Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuukauden kestäny flunssa, ranne paskana, ja puolisokin vituttaa kohtuuttomasti. Ainiin ja auto paskana o/
Lapsetkin kipeenä. Poika yskii keuhkoja pihalle öisin. Sitku yskä rauhottuu ni si sattuu hampaisii ja taas huudetaan stana :D
"onko teidän luokalla yhtään naista, sanokaa sille että laittaa hakemusen tulemaan niin sisäänpääsy on varmaa". VOI VITTU SANON MINÄ! Mitä vitun tasa-arvoa se sellainen on että otetaan töihin vain koska edustaa tiettyä sukupuolta?? Sama kuin valittaisiin vaikkapa kenkien tai housumallin mukaan töihin.

Mä käytän vyötä paljon mutta kyllä mun vartalo on ennemmin O kuin V
Vyö liian löysällä. Pyydä avustajaa vetämään tiukemmalle. O -> 8
Ei mua vitutakkaan enää niin paljoa, oivalsin että samahan se perkele on lukioon mennä kun sen jälkeen on kaikki niin auki. Aiempi vitutus johtu siitä että samana päivänä opinto-ohjaaja suurinpiirtein huus että pitää mennä lukioon ja sukulaiset eräillä juhlilla päätti mun tulevaisuutta siellä.
PhD. Paska tutkinto, joka vie liikaa aikaa ja vaatii liikaa opiskelua. Senkin ajan voisi käyttää mun kanssa olemiseen :jahas:

Lotossa 6 oikein ja seitsämäs numeron päässä..
Vituttaa varmasti!!!!!
Joo, meet sinne lukioon nyt vaan jos ei oo ammatinvalinnasta varmaa tietoa. Fiksu jätkä vetää sen hyvillä lapuilla läpi ihan miten vaan ja sitten voit haeskella ihan millaiseen koulutukseen tahansa. Muistat vaan, että monille aloille sen lukiotodistuksen on oltava oikeasti hyvä, että pääsee edes pääsykokeisiin. Monille ei tätä kerrota ja sitten lukion jälkeen lapuilla voi pyyhkiä vaikka kaatuneet kahvit tai esim. kaverin perseen.Ei mua vitutakkaan enää niin paljoa, oivalsin että samahan se perkele on lukioon mennä kun sen jälkeen on kaikki niin auki. Aiempi vitutus johtu siitä että samana päivänä opinto-ohjaaja suurinpiirtein huus että pitää mennä lukioon ja sukulaiset eräillä juhlilla päätti mun tulevaisuutta siellä.
1590€ sai ja 7000000€ niin lähellä, niin pistäähän se vähän sylettämään
Muistat vaan, että monille aloille sen lukiotodistuksen on oltava oikeasti hyvä, että pääsee edes pääsykokeisiin. Monille ei tätä kerrota ja sitten lukion jälkeen lapuilla voi pyyhkiä vaikka kaatuneet kahvit tai esim. kaverin perseen.