Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Näyttösuunnitelma. Vituttaa. Niin. Ankarasti!

Kun ei nyt enää oo aikaa editoida, niin uusi lisäys saagaan: silmätulehdus. Toinen simmu ollut koko päivän punainen, turvonnut ja kipeä. Nooh... huomenna jonottamaan aamusella päivystykseen.

Vittu miten turha päivä ollut jotenkin. Ei edes salin jälkeinen euforia oikein iskenyt vaikka sinänsä ihan perusoktreeni oli.. Tosin totesin sen että mulla on varmasti paskin yleiskunto mun ikäsistä ihmisistä maailmassa ja en enää tee kyykkyä 10 sarjoina... Vittu mikä ilma. Ja huomenna taas "töihin". Ei saatana. Miten riepookin näin.

Puol vuotta sitten takaperin leirikoulussa mies veti dippipunnerruksia sellatteella tangojutulla ja tippu niskoiltee. Kyllä joutu ihan naurua pidättelee :D

Eilen oli salilla jonkun sortin sitsyeissöni päällä. Olin 20m päässä niin näin ja kuulin vähän huonosti enkä ollut kovinkaan perillä tapahtumasta, mutta kerrotaan nyt kuitenkin:

Katoin ensin, että miksi omalta salilta yks (keskivertoa isompi) sälli jutteli aika lähekkäin kahden kosovon kanssa (jotka pumppaili hauista ja ojentajia varmaan yhteensä 2h). Eka luulin että ne oli jotain tuttuja tms. mut sit katoin et aika lähelle alko tämä isompi kaveri menemään ja oisko siinä jotain pientä tönimistäkin näkynyt. Vähän jäi epäselväksi tuo tilanne, täytyy joku kerta kysästä tuolta kaverilta että mistä oli hommassa kyse :D Mut ainakin tapahtuma päätty siihen että tää kaveri osotti sormella noita kossuja ja vähän huus ja pojilla tuli pupu pöksyyn.

Vituttaa, kun tilasin cdonilta puhelimen ja tässä nyt saa sitten saatana odottaa... Kukaan missään ei osaa kertoa että mitä tehä, cdonilla sanotaan että kysy postista ja postissa sanotaan että kysy cdonilta... Häätyy sitten kai oottaa.

2viikkoo ollu kipeenä, eli nyt 2½viikkoon käyny salilla ja just oli hyvä vire päällä. Kaverit tietenki reenannu iha hiessä ja meikä saa taas alotella niistä kevyemmistä painoista. Pakko huomenna mennä vaikka mikä olis.

..Vituttaa, että flunssan piti osua just tähän aikaan...
..Puol neljältä yöllä heräsin kurkkukipuun, nyt kova yskä, kurkku tulessa ja nenusta tulee vihreetä paskaa kovalla tahdilla...
..mulla tuo on kestänyt jo päälle viikon...
..FLUNSSANPERKELE!...

Hymyillyt tässä pari päivää, kun eräät viitti valittaa jostain pienestä flunssasta.. Arvatkaa kenellä vilisee nyt silmissä, nenä vuotaa ja joka heräs just 12,5 tunnin sikeiltä yöunilta..

Nyt ymmärrän teitä kaverit paremmin, että kyllä se flunssa vaan vituttaa niin pirusti!

Työt loppui. Ehkä eniten harmittaa, että työympäristö oli oikeastaan ihan kiva. Mukavat työtoverit ja muutenkin olen rutiinipainotteinen ihminen (työpäivät oli aina samanlaisia, kiitos tylsän toimistotyön) eli nyt sitten kun kuluttaa sukkia kotona niin alkaa varmaan kohta masentaa.

Tuun sit ilmottaan, kun on kuolo minut korjannut. :(

Äläs ny, ei se ehi sinne vielä tulla ku se hakee miut ensin. Nimimerkillä, saikulla stressin ja työuupumuksen vuoksi. Elämä ja treenit ja treenipitoinen elämä perseellään. Ja khyl, nyt ehkä vähäsen vituttaa.

Back
Ylös Bottom