VITUN FINNAIR SAATANA.
Oli taas kyllä niin sähläystä koko lento... Osittain omaakin syytä, mutta suurin vitutus lähti Finnairista. Matkan vaiheet:
1. Hostellin netti ei toiminut, joten en saanut tsekattua varausnumeroa tai mitään tietoja.
2. Metrossa matkalla King's Crossilta Heathrow'lle tajusin, etten tiedä terminaalin numeroa. Tajusin myös lähteneeni liian myöhään ja olevani lentokentällä alle tunti ennen lentoa, jonka muistin lähtevän 18.20.
3. Jouduin vaihtamaan junaa kesken matkaa, koska olin vahingossa mennyt väärään. Tuhlasin n.10min.
4. Kentällä huomasin, että lento lähteekin 18.05 eikä 18.20. Kello oli tässä vaiheessa 17.30.
5. Juoksin ihan helvetinmoista kyytiä check inniin, mitä en voinut tehdä itsepalveluna, koska en tiennyt mitään lentoni tietoja. Palloilin hetken aikaa ympäriinsä, kunnes löysin itseni Finskin tiskiltä ja suureksi onnekseni sain laukun tsekattua sisään ja sain jatkaa matkaa portille, juosten taas minkä jaloistani pääsin tietysti.
6. Portilla olin ihan hyvään aikaan, ei tarvinnut odottaa koneeseen pääsyä

Koneessa olikin sit toinen juttu, venailtiin ainakin puoli tuntia ennen kuin päästiin matkaan.
7. Lontoo-Helsinki välin myöhästymisen takia Helsingissä jouduin taas pinkomaan, jotta ehdin Turun koneeseen. Matkaa oli tietysti ihan helvetisti, mulla paksut talvivaatteet ja painava läppärilaukku... Hauskaa.
8. Turkuun päästiin ihan kivasti, mutta mitä selvisikään siellä... NE VATIPÄÄT OVAT HUKANNEET MUN LAUKUN!!!!!!!!! Mun laukun, missä on tyyliin kaikki mitä omistan.
9. Maksoin taksista n.30e, koska myöhästyin vikasta bussista.
Olen aina ollut Finnairia vastaan erinäisistä syistä, mutta nyt alkaa pikku hiljaa jo riittää. Olen lentänyt ties millä halpisyhtiöillä, mutta ikinä ei ole ollut samanlaisia ongelmia kuin Finskillä tuntuu olevan vähän väliä. Matkalaukut katoavat, lennot ovat lähes poikkeuksetta myöhässä... Ainoa hyvä juttu Finnairissa on ilmainen ruoka, kokis ja suklaa.