Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Lasimurska bussipysäkillä. Mitään muuta ryhmää ihmisiä en helposti sanoisi ali-ihmisiksi, mutta nämä vajukit jotka pistävät pysäkkejä paskaksi vituttavat ihan kunnolla. Samoin kuin tuhrutagien piirtäjät ja muut julkisen omaisuuden hajoittajat. Keitä nämä tyypit vittu oikein ovat? Jotenkin pelkään, että nuo eivätkä vanhempansa eivät koskaan maksa veroja. Eihän noi mitään aikuisiakaan voi olla, eihän?

Tää nykyinen työ!

Joudun vielä tuuraamaan toista myyjää koko tämän vitun kuukauden, ei muuten mitään mutta kaksinkertainen työmäärä ja 0 € palkkaa lisää!
Ja niin, joka saatanan asiasta kannellaan esimiehille ja itketään selän takana.

Onneksi tämä paska loppuu kuun vaihteessa kun käyn ens viikolla kirjottaa työsopparin toiseen paikkaan. Parempi palkka, mukavampi ilmapiiri, täys autoetu yms yms. Vois sanoo nykyiselle firmalle että pitäkää tunkkinne kun lähtee kytkee.

Työ, vahvasti. Ei millään jaksais tätä nyt vielä paria tuntia, alkaa olemaan niin kypsä fiilis. Joka viikko on aina vain jännemmäks vetää. Eiliset AMK aikuispuolen pääsykokeet meni ihan osittain ihan päin persettä, koska saan lähtökohtaisesti huonommat pisteet kuin esim. työkaverini, koska työkokemuksesta saa plussapisteitä jos on enemmän kuin 24kk, aina max 70kk asti. Tasapuoliset lähtökohdat ja silleen. Haastattelun englanninkielisessä osuudessakin puhuin lievästi hermostuksissani aivan turhuuksia.

Kotona olo vituttaa nyt ihan noin muuten vaan yleisesti. Oikeastaan, kaikkihan tässä vituttaa. Ois varmaan jonkun muutoksen aika taas tähänkin.

Miks meiän työpaikalle on päätyny kaikki suurimmat persereiät :wall:
Muka aikuisia ja paskanvitut. Uskomattoman säälittävää ja naurettavaa touhua siellä....
Mut nostan hattua itselleni, hyvin oon purru hammasta :hyper: Vaikkaki pikkuhiljaa alkaa tulee raja vastaan....

No tämmönen tapahtu vähän aikaa sitten:D nostin mutka tangon, johon olin laittanut painot ja lukot, no sitten toinen lukko irtosi. Vein sitten tangon siihen hauis penkin viereen ja olin menossa hakemaan sitä irronnutta lukkoa, mutta sen olikin sitten vanhempi vinopenkissä treenaaja ottanut. Hauskinta tässä oli se, että vinopenkin vieressä oli painoteline jossa oli kaksi lukkoa, mutta kun kiusan tekeminen on niin kivaa, että mitä niitä sitten siitä ottamaan. Loppu treenin ajan hän vielä tuijotti mua koko ajan kuin olisin tehnyt hänelle jotain pahaa :D

Vituttaa ihmiset joilla ei ole käytöstapoja.Olen palveluammatissa ja tervehdin päivittäin kymmeniä ihmisiä,ja heista ehkä 60% vastaa tervehdykseen jotain,loput mulkut alkavat heti selittää mitä haluavat kuin olisin joku vitun automaatti...no,tällasille urpoille palvelu tuleekin sitten todella paskaa ja epäkohteliasta,eye for an eye,muthafuckas... :rolleyes:
ja nää jotka ei tervehdi on 99% vanhuksia ja eläkeläisiä,just sitä samaa porukkaa jotka kirjottelee tonne yleisönosastoille kuinka nuoriso on nykyään niin epäkohteliasta ym.skeidaa...asia on todellisuudessa just päinvastoin,sanotaan että alle 35-40v.ovat niitä mukavimpia asiakkaita,siitä se alamäki sit alkaa...
Sama homma on kun venaat bussia,bussin saapuessa nää huivimummot rynnii täysillä sinne oven eteen ihan kuin se ois viimeinen vitun bussi joka ikinä tulee,kun muut ihmiset odottaa sivistyneesti vuoroaan...onneks ei oo tarvinnu enää aikoihin käyttää bussia...

