Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Niini siis kipeänä näin kävi minullekin. Joo ne A-vit. tipat kannattaa kokeilla, minulla eivät toimineet. Ne laitetaan vissiin semmosena nenäsuihkeena vain suoraan nenän limakalvoille.

ok pitää koittaa jossain vaihees.

miksi sitä välillä riitelee ja väittelee asioista tahtomatta?

En nyt kyllä tykkää yhtään.

Aamulla ennen töitä täytyy lähtä salille purkaa raivoa.

Mulle herää yksi tyhmä kysymys mieleen.. ..mitä vittua sä teet lukiossa jos se ei kiinnosta?

No onkin tyhmä kysymys. Siis lukioon menin koska tähtäimessä oli/on opiskella dippainssiksi tulevaisuudessa. Tossa viestissäni (jos luit ajatuksella, ilmeisesti et) kävi ilmi, että lukiossa vituttaa nuo ns. täyteopinnot eli turhat aineet, millä ei ole mitään merkitystä myöhemmässä elämässä mihinkään jatkokoulutukseen, jos ei sitten lähde opiskelemaan juurikin jotain huuhaata (taide, filosofia yms.). Ei mua esim. matematiikan, fysiikan tai englannin opiskelu vituta niin, että siitä avautuisin. Itseasiassa kaksi ensimmäistä ovat oikein mieluisia aineita.

flunssa:(

Sama :( Ehdin jo hehkuttaa et vältin flunssan, koska mun asuntolasta on mua lukuunottamatta ollut lähes jokainen kipeänä. Nyt pari viikkoa hehkutuksen jälkeen heräsin kuitenkin aamulla kurkkukipuun, yskään ja siihen etten saa hengitettyä. En haluaisi tulla kipeäksi :(

Vitun päänsärky-pitäisi olla tyytyväinen kun kaula-ja rintarangan magneettikuvauksessa ei neurologin mielestä toimenpiteitä aiheuttavaa.Nyt kuitenkin taas verenpainemittauksia reilu viikko joita jo kesällä tein ja arvot hyvät.Sit maanantaina joku glukoosirasituskoe.Vittumaistahan tuossa se että nyt mittarit kaikki
lainassa joten täytyy hipsiä terveysasemalle tai apteekkiin mittaamaan paine kun ei omaakaan noin pikkutarpeen vuoksi raaski ostaa.
Hoitokirjeessä siis"kaularangan 5-ja 6 nikamavälin välilevy oli lievästi madaltunut,3-ja 4-nikaman välissä vasemmalla välilevynpullistuma
joka ahtauttaa kyseisellä kohdalla käsiin menevää hermoa,mutta ei sovi aiheuttamaan vasemman käden 4 ja viitos-sormen tikkuilua.
Rintarangassa oli 7-ja 8-nikaman välissä vähäistä välilevyn pullistumaa,kuvauksissa ei siis toimenpidettä aiheuttavaa."

Pojalla (1,5v) flunssa + toisessa korvassa äkänen tulehdus. Lisäksi vielä kuumetta:( Tässä nyt 2 yötä valvonu kun ei toi nassikka pysty oikeen nukkumaan kun on niin tukossa :(

On se jännä että kun itteä sattuu vaikka kuin perkeleesti niin se ei oo mitään siihen verrattuna kun joutuu kattomaan vierestä kun oma lapsi kärsii:(

No onkin tyhmä kysymys. Siis lukioon menin koska tähtäimessä oli/on opiskella dippainssiksi tulevaisuudessa. Tossa viestissäni (jos luit ajatuksella, ilmeisesti et) kävi ilmi, että lukiossa vituttaa nuo ns. täyteopinnot eli turhat aineet, millä ei ole mitään merkitystä myöhemmässä elämässä mihinkään jatkokoulutukseen, jos ei sitten lähde opiskelemaan juurikin jotain huuhaata (taide, filosofia yms.). Ei mua esim. matematiikan, fysiikan tai englannin opiskelu vituta niin, että siitä avautuisin. Itseasiassa kaksi ensimmäistä ovat oikein mieluisia aineita.

Filosofia ei ole huuhaata :(

Itteä ottaa päähän kun on vähän toimeton olo. Ensinnäkin oon kipeenä ja toiseksi lekuri käski 2vkon loman puntista. Määräsihän tuo myös lihasta rentouttavia, jotka myös kivasti vaikuttavat ensi viikon inssiin. Tottakai ne voi jättää ottamatta sillon, mutten edes uskalla kuvitella kuinka paljon selkään sillon sattuu.

Aa, no sulla onneksi sentään on ihan hyvät suunnitelmat. Ja kyllä niistä turhistakin aineista on hyötyä, tai ainakin mun mielestä ne antaa ihan hyvän pohjan yleissivistykselle.

Täällä liikkuu joku saatanan kusiaivo, joka heittelee kävelyteille leivän palasia yms, joissa on rotanmyrkkyä:curs: Siis voi vittu saatana! Koiran aitaus on tossa tien vieressä. Poliisi on tietoinen asiasta, että toivottavasti saavat kiinni. Vittu jos tulee tähän heittelee myrkkyjään, niin tungen ne sen omaan kurkkuun!:curs::curs::curs:

Kai sitä yritti joskus aikanaan itekkin olla kovaa poikaa ja tehä kaikkea pientä kiellettyä mutta älkää nyt helvetin paviaanit spreijatko noita bussiaikatauluja peittoon. Eihän se bussi sieltä sen nopeampaa tuu vaikka siitä aikataulusta saiskin selvää mutta jos tietäs että on vartti aikaa niin vois vaikka mennä jonnekkin sateensuojaan tai kävästä aseman kiskalla hakemassa askin sisuja.

Vois sopia tyhmien kysymysten kerhoonkin, mutta kysymykseen liittyy vitutuksen aihe.

Onko työ tarpeeksi vittumaista, jos harkitsen vakavasti itseni vahingoittamista päästäkseni saikulle?

Vois sopia tyhmien kysymysten kerhoonkin, mutta kysymykseen liittyy vitutuksen aihe.

Onko työ tarpeeksi vittumaista, jos harkitsen vakavasti itseni vahingoittamista päästäkseni saikulle?

Etkös sinä ja Counterfeith olleet jossakin rengasliikkeessä töissä? Jos kyllä, niin ainakin täällä olleiden juttujen perusteella sun kannattaisi vakavasti harkita alanvaihtoa :)

Etkös sinä ja Counterfeith olleet jossakin rengasliikkeessä töissä? Jos kyllä, niin ainakin täällä olleiden juttujen perusteella sun kannattaisi vakavasti harkita alanvaihtoa :)
Juu. Mussa on varmaan vähän masokistin vikaa, kun täällä vielä pyörin. Se alanvaihto ei vaan ole näinä aikoina kovin helppo temppu.

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Back
Ylös Bottom