Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se on kyllä hassua, että joku vielä jaksaa valittaa jostain suomalaisten juroudesta. Suomalaiset on juroja ja hiljaisia mököttäjiä ja siitä ei mihinkään pääse, vaikka miten valittaa. Ei sellainen perusluonteenpiirre noin vain katoa koko kansan keskuudesta. Ja miksi pitäisikään? Ei ainakaan sen takia, että Alyssaa vituttaa. Mä en kyllä näe tässä suomalaisessa luonteenpiirteessä mitään mikä voisi alkaa vituttaa. Se on ihan normaalia. Ehkä johtuu osaksi siitä, että olen itsekin juuri samanlainen jurottaja, jolta on ihan turha odottaa keskustelunavausta. En puhu edes kotona eukolle, jos se ei jotain kysy. Perkele.Se on kyllä hassua, että jos suomalainen arvostelee suomea jollain tapaa, herättää se kansan riveissä heti kauheat "JOS ET PIDÄ NIIN PAKKAA KAMAS11" reaktiot. Ei kauhean tasapainoista.

Eks se kuitenki ole ihan vitutus tredin aiheen mukainen juttu jos jonkun vitutukset vituttaa??Juuri meidän ihanien, mutta toisia meistä niin kovasti ärsyttävien luonteenpiirteiden ansiosta varmaan tämäkin kyseinen ketju on saanut alkunsa. Koska melko usein "minua, suomalaista" vituttaa, kui ihanaa. Ollaan niin masentunutta kansaa täällä kylmässä ja pimeessä, että johan se itsessäänkin nostaa vitutuskerrointa. Ja mä en kans ymmärrä mitä tänne pitää tulla jeesustelemaan. Jos ahistaa lukea toisten (omassa skaalassa) pieniä päänvaivoja ja vitutuksen aiheita, niin ei tartte vaivautua lukemaankaan näitä stna. Mä ainakin vittuunnun just niin pienistä asioista kuin huvittaa, vaikkakin se ei edes ole omista haluistani vaan heikoista hermoistani kiinni.
Eks se kuitenki ole ihan vitutus tredin aiheen mukainen juttu jos jonkun vitutukset vituttaa??
Miten helvetissä Helsingissä pinkominen oli mun oma vika? En mä sitä konetta myöhästyttänyt. Ja miten bussista myöhästyminen oli oma vika? En EDELLEENKÄÄN pakottanut sitä konetta myöhästymään ja juuri koneen myöhästymisen takia vika bussi oli ehtinyt mennä. Olisiko mun sit pitänyt kävellä? No ainakaan ei olisi vituttanut maksaa taksista...

Kävin sunnuntaina 40min käsitreenin vetäsemässä. Koko treenin ajan seurasin innolla läskin koettelemuksia penkissä kun siinä semmonen 260kg tais olla. Neljä tai viis kertaa tais käydä tankoa koskettelemassa, ja joka kerta kaikki olariumin päät käänty siihen suuntaan. Osaa huvitti, osaa pelotti. Ei se tanko sieltä kuitenkaa mihinkää noussu =)Tämä +500kg penkkikeisari on rantautunut Olariumiin!
Kävin sunnuntaina 40min käsitreenin vetäsemässä. Koko treenin ajan seurasin innolla läskin koettelemuksia penkissä kun siinä semmonen 260kg tais olla. Neljä tai viis kertaa tais käydä tankoa koskettelemassa, ja joka kerta kaikki olariumin päät käänty siihen suuntaan. Osaa huvitti, osaa pelotti. Ei se tanko sieltä kuitenkaa mihinkää noussu =)
Olin just tulossa etsimään tuntomerkkejä tunnetuista idiooteista ja taidettiinpa saada kunnon vonkale verkkoon!
Oliko niin,että tällä seinähullulla on ajokortti ja auto? On pieni pelko,että kaveri saa tehtyä paljon enemmän hallaa itselleen ja ympäristölle jossain muualla kuin salilla. Ja silloin ei puhuta enää komediasta.
http://www.taloussanomat.fi/asumine...inko-tienaat-kodillasi/201017372/139?rss=pla2
Tämmöiset uutiset vituttaa.