Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kuukauden kestäny flunssa, ranne paskana, ja puolisokin vituttaa kohtuuttomasti. Ainiin ja auto paskana o/
Lapsetkin kipeenä. Poika yskii keuhkoja pihalle öisin. Sitku yskä rauhottuu ni si sattuu hampaisii ja taas huudetaan stana :D

Ekös se tajua antaa?

PhD. Paska tutkinto, joka vie liikaa aikaa ja vaatii liikaa opiskelua. Senkin ajan voisi käyttää mun kanssa olemiseen :jahas:

tossa naapurissa on nyt paukutettu kolmeen asti musaa, kuulin että nyt lähetään kellarista hakee keitua, no asiallisesti menin kysyy et voisko musaa pistää snadisti hiljemmalle. sano'' joo ollaan ihan just menos nukkuu, anteeks häiriö'' ''sit meni takas ja sieltä joku tuli rappuun huutaa (josta kuulee vitun hyvin läpi) '' et tietääpähän kuka saa valitukset seuraavista bileistä'' .. Jos ollaan meillä biletetty niin klo 10 on musa viimeistään loppunu, ja aika hiljasta on muutenkin ollu, ei oo aiheuttanu kellekkään häiriötä? ihan asiallisesti menin kysymään, kun kuulostaa siltä et tavarat lentelee ja musa on aika koval...

"onko teidän luokalla yhtään naista, sanokaa sille että laittaa hakemusen tulemaan niin sisäänpääsy on varmaa". VOI VITTU SANON MINÄ! Mitä vitun tasa-arvoa se sellainen on että otetaan töihin vain koska edustaa tiettyä sukupuolta?? Sama kuin valittaisiin vaikkapa kenkien tai housumallin mukaan töihin.

Tästä kerran väännettiin kättää koulun työlainsäädännön kurssilla.
Kannantan tasa-arvoa, ja mielestäni sukupuolella tai esim. värillä ei pitäisi olla mitään merkitystä, vaan pitäisi katsoa soveltuvuuksia.
Silti meidän opettajamme mielestä on vain oikein, että esim. valtionyrityksissä on (tulee muistista) vaatimuksena että vähintään 40% johtokunnasta/johdosta on naisia.
Mun mielestä toi on vaan väärin, sillä se vääristää kilpailua työpaikoista, kun kerran naisilla on vähimäiskiintiö.
Olenko sitten niin naiivi, että luulen että nykyaikana nämä vanhanpolven herrakerhot ja selkääntaputtelijat eivät ole enää niin suuressa roolissa kuin joskus 60 luvulla? Ja että oikeasti soveltuvien ihminen saa paikan?

Siis nyt ihan oikeesti Finnair, mitä vittua? Koko firman taso jo muutenkin laskenut halpayhtiöiden tasolle, mutta tämäkin vielä?:hyper:

Ennen:
17216%20OH_LVA.jpg

Jälkeen:
OHLQF.jpg

Ei mua vitutakkaan enää niin paljoa, oivalsin että samahan se perkele on lukioon mennä kun sen jälkeen on kaikki niin auki. Aiempi vitutus johtu siitä että samana päivänä opinto-ohjaaja suurinpiirtein huus että pitää mennä lukioon ja sukulaiset eräillä juhlilla päätti mun tulevaisuutta siellä.

Oma puusilmäisyys.Viikolla ja vielä eilisiltana katselin paikallislehdestä malliin "haa,läheisellä koululla joulumyyjäiset 11.00-14.00".Meinasimpa
poiketa pitkästä aikaa ja samalla palauttaa viikon pikalainakirjan kirjastoon,jopa kellon laitoin varmuudeksi kympiltä soimaan.
No palautin kirjan ja kävelin koululle sekä olettamalleni sisäänkäynnille,ovet lukossa :(ja koululla vielä remontti meneillään niin
työmaa-aitoja joka puolella.Oikaisin sellasen portin läpi joten palasin jopa kadulle tsekkaamaan että olin oikeasta suunnasta
sisään pyrkimässä,kaikki mahdolliset ovet kävin repimässä,jopa pällistelemässä läheisistä rakennuksista,vieressä kansakoulu
päiväkotitiloja,keittola...Oishan se pitänyt ymmärtää että jotain pielessä kun vajaa tunti myyjäisten alkuajankohdasta parkki-
paikalla vaan kolme autoa eikä muita ihmisiä näkynyt eikä juuri jalanjälkiäkään vaikka lumisade aika pian ne peitti.No näin sit yhden
oven lasiaukon läpi tuulikaapassa lapun ...myyjäiset 12.12.2010...:jahas:

