Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Laskuja metrinen pino ja rahaa ei ole ja ties millon on tulossa ja vitun vittu, lukitsen itteni tänne kämppään enkä perkele liiku mihinkään ennen maailmanloppua!!!!!!!!!!!!!

Ei sinäänsä vituta, mutta vähän naurattaa, että vieläkö ne jaksaa jauhaa siitä Lahden 2001 dopingista.:rolleyes:

Vituttaa kun kiinalaiset eivät osaa jonottaa. Tänään kohtasin kyseisestä asiasta malliesimerkin: olin jonottamassa burger kingissä jonne oli muodostunut 2 selkeää jonoa. edessäni oli enää yksi henkilö ja seuravaaksi olisi pitänyt olla minun vuoroni tilata. Juuri kun olin aikeissa liukua tiskille, niin eiköhän siitä viereisestä jonosta nenäni eteen ryntää joku helvetin farmariperhe huutamaan omia tilauksiaan..

Etuilu ja ihmisten itsekkyys ovat kaksi sellaista asiaa joihin tulen koskaan täällä Kiinassa tottumaan.

Nyppii kyllä nyt hivenen. Huomenna ja perjantaina on työvuorot 13-23. Sovin jo aikoja sitten lähimmän esimiehen kanssa että tulen molempina töihin vasta klo 15 (syyslomaviikko ja töissä hiljaista). Laitoin vielä pari viikkoa sitten työpaikan sähköiselle ilmoitustaululle viestin että sopiihan se että tulen myöhemmin. Varmistin asian vielä sunnuntaina viimeksi töissä ollessani esimieheltä että homma on ok. No, nyt sitten äskettäin töistä soitettiin että pitää sittenkin tulla klo 13, pihatöitä kun on niin paljon tekemättä. Ei saatana että ottaa päähän. Ja mullahan ei ole "sisään tehtyjä" tuntejä kuin vitusti. En kyllä tee enää yhtään tuntia ylimääräistä kun niitä ei saatana saa ottaa pois edes silloin kun on hiljaista... (Olen töissä Lastensuojelulaitoksessa)

Niin ja eniten tuossa vituttaa se, että syynä on tekemättömät pihatyöt, ei oikeat työt. Ei haittaisi lainkaan näin paljon jos syynä olisi jokin kriisitilanne nuorten kanssa...

Toinen asia mikä vituttaa, on kun hyväksyin taannoin facebookissa kaveriksi erään naispuolisen henkilön, joka on vanhan kaverini pikkusisko. Ei olla kuin pari kertaa nähty ja muutama sana vaihdettu kymmenen vuotta sitten, ja sen piti sitten pyytää mua kaveriksi. Olen niin hyväntahtoinen, etten viitsinyt kieltäytyäkään pyynnöstä. Nyt vituttaa, kun se osoittautui tällaiseksi perinteiseksi äidiksi. Kaikki tilapäivitykset liittyy aina jollain tavalla muksuihin. Muksut sitä ja muksut tätä ja voi kun toi meidän pikku Ismo-Einari on niin suloinen. Kerro vittu lisää! Kiinnostaa ihan vitusti! Ja taas kun olen niin ystävällinen ja hyväntahtoinen, niin en kehtaa heittää sitä vittuun kaverilistalta.
Mä olen piilottanut noita mammojen tilapäivityksiä, kun en jaksa lukea juttuja tyyliin "Niconico iiiih uiiii ihanaa nukkui tänään ilman yövaippaa! Illalla leipomaan namnam pipareita mummilaan!". En viitsinyt kokonaan itseäni kaverilistalta poistaa, etteivät loukkaannu. Yhdellä tyypillä oli tapana pari kertaa päivässä laittaa jorinoita jostain perkeleen tulevista rap-tapahtumista. Huomasin, että sillä oli reilusti toista tuhatta kaveria joten enpä uskonut sen huomaavan, jos poistan sen mun kavereista. Eipä ole tullut ikävä.

Mä muuten hyväksyin lievästä uteliaisuudesta kaverikseni henkilön, jota en ole koskaan tavannutkaan varmaan. Meillä on sama harvinainen sukunimi ja kaikki samannimiset ovat jotain sukua toisilleen. Ilmeisesti siksi ko. henkilö oli laittanut mulle kaveripyynnönkin. Joten menin sen sitten hyväksymään. Seuraavaksi sitten sen 12-vuotias lapsi tahtoo olla mun kaveri. Miksi? Miksi? Mä vielä olin niin typerä, etten kehdannut kieltäytyä siitäkään. Ärsyttää.

