Pää kiinni apinat, tämä on vitutusketju ja mua sattui vituttamaan laukkujen hävitys. Kyllä teitäkin varmaan vituttaisi, mikäli lähes kaikki omistamanne tavarat seikkailisivat jossain päin maailmaa ettekä tietäisi, milloin saatte ne takaisin... Ehkä kirjoitin vähän turhan aggressiivisesti, mutta koko päivän juoksemisen jälkeen en ollut maailman parhaalla tuulella. Ja Finnair on ihan oikeasti ainoa lentoyhtiö, minkä kanssa mulla on ikinä ollut mitään ongelmia. Ehkä mulla on sit vaan huono tuuri tai ne eivät tykkää musta.
En tiedä enää itkeäkkö vai nauraa. Kohdat 1-5 täysin sun omia mokiasi, samoin kohdat 7 ja 9. Ainoa mitä Finnair mokasi, oli se sun laukkusi. Jos koko homma kaatuu lennon myöhästymiseen 30 minuutilla, ehkä pitäisi katsoa peiliin? 30 min myöhästelyt Euroopan lentoliikenteessä on todellakin aivan normaalia, varsinkin tähän aikaan vuodesta. Mistä edes tiedät Finnairin olleen syyllinen myöhästymiseen?
Miten helvetissä Helsingissä pinkominen oli mun oma vika? En mä sitä konetta myöhästyttänyt. Ja miten bussista myöhästyminen oli oma vika? En EDELLEENKÄÄN pakottanut sitä konetta myöhästymään ja juuri koneen myöhästymisen takia vika bussi oli ehtinyt mennä. Olisiko mun sit pitänyt kävellä? No ainakaan ei olisi vituttanut maksaa taksista...
Mene takasin sinne Englantiin missä kaikki on paremmin. Ai niin, mutta siellähän on taas Mr. PhD jota et kestä.
Niin menenkin. Kylläpäs kestän, en ole ikinä väittänyt päinvastaista.
Mua taas vituttaa enemman nama Alyssan kaltaiset, jotka pienen ulkomailla asumisen jalkeen pitavat itseaan niin paljon parempina, kokeneempina, avarakatseisimpina jne. Kylla se ulkomailla asuminen nopeasti menettaa myos sita hohtoa. Odotahan kun esim. kotipuolessa kuolee tuttuja ja vuosien poissolon jalkeen tajuaa miten on liian myohaista tavata kaikkia niita, joita ei ole ehka kerennyt nakemaan niin paljoa kuin haluaisi.
Musta saa ehkä helposti tollasen kuvan, mutta en mä nyt oikeasti ole noin paha! Eilen vain vitutti kaikki tähän maahan liittyvä, vaikka eihän se nyt päivänvalossa järjellä ajateltuna Suomen tai suomalaisten vika ollut
Kyllähän mulla on täällä paljon tärkeitä ihmisiä, mutta näen heitä mielestäni ihan tarpeeksi. Ja jonkun läheisen kuollessa tulee lähes aina sellainen olo, ettei ehtinyt viettää tarpeeksi aikaa toisen kanssa. Tämä riippumatta siitä, asuuko eri maissa vai samassa.
Voi perkele että osasikin ruveta naurattamaan ja vituttamaan yhtäaikaa, saatana.
SMALLTALK tuntemattomien kanssa, ei jumalauta, yksi vittumaisimpia ja väkinäisimpiä asioita mitä on olemassa.
Small talk kuuluu mielestäni peruskohteliaisuuteen varsinkin taksikuskin kaltaisessa ammatissa. Mikä siinä on niin vaikeaa? Miksi pitää koko ajan olla naama norsunvitulla ja vältellä viimeiseen asti kontaktia tuntemattomien kanssa? Mä en koe small talkia ollenkaan väkinäisenä tai vituttavana. Päinvastoin, mua piristää jutella tuntemattomien kanssa esim. bussia venatessa, hissimatkalla tms. Enhän mäkään tietysti sitä jokaikinen kerta tee, mutta aika usein. Ja jos joku juttelee mulle (kuten tein taksikuskille), on pelkästään kohteliasta jutella takaisin.
Hauskaa, miten täällä saa heti hirveät kasat paskaa niskaan jos erehtyy sanomaan yhtään mitään negatiivista tästä upeasta maasta ja ennenkaikkea näistä mahtavista ihmisistä, joita tämä maa on täynnä.