Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Katoin vuosi sitten, KERRAN, paranormal activityn ja vieläkin tulee aika pahoja viboja siintä ja lieviä painajaisia :D Ei sovi kauhu leffat sitten mulle yhtään. Pakko silti kattoa toi kakkonenkin kun on itse leffana kuitenkin aivan 5 tähden kamaa.

Mäkin vuosia sitten katsoin yhden kauhuleffan, ja sen jälkeen en oo oikein kunnolla kauhua pystynyt katsomaan, varsinkaan ko. elokuvan jatko-osaa tai muita saman lajityypin kauhuelokuvia. Tai no, kyllä mä "katson", mutta silmät puristuu mulla nykyään automaattisesti tiukasti kiinni heti kun vähänkin on uhkaava kohtaus. Mä valvoin useamman yön tuon yhden elokuvan jälkeen ja näin painajaisia siitä vielä vuosia myöhemmin. Ei ollut kyllä kivaa.

Kai tämä tänne kuuluu, oon hajoillut koko päivän aamun tapahtumille salilla. Olin siis treenaamassa, ja samaan aikaan treenaili myös joku paksu vanha patu. Kuljeskelee yleensä salilla antamassa "hyviä" vinkkejä muille treenaajille, vaikkei oikein itsekään osaa treenata, mm. penkkaus on tyyliä perse puoli metriä ilmassa. Tunsin sitten, että ukko tuijottaa, ja lopulta huitoi minut, alle 160 senttisen tytön, varmistamaan 140 kilon penkkiä enkä kehdannut kieltäytyä...

No, siinä vähän jänskätellen menen penkin taakse ja mietin että mitä helvettiä teen jos ukko ei saakaan tankoa ylös.. Patu ottaa komean kaaren takalistoonsa ja lausuu tsemppaavat taikasanat: "Vittu pillu poliisit tulee saatana" :wtf::hyper::hyper: Nostaa tangon, ja se liikkuu kuin liikkuukin 10-20 cm ja rysähtää takaisin telineeseen!! "Pääsin" myös varmistajaksi kakkoskierrokselle, ja sitten pääsin onneksi karkaamaan pois ukon lähettyviltä..

Olen menossa fysiatrille ja sieltä tuli vähän erikoinen kyselylomake noin miljoonalla kysymyksellä. Lomakkeessa kysytään mm. seurustelenko. Helvettiäkö se kenellekään kuuluu. Täytin nimen, sotun ja missä kohdassa vaiva on.

Olkapää lähti taas sijoiltaan, viimeks heinäkuussa. Just alko treeni kulkemaan ja motivaatio korkeella... Noh katellaan taas parin kuukauden päästä....

Prässiykkösille voi ja saa taputtaa, sen verran komiikkaa tossakin tapahtumassa on ilmassa. Vai onko se niin, että saadaan nauraa vain ulkomaan elävien koomisille nostovideoille, mutta jos Suomipoikien räpellyksille nauraa, niin voivoi ?

Joo näköjää ei saa nauraa kun suomipojat on tosissaan. Onhan tuo nyt kohtuu naurettavan näköistä ihan mistä suunnasta katsottuna tahansa.

No, siinä vähän jänskätellen menen penkin taakse ja mietin että mitä helvettiä teen jos ukko ei saakaan tankoa ylös.. Patu ottaa komean kaaren takalistoonsa ja lausuu tsemppaavat taikasanat: "Vittu pillu poliisit tulee saatana" :wtf::hyper::hyper:
Vuoden paras läppä :hyvä:

Joku naapureista on ostanut rummut ja nyt on paukutellut puoli päivää vaihdellen paria eri komppia. Onneksi ei ole seinänaapuri sentään mutta vituttaa silti.

Joku naapureista on ostanut rummut ja nyt on paukutellut puoli päivää vaihdellen paria eri komppia. Onneksi ei ole seinänaapuri sentään mutta vituttaa silti.

Sunhan pitäis olla iloinen kun saat elää taiteilijan läheisyydessä. Joskus joudut vielä olemaan kateellinen kun muistat että "se naapuri" joka soitti rumpuja tienaa miljoonia jonkun rokkipumpun kanssa :D

Mä lähtisin suosittelemaan kostoksi säkkipilliä. Harvasta soittimesta tai asiasta lähtee yhtä v-mainen ääni, kuin päin persettä soitetusta säkkipillistä. Tai no.. yhden jätkän mä tiedän täältä Jyväskylästä, mutta se menee jo inhimillisyyden rajoille..

Vitun kuiva iho!!!! Kokoajan kutisee ja saa rasvata 5 min välein ja silti on erittäin kova ihottuma ja mustaa paitaa/kalsareita ei saa pitää, kun ei tee hyvää iholle... PERKELEEN PERKELE!

Ei tapahtunut itselleni, mutta tuli vaan tosta tiinakin tarinasta mieleen. Kerran oli hieman epävarma varmistaja, joka intti parhaansa mukaan sitä, miten ei jaksa nostaa tankoa jos se suorituksen aikana jää rinnalle. Penkkaaja sitten vastaavasti intti, ettei sen tarvikaan kokonaan sitä yksin nostaa, koska kyllä hänelläkin voimia vielä siinä vaiheessa on jäljellä. Vähän vaan muuttu penkkaajakin epävarmemman oloiseks, kun varmistajakin oli jo valmiiks semisti paniikissa:) Oli siinä rautaa kuitenkin jonkin verran tangossa, että sinänsä ihan aiheellinen pelko molemmille.

Vittu, kerrankin herään yöllä ku kutittaa niin en mee kouluun! Saatanan saatana, kokoajan kirvelee ihoa. Mikä tähän auttaa!?!?!??? :curs::curs::curs::curs::wall: :itku:

Vittu kokoajan tekee mieli porata ja raapia mutta ei saa!

Baking soda can be used in cool (but not cold) bath water to soothe other skin irritations and alleviate itching from prickly heat, bee stings, insect bites, and other minor skin ailments.

Back
Ylös Bottom