Jooh, itseäni vituttaa henkilöt, jotka jaksaa jatkuvalla syötöllä päivitellä facebook tilojaan. On siinäkin elämä, jos tarvii koko ajan siitä naamakirjassa selittää. :D "Meen syömään, meen nukkuun, meen kauppaan, meen töihin, meen wc:aan." Ketä kiinnostaa? :D

Vituttaa kaksi asiaa.

Mikä perkele siinä on niin vaikea säilyttää se narikka-lappu koko illan tallessa,se tuntuu olevan ylivoimainen tehtävä.
Sitte itketään portsarille,
kun se ei voi muistaa yhtä mustaa nahkatakkia,kun niitä on vajaa 50:ntä kaiken kaikkiaan 250:stä takista.
Sitte sitä etsitään puoltuntia siinä kaikkien tukkona ja kato vihdoin se löytyy sieltä mistä poke on pyytänyt tarkistamaan vielä,eli perstaskusta,mutta eihän sieltä tarvi kattoo ku ei se siellä ole.

Sitte yx wanabe-portsari on aina dokaamassa,kun mä olen ovella ja tulee siihen elvistelemään että vittu kun mäkin olen tehnyt näitä hommia kolme vuotta ja te saatte rahat näin helpolla ja kun minä joudun painimaan joka ilta.
Miten se voi sanoa,
että on tehnyt kolme vuotta hommia,kun se on tehnyt kolme vuotta sitten yhden keikan ja nyt kaksi kuukautta putkeen.
Eikä siinä,mutta kun tää kyseinen jantteri mollaa koko kaupungin poket,
että kun me päästään helpolla ja vittu sitä ja vittu tätä.

Mä olen ollu venäjällä sellasissa paikoissa töissä mistä se kaveri ei ole nähny edes unta ja 12:sta vuoteen järjestyksenvalvojana on mahtunut paljon muutakin,nyt mua vaa on onnistanut ja kieltämättä fyrkka tulee helpommalla kuin ennen,mutta on sitä tehty töitäkin sen eteen.
En mä vois kellekkään mennä työpaikalle alan ammattilaiselle rääpimään turpaani,että vittu kun te ootte paskoja ja mä niin helvetin hyvä,vaikken oo päivääkään näitä hommia tehny.

Sitte vituttaa kun tulin kipeex,just ku oli pääsemässä vähän juttuun mukaan uudessa reeni-systeemissä ni eiku vittu kuumetta 4:jä päivää ja veto pois..pitäis vielä levätä saman verran ku oli kuumepäiviä,vaikka olo on jo tosi hyvä.Sitä vaan ei malttais olla salilta pois,jotenki sitä ajattelee,että nyt ne lihakset ja voimat häviää reilussa viikossa,vaikka hyvin tietää ettei näin ole.

Perkeleen x-boxikii alko vilkuttelemaa jotain kolmea punasta redRingOfDeath valoa.Löin käsipainolla,ni loppu se vitun vilkkuminen,jos ens viikolla hakis uuden..

Housuissakii joku ihme merkki...sekin tarkottaa varmaan jotain että:"Vetäkää minua perseeseen"

Saatana ku vituttaaki..

^ piilota sen viestit. Easy as pie.
Oon näköjään ihan täysi n00b ton facebookin kanssa. Googlettelin puoli tuntia miten ne voi piilottaa, mutta mulla ei kyllä näy mitään piilota-nappia missään. Eli nyt olisi parempi vääntää ratakiskosta miten se tapahtuu. Vai voiko olla mahdollista, että kun olen vasta lähiaikoina tuonne liittynyt, niin mulla on jotenki eri versio käytössä kuin vanhoilla? Viimeksi kun kysyin neuvoa kaveripyynnön perumiseen, niin siinäkään en onnistunut, kun sellaista toimintoa ei mulla vain ollut siellä missä sen olisi pitänyt olla. Muistaakseni joku muukin sanoi, ettei hänellä ole, ja jollain toisella taas oli.

Vituttaa myös facebook. En käytä sovelluksia tai mitään, mutta tuntuu että ois pöpö tullut siihen paskaan.
Kun kirjaudun sisään, ei näy mitään seinää, missä olisi toisten kirjoituksia. Jotain vaan "muokkaa profiilia" ym. tekstejä, ihan JÄÄTÄVÄN ISOLLA fonitlla. Sitten "kirjaudu ulos" oli todella pienellä fontilla, hyvä kun näki. Mikäköhän on mennyt vikaan?