Ei mua vitutakkaan enää niin paljoa, oivalsin että samahan se perkele on lukioon mennä kun sen jälkeen on kaikki niin auki. Aiempi vitutus johtu siitä että samana päivänä opinto-ohjaaja suurinpiirtein huus että pitää mennä lukioon ja sukulaiset eräillä juhlilla päätti mun tulevaisuutta siellä.

Kyl tuolla mainitsemallasi keskiarvolla siellä pärjää tosi hyvin, mutta tietty vaatii aika paljon hermoja, koska voin luvata, että paskantärkeitä aineita jauhetaan aika paljon siellä lukiossa ym. tehtäviä ja esitelmiä on :/ Jos nyt ite saisin valita uudestaan, niin suorittaisin kaksoistutkinnon. Silloin jää lukiosta ns. turhat aineet pois ja ammatinkin saisi lakin lisäksi. Sitten valmistumisen jälkeen voisi suunnistaa suoraan töihin, jos ei nappaiskaan jatko-opiskelu heti..ja lähihoitajille niitä töitä kyllä riittäisi.. Sairaanhoitoala on hyvä valinta;)

Mahdollisesti kovin vitutus ikinä. Kuvittelin jo, että oon kokenut oikean vitutuksen multihuipentuman, mut tää se on. Joskus kyllä niin rakastan perhettäni ja sukuani...niin ja itseäni myös. Ainoa hyvä puoli on, että uskoisin seuraavan treenin sujuvan oikealla asenteella, jos pää ei räjähdä ennen sitä.
http://www.youtube.com/watch?v=_PbWsF-8aJU

PhD. Paska tutkinto, joka vie liikaa aikaa ja vaatii liikaa opiskelua. Senkin ajan voisi käyttää mun kanssa olemiseen :jahas:

:D vahingonilo paras ilo. Viittaan siis siihen postiisi kuinka tämä jätkäsi on niin upea ja tekee kaikkea mahollista ja silti ehtii olla sun kanssa. Eiku ootas ei näköjää kerkeekkää :)

Joo, meet sinne lukioon nyt vaan jos ei oo ammatinvalinnasta varmaa tietoa. Fiksu jätkä vetää sen hyvillä lapuilla läpi ihan miten vaan ja sitten voit haeskella ihan millaiseen koulutukseen tahansa. Muistat vaan, että monille aloille sen lukiotodistuksen on oltava oikeasti hyvä, että pääsee edes pääsykokeisiin. Monille ei tätä kerrota ja sitten lukion jälkeen lapuilla voi pyyhkiä vaikka kaatuneet kahvit tai esim. kaverin perseen.

Edit:
Itseäni tämä siis ei enää vituta, sillä omalle alalleni sattui pääsemään myös pelkällä pääsykokeella, mutta monille muille on käynyt tämän asian kanssa kyllä hassusti.

1590€ sai ja 7000000€ niin lähellä, niin pistäähän se vähän sylettämään

Voi saakelin saakeli. I feel you bro. Otan osaa!

Muistat vaan, että monille aloille sen lukiotodistuksen on oltava oikeasti hyvä, että pääsee edes pääsykokeisiin. Monille ei tätä kerrota ja sitten lukion jälkeen lapuilla voi pyyhkiä vaikka kaatuneet kahvit tai esim. kaverin perseen.

Näin kävi itselleni. Lukion lapuilla ei tee hevonvittua, ja niillä on pyyhitty jo ties kuinka monta persettä...

Back
Ylös Bottom