Laskuja metrinen pino ja rahaa ei ole ja ties millon on tulossa ja vitun vittu, lukitsen itteni tänne kämppään enkä perkele liiku mihinkään ennen maailmanloppua!!!!!!!!!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täällähän tämä oli jo osuvasti muotoiltuna, joten mitäpä siihen lisäämään.Ei saatana. Pakko hankkia uusi työpaikka. Näen punaista kun tulen ovesta sisään aamulla ja kun pääsen pois iltapäivällä olen huonolla tuulella.

Mä olen piilottanut noita mammojen tilapäivityksiä, kun en jaksa lukea juttuja tyyliin "Niconico iiiih uiiii ihanaa nukkui tänään ilman yövaippaa! Illalla leipomaan namnam pipareita mummilaan!". En viitsinyt kokonaan itseäni kaverilistalta poistaa, etteivät loukkaannu. Yhdellä tyypillä oli tapana pari kertaa päivässä laittaa jorinoita jostain perkeleen tulevista rap-tapahtumista. Huomasin, että sillä oli reilusti toista tuhatta kaveria joten enpä uskonut sen huomaavan, jos poistan sen mun kavereista. Eipä ole tullut ikävä.Toinen asia mikä vituttaa, on kun hyväksyin taannoin facebookissa kaveriksi erään naispuolisen henkilön, joka on vanhan kaverini pikkusisko. Ei olla kuin pari kertaa nähty ja muutama sana vaihdettu kymmenen vuotta sitten, ja sen piti sitten pyytää mua kaveriksi. Olen niin hyväntahtoinen, etten viitsinyt kieltäytyäkään pyynnöstä. Nyt vituttaa, kun se osoittautui tällaiseksi perinteiseksi äidiksi. Kaikki tilapäivitykset liittyy aina jollain tavalla muksuihin. Muksut sitä ja muksut tätä ja voi kun toi meidän pikku Ismo-Einari on niin suloinen. Kerro vittu lisää! Kiinnostaa ihan vitusti! Ja taas kun olen niin ystävällinen ja hyväntahtoinen, niin en kehtaa heittää sitä vittuun kaverilistalta.
Oon näköjään ihan täysi n00b ton facebookin kanssa. Googlettelin puoli tuntia miten ne voi piilottaa, mutta mulla ei kyllä näy mitään piilota-nappia missään. Eli nyt olisi parempi vääntää ratakiskosta miten se tapahtuu. Vai voiko olla mahdollista, että kun olen vasta lähiaikoina tuonne liittynyt, niin mulla on jotenki eri versio käytössä kuin vanhoilla? Viimeksi kun kysyin neuvoa kaveripyynnön perumiseen, niin siinäkään en onnistunut, kun sellaista toimintoa ei mulla vain ollut siellä missä sen olisi pitänyt olla. Muistaakseni joku muukin sanoi, ettei hänellä ole, ja jollain toisella taas oli.^ piilota sen viestit. Easy as pie.

No niin, tulihan se sieltä. Kiitosta vain. Täytyy kyllä sanoa, että musta toi facebook on ihan saatanan vaikeaselkoinen. Käytettävyydeltään jotenkin ihan paska. Normaalisti en tällaisten asioiden kanssa näin paljoa evota, mutta tuon kanssa on murheita jatkuvasti.^ Mene sen ihmisen statuksen kohdalle ja paina X-nappia. Book kysyy että haluatko piilottaa, ja oi, kyllä sinä haluat! Simple as that.
Nyt jumalauta. Vitun työnjohto. Veivasin tossa yhteen maasturiin uudet talvirenkaat, jotka siihen työnjohdon mukaan piti tulla. No niin, uudet renkaat on alla ja vetelen siinä muttereita momenttiin, jolloin asiakas tulee ja kertoo, että tähän piti tulla kitkat. Ei voinut muuta kuin kysyä, että et vittu voi olla tosissas. Eipä sitten muuta kuin haukkumaan työnjohto ja taas vaihtamaan renkaita. Renkaat pois ja uutta tilalle. Eiku hetkinen. Missäs ne oikeat renkaat on? Varastossa kaiveltiin ja kaiveltiin, mutta ei löydy. Puolen tunnin päästä selvisi, että meille oli lähetetty väärät renkaat. Kone näytti, että renkaat on, mutta ei niitä sitten ollut. Kesärenkaat sitten vain takaisin alle ja turvallista matkaa. Ja tästä puljaamisesta tietysti aiheutui pikku aikataulujen viivästys ja taas saa pomppia ympäri hallia kuin jänis.