Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun alkava flunssa keskellä tenttiviikkoa ja vuoden kiireisintä aikaa. Jää tentit, harkkatyöt, duunit ihan retuperälle. Ja lisäksi olen tapaillut yhtä tyttöä, jonka suhteen en nyt ole ihan varma asioista ja pitäisi lähteä vielä tammikuussa inttiin eli ei ole aikaa edes ottaa selvää kaikesta kun kys. tyttö ei joulun jälkeen ole Suomessa pariin viikkoon. Vittu että vituttaa kun kaikki asiat on ihan levällään ja oma olo on sen verran heikko ettei jaksa selvitellä niitä. :curs:

Salilla käy muunmuassa yksi musta mies, joka treenaa aina paksu talvitakki päällä. Mitä hänen treenejään olen seuraillut, niin penkistä ja hauiksestahan ne tottakai koostuvat. Jännä sinänsä, sillä kyseinen herra on kuitenkin melko iso kaveri, ja varsin tuiman näköinenkin. Kerran olin penkkisarjojen välissä pukukopissa käymässä (juomassa kait), jonka aikana tuo mies oli vallannut penkin. Nooh, ilmoitin sitten asiasta hänelle. Yllätys oli kuitenkin suuri, kun tämä melkeenpä pelästyi :D Puhui erittäin huonoa suomea todella kimeällä äänellä jopa.

Varmaan Ronnie Coleman Suomen treenileirillään

Joo, eiköhän sen Alyssan kannata lähteä pois täältä Suomesta ja olla ikinä enää tulematta, kun niin vituttaa koko kansa ja maa. Lentoyhtiöki on ihan perseestä!

Heathrow on tosiaan tietääkseni kovin lentokenttä hävittelemään matkatavaroita, joten tuskin sekään Finskin vika on.

Liittyen tuohon Alyssan postiin, niin kyllä se on se ihana Heathrow joka niitä laukkuja hukkaa. En IKINÄ enää lennä Heathrown kautta yhtään mihinkään. Ne hukkas mun laukut mennen tullen ku kävin jenkeissä. Kaikki myöhässä, talveen varautuminen ihan päin vittua. Heathrow kusee, ei Finski niinkään.

Vai että "ei taksikuski osannut smalltalkia".

Voi perkele että osasikin ruveta naurattamaan ja vituttamaan yhtäaikaa, saatana.
SMALLTALK tuntemattomien kanssa, ei jumalauta, yksi vittumaisimpia ja väkinäisimpiä asioita mitä on olemassa.

Muutenkin sen kummemmin erittelemättä, tuo Alyssan ulina oli taas täyttä paskaa.

Kaikki kämäset katuneekeritkin vituttaa.
Painuisivat vittuun vaikka tuolta turuilta ja toreilta notkumasta, kun ei mitään järkevää tekemistä näytä olevan.

Voi perkele että osasikin ruveta naurattamaan ja vituttamaan yhtäaikaa, saatana.
SMALLTALK tuntemattomien kanssa, ei jumalauta, yksi vittumaisimpia ja väkinäisimpiä asioita mitä on olemassa.
Niin mut ku sä ootki tollanen moukkien moukka. Oikein juntti, saatana, kun et halua jutella tuntemattomien kanssa. Kyllä me suomalaiset ollaan perseestä.

Tää on aika hassua miten ihmiset täällä foorumilla hyökkää ihmisten kimppuun ei ihmisten mielipiteiden. Muutenkin threadin nimi on vituttaa ankarasti ja täällä on vastaväitteitä toisten vitutuksille? Hommatkaa ihmiset elämä.

Ihmettelen voimakkaita reaktioita Alyssaa kohtaan. Ei saa kiusata tyttöjä! Noista matkalaukuista on tullut mieleen, että kannattaisi varmaan lähettää (tärkeät) tavarat etukäteen jollain UPSilla ja lentää sitten perässä ilman matkatavaroita.

On se kivaa kun koulussa ei ole pakkasrajoitusta, mikä löytyy jokaisesta muusta koulusta ja joutuu pihalle kun on -20 astetta pakkasta...

Ne mamut, jotka täällä ei tee mitään, vaan oleilee, käyttäytyy miten sattuu, eikä kunnioita muita ihmisiä - ne pitäisi lähettää kotimaahansa/Siperiaan.

Suomen politiikka muutenkin tympii, tosin eipä se auta täällä siitä vikistä kauheana, mutta kuitenkin. :D

Pää kiinni apinat, tämä on vitutusketju ja mua sattui vituttamaan laukkujen hävitys. Kyllä teitäkin varmaan vituttaisi, mikäli lähes kaikki omistamanne tavarat seikkailisivat jossain päin maailmaa ettekä tietäisi, milloin saatte ne takaisin... Ehkä kirjoitin vähän turhan aggressiivisesti, mutta koko päivän juoksemisen jälkeen en ollut maailman parhaalla tuulella. Ja Finnair on ihan oikeasti ainoa lentoyhtiö, minkä kanssa mulla on ikinä ollut mitään ongelmia. Ehkä mulla on sit vaan huono tuuri tai ne eivät tykkää musta.

En tiedä enää itkeäkkö vai nauraa. Kohdat 1-5 täysin sun omia mokiasi, samoin kohdat 7 ja 9. Ainoa mitä Finnair mokasi, oli se sun laukkusi. Jos koko homma kaatuu lennon myöhästymiseen 30 minuutilla, ehkä pitäisi katsoa peiliin? 30 min myöhästelyt Euroopan lentoliikenteessä on todellakin aivan normaalia, varsinkin tähän aikaan vuodesta. Mistä edes tiedät Finnairin olleen syyllinen myöhästymiseen?

