Ai saatana että repes :lol2:ei varmistaja kerennyt huutaan nousee nousee.......
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai saatana että repes :lol2:ei varmistaja kerennyt huutaan nousee nousee.......
Onks tää ollu täällä? Ekat 50 sekunttia voi kelata ohi...
eilen sanosin tälle kyrpikselle ettei vetäsis jalkoja lukkoon, no tokas vaa että pitää tehä koko liikeradalla. ok sit.
Vituttaa kaikki vitun SUV:t. Sellaisia saatanan turhakkeita, ettei toista ole. Jee, mulla on iso leikkimaasturi, jossa on paska leikkineliveto jolla jää märälle nurmikollekin jumiin. Mitä vittua noilla oikeasti tekee? On kiva vaan kun on iso auto vai?
Tarviiko siihen oikeasti muuta perustetta? Varmasti teidänkin autoista (en edes tiedä millä ajatte) löytyy paljon sellaista, jonka voisi luokitella turhaksi. Esimerkkinä vaikka se kuuluisa huippunopeus, Suomessahan saa ajaa vain 120km/h.Ja täysin samaa mieltä. City"maastureilla" ei ole mitään vitun funktiota.

En mä sillä sano... ihan mukiinmeneväähän tää homma on, mutta meikän työpaikkaohjaaja on ihan kamala nipottamaan. Välillä meikän käsi ja kyynärpää on kuulemma oudossa asennossa, kun pesen asukasta. Lisäksi mä olen kuulemma liian hidas, koska ei kuulemma tarvi kuivata niin huolellisesti. Ja mitäs muuta vielä... ai niin, on kuulemma niin perkeleen kiire, että ei ehdi niin tehdä kaikkea. Siltikin on aikaa istua tauoilla vähintään sen tunnin joka päivä. Lisäksi mun jakeluuni ei kerta kaikkiaan mene, että miksi asukkaille pitää olla niin töykeä. Ja sitten se kehtaa rutista, että nostan väärin vaikka se itse vetää asukkaat ylös niin kamalalla kiertoliikkellä, että en yhtään ihmettele vaikka sillä menisikin selkä rikki. Sitä kun on vaan harjoittelija, niin eipä kehtaa oikein vastaankaan rutista... onneksi enää 2,5 viikkoa jäljellä.Jaa, että Tero The Avohoitopotilas on rantautunut salillesi..:D

Erikoista "taputella" pahan-näköselle vahingolle

Erikoista "taputella" pahan-näköselle vahingolle![]()
Jännä homma kun levyt loppuu, niin jätkiä kelkan päälle :D
En ole tätä täällä huomannut, http://www.youtube.com/watch?v=H2xE3TcogPc&feature=player_embedded. Noin sitä poijaat rässätään :hyvä:

Katoin vuosi sitten, KERRAN, paranormal activityn ja vieläkin tulee aika pahoja viboja siintä ja lieviä painajaisia :D Ei sovi kauhu leffat sitten mulle yhtään. Pakko silti kattoa toi kakkonenkin kun on itse leffana kuitenkin aivan 5 tähden kamaa.