Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Muijan ylä/sivu tai mikä vitun naapuri onkaan... Siellä on nyt huutanu vittu telkkari 24/7 viikon tai kaks.. vituttaa ku jos sitä muminaa sielt telkkarista rupee kuuntelee niin ei saa unta, aamulla siihen mölinään sitten voikin herätä.. kerran oon kuunnellu sitä mun nukkumisajan 22-07.. oli kiva fiilis duuniin mennä :)

Ärsyttää nykyään ihmisten välinpitämättömyys kaikista asioista. Tänään kun kävelin fillarille koulun jälkeen, eräs ns. kova nahkatakkijätkä otti siinä omaa pyöräänsä ja riuhtaisi sen huolimattomasti siten, että viereinen pyörä kaatui. Jätkä vain katsoi ihmeissään ja lähti fillaroimaan pois. Eikö nyt voi oikeasti nostaa sitä pyörää pystyyn, jos kaataa sen itse omalla toiminnallaan? Kyllä pitää sen verran olla selkärankaa, että paikkaa tekonsa. Nämä tyypit on tod.näk. juuri niitä, jotka parkkipaikalla läskiperseidensä kanssa läiskivät autonovillaan viereisiin autoihin lontot ja nostavat metelin vasta sitten, kun omassa autossa on lontto. Onneksi paikalle käveli toisesta suunnasta joku randomtyyppi, joka nosti pyörän pystyyn ja käveli sen jälkeen vasta omalle pyörälleen. Olisi tehnyt mieli mennä kättelemään jätkää, koska arvostan tuollaista todella paljon.

Lisäksi vituttaa se, että kun opiskelija-asunnoissa yleensä sähkö ja vesi kuuluu käyttömaksuun, niin ihmiset eivät jotenkin ymmärrä, että sillä omalla sähkön- tai vedenkulutuksella on ihan oikeasti merkitystä siihen käyttömaksun suuruuteen. Tietenkään se merkitys ei ole aivan itsestäänselvä, mutta silti ei sitä sähköä tai vettä tarvitse turhaan kuluttaa. Minua ainakin vituttaa maksaa siitä, että eräs kaveri laittaa suihkun lorisemaan 5min ennen suihkuun menoa, jotta siellä suihkussa olisi mukavan kostea ja lämmin ilma. Mitä vittua oikeasti? Kyllä on ihminen hieman jo vieraantunut realiteeteista, jos luulee, että sillä ei ole vaikutusta vuokraan, kun laskee vettä kuutiotolkulla. Samat tyypit hehkuttaa sitä, että ei ole mitään väliä, jättääkö tietokoneen ja valot päälle kämppään, kun ei tarvitse maksaa sähköstä. Entäs jos kaikki tekisi niin? Joku aika sitten, kun erään tutun vuokra nousi muutamalla kympillä, niin tyyppi vain totesi, että täytyy olla 10min pidempään suihkussa, niin saa rahalle vastinetta. Herätyyyys, ovatko ihmiset oikeasti näin tyhmiä?!

Kyllä jokaisen täytyy sen verran sitä omaa pientä päätänsä käyttää, että ymmärtää, mistä joku vuokrakin koostuu. Jos joku asia ei ihan suoraan vaikuta itselle, niin ei se oikeuta olemaan idiootti. Voisinhan mäkin laittaa musiikit täysille, hanat lorisemaan, valot päälle ja lieden päälle koko päiväksi, mutta mitä mä siitä hyödyn? Ennemmin oon järkevä ja sammutan laitteet ja käytän energiaa ym. resursseja sen verran kuin tarvitsen. Ituhippi tai muukaan ympäristönsuojelija en ole, mutta joku järki toiminnassa on silti oltava.

Tänään vituttaa lähinnä tää huomisen kielioppitunti lukiolaisten kanssa. Uaaaahhh... Kirjotelman aiheetkin pitäis nykästä jostain, plus sanakokeet..

Vituttaa sää,duuni,naiset,hedari,saamattomuus,sinkkuus, sekä vittumaiset ihmiset. Painukaa vittuun.

edittiä. Vittu että voi oikeesti vituttaa, miten voi vituttaa näin paljon? Eläimiä ei ikinä vituta mikään ne vaan nussii ajankulukseen. Pitäisköhän siirtyä seuraavaan elämään jänikseksi saatana.

tänään dösäs löysin lompakon, en ees kattonu rahoja vaan palautin sen annoin dösäkuskille vaikka sehän sen kuitenkin tyhjentää viimeistää.. tiedän et on 350€ erääntyneitä laskuja kun kusi vähän noi verkkopankkihommat ( en siirtäny eräpäivää heti kun aattelin et siel näkyy silti se käytettävissä oleva määrä.. no enskuussa tulee uudet laskut vaikkei oo vanhojakaan maksanu.. rahatilanne on pyöree 0€... no onneks on duuni et saa ees osan maksettua..

Vituttaa sää,duuni,naiset,hedari,saamattomuus,sinkkuus, sekä vittumaiset ihmiset. Painukaa vittuun.

edittiä. Vittu että voi oikeesti vituttaa, miten voi vituttaa näin paljon? Eläimiä ei ikinä vituta mikään ne vaan nussii ajankulukseen. Pitäisköhän siirtyä seuraavaan elämään jänikseksi saatana.

Paremmin tuota ei voisi enää sanoa, tunnen filiksen. Itse asiassa tälläkin nimenomaisella hetkellä varsin voimakkaana, vaikea keksiä yhtään asiaa mikä ei taas kerran vituttaisi.

Starcraft vituttaa vähän. Ja se, etten saa jostain syystä mistään ladattua Sierran Caesar -pelistä yhtä demoa. Joo, miks ladata vaan demo? No siks ku haluan palata lapsuuteen ja aikaan kun pelasin sitä demoa. Mutta nyt en muista oliko se Caesar's Empire II vai jopa III. Huoh. Mistä saisin sen, voivoivoivoi...

Vitun välipäivät. Syö paskaa ja se näkyy turvotuksena ja vitutuksena. Oks tää nyt sitä käänteistä anoreksiaa ku ei selviä päivästä ilman salia...

Elä ny noin tosissaa sitä reenailua ota. Peace man :piis:

Aiheeseen: Ei vituta oikeestaan mikään nyt ähäkutti. :whip:

Back
Ylös Bottom