Vois sopia tyhmien kysymysten kerhoonkin, mutta kysymykseen liittyy vitutuksen aihe.

Onko työ tarpeeksi vittumaista, jos harkitsen vakavasti itseni vahingoittamista päästäkseni saikulle?

Mulla on ollut aivan sama fiilis joskus. Eräänä päivänä mietin jo pienen kolarin ajamista kun niin työt vitutti ja alakin menee aika läheltä sitä mitä sä teet. Joten nuo fiilikset varmaan kuuluu työnkuvaan....

Vituttaa ihmiset joilla ei ole käytöstapoja.Olen palveluammatissa ja tervehdin päivittäin kymmeniä ihmisiä,ja heista ehkä 60% vastaa tervehdykseen jotain,loput mulkut alkavat heti selittää mitä haluavat kuin olisin joku vitun automaatti...no,tällasille urpoille palvelu tuleekin sitten todella paskaa ja epäkohteliasta,eye for an eye,muthafuckas... :rolleyes:
ja nää jotka ei tervehdi on 99% vanhuksia ja eläkeläisiä,just sitä samaa porukkaa jotka kirjottelee tonne yleisönosastoille kuinka nuoriso on nykyään niin epäkohteliasta ym.skeidaa...asia on todellisuudessa just päinvastoin,sanotaan että alle 35-40v.ovat niitä mukavimpia asiakkaita,siitä se alamäki sit alkaa...
Sama homma on kun venaat bussia,bussin saapuessa nää huivimummot rynnii täysillä sinne oven eteen ihan kuin se ois viimeinen vitun bussi joka ikinä tulee,kun muut ihmiset odottaa sivistyneesti vuoroaan...onneks ei oo tarvinnu enää aikoihin käyttää bussia...

Allekirjoitan tuon niin täysin. Ja tuossa 55-kuoleman välissä olevat asiakkaat ovat ihan pahimpiäa. Ei mitään kunnioitusta,arvostusta tai joskus tuntee että mitään ihmisarvoa myyjille. Sekä mikään noille ei saisi mitään maksaa ja kaikesta pitää valittaa.

Sama :( Ehdin jo hehkuttaa et vältin flunssan, koska mun asuntolasta on mua lukuunottamatta ollut lähes jokainen kipeänä. Nyt pari viikkoa hehkutuksen jälkeen heräsin kuitenkin aamulla kurkkukipuun, yskään ja siihen etten saa hengitettyä. En haluaisi tulla kipeäksi :(

No niin just taas. Olo vaan pahenee päivä päivältä, kurkku on riekaleina yskimisestä (yskin kirjaimellisesti 30sek välein niin pahasti, että joudun kumartumaan ja tuntuu et keuhkot tulee ulos) ja viime yönä vaan tärisin ja kuumeilin. Veikkaisin et kuumetta on joku 38-39, koska naama on ihan tulikuuma ja kävellessä tuntuu et pyörryn milloin tahansa.

Vituttaa, että flunssan piti osua just tähän aikaan. Ensi viikolla alkaa duunit ja tänä viikonloppuna mun piti teho-opiskella ja hoitaa asioita. Tänään pakotin itseni hoitamaan muutaman pikkuasian aamupäivällä, mutta nyt pitää kai vaan jäädä sänkyyn makaamaan :( EN HALUA!!

Puol neljältä yöllä heräsin kurkkukipuun, nyt kova yskä, kurkku tulessa ja nenusta tulee vihreetä paskaa kovalla tahdilla... vituttaa niiiiiin rankasti ettei mitään rajaa stna... :wall:

Ei tunnit riitä.. Tänäänki pitäs olla repeemässä joka paikkaan.

Kuten jo muutamaan kertaan mainittu: FLUNSSANPERKELE!
Miks kurkku tulee kipeäks, yskittää ja nenästä valuu litra räkää tunnissa, JA JUURI SILLONKO PARAS REENIPUTKI PÄÄLLÄ PRKL!

Vittu että osaa olla luuseri olo. Jätin syyslukukauden kurssit kesken, ei vaan kiinnosta + muita juttuja. Ei mulla toisaalta oo mitään hätää kun opintopisteitä on sen verran reilusti mutta en vain nyt tiedä jatkanko opintoja keväällä vai vasta ensi syksynä.

Back
Ylös Bottom