Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Katoin vuosi sitten, KERRAN, paranormal activityn ja vieläkin tulee aika pahoja viboja siintä ja lieviä painajaisia :D Ei sovi kauhu leffat sitten mulle yhtään. Pakko silti kattoa toi kakkonenkin kun on itse leffana kuitenkin aivan 5 tähden kamaa.

eilen sanosin tälle kyrpikselle ettei vetäsis jalkoja lukkoon, no tokas vaa että pitää tehä koko liikeradalla. ok sit.

No joo, nyt sen voi kyllä salikomediaksi laskea. Välillä kyllä ihmetyttää nämä tyypit, kun luulee tietävänsä kaikesta kaiken (eikä puhuta pelkästään salitreenistä). Jos vahingossakaan menee jotain neuvomaan, niin saa vihaisen katseen ja kommentin tyyliin "mä kyllä tiedän mitä mä teen" Eihän siinä sitten mitään, tehkööt miten tekee :D Itse olisin kiitollinen, jos joku tulisi tuollaisessa tilanteessa neuvomaan. Kuitenkin kyseessä terveys.

Vituttaa kaikki vitun SUV:t. Sellaisia saatanan turhakkeita, ettei toista ole. Jee, mulla on iso leikkimaasturi, jossa on paska leikkineliveto jolla jää märälle nurmikollekin jumiin. Mitä vittua noilla oikeasti tekee? On kiva vaan kun on iso auto vai?
Ja täysin samaa mieltä. City"maastureilla" ei ole mitään vitun funktiota.
Tarviiko siihen oikeasti muuta perustetta? Varmasti teidänkin autoista (en edes tiedä millä ajatte) löytyy paljon sellaista, jonka voisi luokitella turhaksi. Esimerkkinä vaikka se kuuluisa huippunopeus, Suomessahan saa ajaa vain 120km/h. :david:

Vituttaa siis ihmiset, ketkä tuomitsevan vain sen takia, etteivät itse jostakin tykkää.

Nyt alkaa kuuppa hajoamaan tähän vanhainkotiharjoitteluun. Tässä pusken toista viikkoa, ja nyt jo lasken päiviä, että koska tää loppuu :) En mä sillä sano... ihan mukiinmeneväähän tää homma on, mutta meikän työpaikkaohjaaja on ihan kamala nipottamaan. Välillä meikän käsi ja kyynärpää on kuulemma oudossa asennossa, kun pesen asukasta. Lisäksi mä olen kuulemma liian hidas, koska ei kuulemma tarvi kuivata niin huolellisesti. Ja mitäs muuta vielä... ai niin, on kuulemma niin perkeleen kiire, että ei ehdi niin tehdä kaikkea. Siltikin on aikaa istua tauoilla vähintään sen tunnin joka päivä. Lisäksi mun jakeluuni ei kerta kaikkiaan mene, että miksi asukkaille pitää olla niin töykeä. Ja sitten se kehtaa rutista, että nostan väärin vaikka se itse vetää asukkaat ylös niin kamalalla kiertoliikkellä, että en yhtään ihmettele vaikka sillä menisikin selkä rikki. Sitä kun on vaan harjoittelija, niin eipä kehtaa oikein vastaankaan rutista... onneksi enää 2,5 viikkoa jäljellä.

Huh. Helpotti.

Tilapäinen paska fiilis.

Jaa, että Tero The Avohoitopotilas on rantautunut salillesi..:D

Mahtaako tää olla sama heppu joka aikanaan kävi keskustan Goldsilla? Muistaakseni paskaset vihreet verkkarit jalassa ja jumalaton risuparta. Kolme toistoa oli kaverille pitkä sarja liikkeessä kun liikkeessä. Dipeissä käytti lisäpainoja niin paljon kun haarojen väliin mahtu, sillä sitten yksi toisto n.15 asteen kulmalla ja penkille huilaamaan. Kundilla oli usein myös eväitä mukana. Kävi treenin aikana pukkarissa tankkaamassa, milloin paketti kylmiä lihapullia, milloin aski kylmää riisiä. Henkilökunta muistaakseni joskus höpisi että herra saattoi viettää aikaa 6-7 tuntia päivässä salilla.

Kontulan pommarissa tais kanssa olla oma maskotti. Hemmetin riski äijä ja olis varmaan päässyt aika pitkällekin rautojen kanssa jos ei olisi joka treenissä vetäny mehukatillisen kiljua janojuomaksi...

Erikoista "taputella" pahan-näköselle vahingolle :eek:

Prässiykkösille voi ja saa taputtaa, sen verran komiikkaa tossakin tapahtumassa on ilmassa. Vai onko se niin, että saadaan nauraa vain ulkomaan elävien koomisille nostovideoille, mutta jos Suomipoikien räpellyksille nauraa, niin voivoi ?

Katoin vuosi sitten, KERRAN, paranormal activityn ja vieläkin tulee aika pahoja viboja siintä ja lieviä painajaisia :D Ei sovi kauhu leffat sitten mulle yhtään. Pakko silti kattoa toi kakkonenkin kun on itse leffana kuitenkin aivan 5 tähden kamaa.

Ihan paras: D ;)

Ei ole lapseni vika, mutta hänellä nousi tänään kuume ja pelottaa, että tartuttaa minut myös. Juuri kun on päässyt arskan G6 -ohjelmassa hyvin eteenpäin :(

Back
Ylös Bottom