E: Liek thiz

Ps. Miten kuvat saa thumbnailiin?

^ Mene sen ihmisen statuksen kohdalle ja paina X-nappia. Book kysyy että haluatko piilottaa, ja oi, kyllä sinä haluat! Simple as that.
No niin, tulihan se sieltä. Kiitosta vain. Täytyy kyllä sanoa, että musta toi facebook on ihan saatanan vaikeaselkoinen. Käytettävyydeltään jotenkin ihan paska. Normaalisti en tällaisten asioiden kanssa näin paljoa evota, mutta tuon kanssa on murheita jatkuvasti.

Vituttaa taas kun vanhemmat ja erityisesti äiskä ovat kovasti bodailua vastaan. Painon nousu on niiiin ''vaarallista'' kun tavoitteena on nostaa se tuonne 85Kg nurkille ja vedotaan vaikka minkälaisiin ihme selityksiin joita ei pukkikaan uskoisi. Eivät sitäkään ymmärrä että painoa voi laskea sitten kun massaa on saatu omasta mieletä tarpeeksi. Vedotaan kaiken maailman painoindekseihin sun muihin yhtä hyödyllisiin asiohin... :curs::curs::curs::curs:

Nyt jumalauta. Vitun työnjohto. Veivasin tossa yhteen maasturiin uudet talvirenkaat, jotka siihen työnjohdon mukaan piti tulla. No niin, uudet renkaat on alla ja vetelen siinä muttereita momenttiin, jolloin asiakas tulee ja kertoo, että tähän piti tulla kitkat. Ei voinut muuta kuin kysyä, että et vittu voi olla tosissas. Eipä sitten muuta kuin haukkumaan työnjohto ja taas vaihtamaan renkaita. Renkaat pois ja uutta tilalle. Eiku hetkinen. Missäs ne oikeat renkaat on? Varastossa kaiveltiin ja kaiveltiin, mutta ei löydy. Puolen tunnin päästä selvisi, että meille oli lähetetty väärät renkaat. Kone näytti, että renkaat on, mutta ei niitä sitten ollut. Kesärenkaat sitten vain takaisin alle ja turvallista matkaa. Ja tästä puljaamisesta tietysti aiheutui pikku aikataulujen viivästys ja taas saa pomppia ympäri hallia kuin jänis.

Nyt jumalauta. Vitun työnjohto. Veivasin tossa yhteen maasturiin uudet talvirenkaat, jotka siihen työnjohdon mukaan piti tulla. No niin, uudet renkaat on alla ja vetelen siinä muttereita momenttiin, jolloin asiakas tulee ja kertoo, että tähän piti tulla kitkat. Ei voinut muuta kuin kysyä, että et vittu voi olla tosissas. Eipä sitten muuta kuin haukkumaan työnjohto ja taas vaihtamaan renkaita. Renkaat pois ja uutta tilalle. Eiku hetkinen. Missäs ne oikeat renkaat on? Varastossa kaiveltiin ja kaiveltiin, mutta ei löydy. Puolen tunnin päästä selvisi, että meille oli lähetetty väärät renkaat. Kone näytti, että renkaat on, mutta ei niitä sitten ollut. Kesärenkaat sitten vain takaisin alle ja turvallista matkaa. Ja tästä puljaamisesta tietysti aiheutui pikku aikataulujen viivästys ja taas saa pomppia ympäri hallia kuin jänis.

Feel you ,bro .....
On se muuten vitun hauska ,kun tuollaiset tulevat aina esille/ilmi SILLOIN kun vetelet viimeisen renkaan viimeistä mutteria kiinni ja mietit ,että AH ompahan tämäkin nyt sitten valmis..

Ei saatanan vittu voi olla tosi. Latasin Adoben sivuilta erään tuotteen kokeillakseni trial versiota, vaatimattomat 950 megaa, niin trialin kielivaihtoehtoina on ruotsi, norja, portugali, tanska... mutta ei suomea tai englantia !!!

Edit: on se totta, asensin uudestaan tarkemmalla huolellisuudella... ruotsillako tässä nyt pitäisi ohjelmia alkaa käyttämään. :curs:

Back
Ylös Bottom