Miten helvetissä Helsingissä pinkominen oli mun oma vika? En mä sitä konetta myöhästyttänyt. Ja miten bussista myöhästyminen oli oma vika? En EDELLEENKÄÄN pakottanut sitä konetta myöhästymään ja juuri koneen myöhästymisen takia vika bussi oli ehtinyt mennä. Olisiko mun sit pitänyt kävellä? No ainakaan ei olisi vituttanut maksaa taksista...

Mene takasin sinne Englantiin missä kaikki on paremmin. Ai niin, mutta siellähän on taas Mr. PhD jota et kestä.

Niin menenkin. Kylläpäs kestän, en ole ikinä väittänyt päinvastaista.

Mua taas vituttaa enemman nama Alyssan kaltaiset, jotka pienen ulkomailla asumisen jalkeen pitavat itseaan niin paljon parempina, kokeneempina, avarakatseisimpina jne. Kylla se ulkomailla asuminen nopeasti menettaa myos sita hohtoa. Odotahan kun esim. kotipuolessa kuolee tuttuja ja vuosien poissolon jalkeen tajuaa miten on liian myohaista tavata kaikkia niita, joita ei ole ehka kerennyt nakemaan niin paljoa kuin haluaisi.

Musta saa ehkä helposti tollasen kuvan, mutta en mä nyt oikeasti ole noin paha! Eilen vain vitutti kaikki tähän maahan liittyvä, vaikka eihän se nyt päivänvalossa järjellä ajateltuna Suomen tai suomalaisten vika ollut :rolleyes:
Kyllähän mulla on täällä paljon tärkeitä ihmisiä, mutta näen heitä mielestäni ihan tarpeeksi. Ja jonkun läheisen kuollessa tulee lähes aina sellainen olo, ettei ehtinyt viettää tarpeeksi aikaa toisen kanssa. Tämä riippumatta siitä, asuuko eri maissa vai samassa.

Small talk kuuluu mielestäni peruskohteliaisuuteen varsinkin taksikuskin kaltaisessa ammatissa. Mikä siinä on niin vaikeaa? Miksi pitää koko ajan olla naama norsunvitulla ja vältellä viimeiseen asti kontaktia tuntemattomien kanssa? Mä en koe small talkia ollenkaan väkinäisenä tai vituttavana. Päinvastoin, mua piristää jutella tuntemattomien kanssa esim. bussia venatessa, hissimatkalla tms. Enhän mäkään tietysti sitä jokaikinen kerta tee, mutta aika usein. Ja jos joku juttelee mulle (kuten tein taksikuskille), on pelkästään kohteliasta jutella takaisin.

Hauskaa, miten täällä saa heti hirveät kasat paskaa niskaan jos erehtyy sanomaan yhtään mitään negatiivista tästä upeasta maasta ja ennenkaikkea näistä mahtavista ihmisistä, joita tämä maa on täynnä.

Mut ihan tosissaan, ei kyllä kannata olla sellaisessa paikassa, josta ei pidä ja jonka asukeista ei pidä.

edit. Niin juu, ja kannattaa toki vähän miettiä, että haluaako suomalaiselle foorumilla tulla haukkumaan suomalaisia, kun on itse hehkuttanut muita paikkoja ja kansallisuuksia pitemmän tovin. Mut ei mua niin haittaa, carry on!

Paitsi että haittaa mua turhaan valittaminen asioista, jotka on omaa vikaa.

Kaikki varmaan tietää miten kieltä kääntelemällä suusta saattaa joskus ruiskahtaa sylkeä. Noh, tänään kävi niin kun vedin kapeeta penkkiä ja näin kun suusta roiskahti vedet(en muuten tiedä miksi mulla oli suu auki :wtf: ) ilmaan. Sattuipa sitten käymään niin, että se ruikkaus osui suoraan omaan silmään kesken sarjan ja alkoi naurattaa niin että tanko meinasi tippua päälle :( onneksi näin pieniä juttuja ei kukaan muu huomaa, tosin saattaa ihmetyttää miks tyyppi nauraa itekseen tangon alla.

Mut ihan tosissaan, ei kyllä kannata olla sellaisessa paikassa, josta ei pidä ja jonka asukeista ei pidä.

edit. Niin juu, ja kannattaa toki vähän miettiä, että haluaako suomalaiselle foorumilla tulla haukkumaan suomalaisia, kun on itse hehkuttanut muita paikkoja ja kansallisuuksia pitemmän tovin. Mut ei mua niin haittaa, carry on!

Paitsi että haittaa mua turhaan valittaminen asioista, jotka on omaa vikaa.

Niinpä, mut minkäs teet. Ja onhan täällä tietysti paljon niitäkin asukkeja, joista pidän :) Niiden takia (ja budjetin) tulenkin käymään.

En hauku kaikkia suomalaisia, vain tiettyjä piirteitä, joita valitettavan moni suomalainen omaa. En vain yksinkertaisesti ymmärrä sitä perusnegatiivisuutta, mitä täällä on kaikkialla. Onhan sitä muuallakin toki ja muissa maissa on omat huonot puolensa, mutta suomalainen jurous ottaa mua erityisesti päähän, koska se saa mutkin masentuneeksi.

Back
Ylös Bottom