Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Primos: Vakioporukoiden kanssa tuolla meillä yleensä mennään. Ja ei tuolla muutenkaan kaikki läheskään handlaa hommia.

Nordea oli vain vaihtanut automaattisesti avainlukulapun. Se lappu tuli postissa jokin aika sitten, mutta enpä arvannut että se vaihtuu automaattisesti, vaikka edellisestä ei ole avainluvut edes loppuneet vielä. Nettipankki olisi kyllä voinut vihjata asiasta kun sitä väärää avainlukua yrittää syöttää siihen.

Nordea oli vain vaihtanut automaattisesti avainlukulapun. Se lappu tuli postissa jokin aika sitten, mutta enpä arvannut että se vaihtuu automaattisesti, vaikka edellisestä ei ole avainluvut edes loppuneet vielä. Nettipankki olisi kyllä voinut vihjata asiasta kun sitä väärää avainlukua yrittää syöttää siihen.

Ihan jatkossa vinkkinä, että jokaisessa avainlukulistassa on viimeinen voimassaolopäivä. Sitä kannattaa joskus tsekkailla..

Teen parin koulukaverin kanssa isoa harjoitusta, jonka "päällikkönä" toimin. Vituttaa, kun molemmat ovat niin lampaita, ettei melkein mikään tapahdu ilman ohjaamista. Lisäksi kumpikaan ei osaa kirjoittaa suomea. Toinen tyypeistä on vielä niin ammarityylinen, että tekstin sisältö on kuin 17-vuotiaan amispojan eikä 23-vuotiaan lähes valmiin insinöörin. Tässä nyt tarkastelen ja viimeistelen harkkaa ja sen oikeinkirjoitusta. Ääh.

No tämmöstä pässiähän on ainakin AMK:t täynnä! Suuri osa on ihan idiootteja teoriassa, sekä varsinkin käytännössä. Tästä porukasta leivotaan sitten insinörttejä. Sitten ihmetellään mistä insinöörivitsit on peräisin.

Vituttaa kaikki vitun SUV:t. Sellaisia saatanan turhakkeita, ettei toista ole. Jee, mulla on iso leikkimaasturi, jossa on paska leikkineliveto jolla jää märälle nurmikollekin jumiin. Mitä vittua noilla oikeasti tekee? On kiva vaan kun on iso auto vai?

No joo, koko purkautuminen lähti tietysti töistä. Arvatkaa mihin paskaan vaihdoin äsken renkaat. Arvatkaa menikö ihan lapaan...

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Feel You Bro!

Tänään piti vaihtaa kahteen X6:seen (yksi maailman rumimmista "maastureista") 20" renkaat. Renkaat oli kuluneet ihan vitulliselle kuopalle keskeltä, painetta 275/40R20 kumeissa 1.9 bar
facepalm.gif

Kaikki vanteet oli vielä saatanan täynnä lunta ja paskaa, jokaisessa lukkopultti jonka olisi aukaissut vaikka ruuvimeisselillä ja jokainen vanne oli umpikiero :thumbs:

Ja täysin samaa mieltä. City"maastureilla" ei ole mitään vitun funktiota.

Teen parin koulukaverin kanssa isoa harjoitusta, jonka "päällikkönä" toimin. Vituttaa, kun molemmat ovat niin lampaita, ettei melkein mikään tapahdu ilman ohjaamista. Lisäksi kumpikaan ei osaa kirjoittaa suomea. Toinen tyypeistä on vielä niin ammarityylinen, että tekstin sisältö on kuin 17-vuotiaan amispojan eikä 23-vuotiaan lähes valmiin insinöörin. Tässä nyt tarkastelen ja viimeistelen harkkaa ja sen oikeinkirjoitusta. Ääh.

Perussettiä. Itse huomasin AMK:ssa parhaimmaksi ratkaisuksi kirjoittaa kaiken itse, jos joutui samaan ryhmään ääliöiden kanssa. Muuten ei olisi mitään tapahtunut ja raportit olisi palautettu ties milloin jos ollenkaan. Toi oli ainoa tapa saada jotain valmiiksi ja valmistua ajoissa. Kyllähän se silloin vitutti, mutta ainakin tuli valmistuttua ajoissa toisinkuin muut ääliöt.

Haha kommenteista poimittua:
"Sending out wrong information is irresponsible. How about showing the viewers how to properly eat a Big Mac from McDonalds? By the looks of you, it appears that you have more experience in that area."

Ja täysin samaa mieltä. City"maastureilla" ei ole mitään vitun funktiota.

Seuratkaapa viellä noita city"maastureiden" omistajia että millaisia persoonia ne ovat. Suurin osa porukasta kun ei edes ikinään mene pikitieltä syrjempään. Se on vaan niin "statusta" omistaa sellainen.

Te kaikki kusipäät jotka vietätte pikku jouluja ja olette olevinanne niin johtajia: koittakaa nyt vittu ymmärtää ettet voi käyttyä joka paikassa just niinkuin haluatte ja siinä vaiheessa kun tulee sanktioita, aletaan itkemään.

Haistakaa oikeesti pitkä vittu.

Näitä pullistelijoita löytyy nyt varmasti joka salilta, mutta tuli mieleen kun aikanaan treenasin koulun punttiksella niin siellä oli yks vaimarijamppa joka aina sarjojen välillä irvisteli itelleen peilistä ja otti näyttäviä nyrkkeilymuuveja. Sen jälkeen se hymyili helvetin tyytyväisen näkösenä ja jatko treenaamista. Toisaalta oli se kyl kans salin isoin karju jos jotain haluu sen puolustukseks sanoa.

Perussettiä. Itse huomasin AMK:ssa parhaimmaksi ratkaisuksi kirjoittaa kaiken itse, jos joutui samaan ryhmään ääliöiden kanssa. Muuten ei olisi mitään tapahtunut ja raportit olisi palautettu ties milloin jos ollenkaan. Toi oli ainoa tapa saada jotain valmiiksi ja valmistua ajoissa. Kyllähän se silloin vitutti, mutta ainakin tuli valmistuttua ajoissa toisinkuin muut ääliöt.

Itsekkin olen siirtynyt tuohon, että mahdollisimman monen ryhmätyön teen itsekseni. Tuleepahan juuri sitä matskua kuin itse haluaa :)

Back
Ylös Bottom