niin: hahaha good 1 mate!! XD Touchdown!! o/

p.s. Alyssa - koita jaksaa <3 täähän siis on internet.

Back
Ylös Bottom