Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei saatana. Pakko hankkia uusi työpaikka. Näen punaista kun tulen ovesta sisään aamulla ja kun pääsen pois iltapäivällä olen huonolla tuulella. Vedän taas vaihteeksi askin röökiä päivässä, ja huom. en polta työpaikalla joten aamu ja ilta menee sauhutteluun.
argh...
Kohta muijakin rupeaa valittamaan mun polttamisesta.

Vittu että vituttaa soittajat jotka soittaa kännykkään ja kun ei vastaa niin luulee että satamiljardia kertaa peräjälkeen soittamalla mun palaveri/toinen puhelu/paskalla olo/ihan mikä tahansa loppuu aikaisemmin...

Ei jaksais opiskella tenttiin, motivaatio on nolla, ja muutakin tekemistä olis kuin istua koneella, lukea artikkeleita ja kirjoittaa muistiinpanoja.

Muksu vetäisi mua aamulla silmään terävällä kirjan kulmalla, teki kyllä gutaa. Vähän aikaa jo luulin että se on nyt hei hei silmä. Vieläkin silmää särkee ja tuntuu, kuin siellä olisi roska. Päähänkin rupes sattumaan. Tuli varmaan joku naarmu siihen epiteeliin. Valo taittuu siitä dorkasti ja tuntuu, kuin silmässä olisi vaseliinia jonka läpi pitää tiirailla.

opettajat kun mulla on pakkotoiston pipo niin se on varmaan niin kateellinen että käskee aina otta maan sen pois ja valittaa läksyistä:jahas:

EI oo mahollista. Synttäripäivä ja parin viiko sairastelut takana, pari päivää sit saanu reenit taas kulkee ni vittu yhe äkin salille lähtiessä iskee vitu paha olo.. laatta lenti eka kertaa varmaa ikinä terveenä ja selvinpäin..siis mitä vittua? Nii venannu näitäki reenei et pääsee höyryi päästää kun ylläril yks muija taas ottaa nii päähän..huhhuh.

Autoon murtauduttiin viime yöllä. Käväsin urheiluruudun jälkeen (yle1 eli 20.55.) autolla hakemassa kengät ja kassillisen cd-levyjä sisälle. Vilkasin vielä sitä mankan etupaneelia että ottaiskohan sen pois. En ottanut, ja kuinka kävikään. Muistan tässä koneella istuessani, kun jotain amiksia tuolla kaasutteli kadulla jotain karvanoppakorollaansa, ajoivat useamman tuosta ohi. En kumminkaan kiinnittänyt niihin sen enempää huomiota kun niitä pyörii tuossa nyt muutenkin. Enkä voi olla täysin varma, liittyvätkö ne tuohon mitenkään, mutta selittäisi ainakin sen, et miksi siitä piti ohi ajaa niin monta kertaa ja aina lähteä täysillä. Ottaa järjettömän kovin kaaliin tällä hetkellä, oma auto myllätty aivan sekasin, mp3-soitin viety, lukko paskaksi jne. Aivan järjetön ralli noiden järkkäämisessä kun pitää poliisit, vakuutusyhtiö (jos If siis lasketaan) ja kaikkea muuta järkätä tän takia. Ja kun mitään takeita ei ole että saan omani takasin edes vakuutuksesta, If on tehnyt meikäläiselle tenät jo aikasemmin, sillon oli tosin työtapaturma kyseessä. Tulipas oikeen vuodatus, mutta nyt vituttaa ja kovaa.

Oonko ainut jota vituttaa ja masentaa ihan pirusti lepopäivinä
Et näköjään. Mua taas vituttaa se, etten ole itse samanlainen tarmokas ja koko ajan menossa. Olen tällainen laiska paska, joka ei saa mitään ikinä aikaan. Saisin päivät kulumaan ihan loistavasti vain olemalla jouten. Töissä ikävä kyllä on pakko käydä. Ja kun töissä käy, niin salilla ei jaksa käydä, eikä mitään muutakaan harrastaa.

Toinen asia mikä vituttaa, on kun hyväksyin taannoin facebookissa kaveriksi erään naispuolisen henkilön, joka on vanhan kaverini pikkusisko. Ei olla kuin pari kertaa nähty ja muutama sana vaihdettu kymmenen vuotta sitten, ja sen piti sitten pyytää mua kaveriksi. Olen niin hyväntahtoinen, etten viitsinyt kieltäytyäkään pyynnöstä. Nyt vituttaa, kun se osoittautui tällaiseksi perinteiseksi äidiksi. Kaikki tilapäivitykset liittyy aina jollain tavalla muksuihin. Muksut sitä ja muksut tätä ja voi kun toi meidän pikku Ismo-Einari on niin suloinen. Kerro vittu lisää! Kiinnostaa ihan vitusti! Ja taas kun olen niin ystävällinen ja hyväntahtoinen, niin en kehtaa heittää sitä vittuun kaverilistalta.

Mua vituttaa vähän sama asia kuin voimahousua. Oon hyväksynyt puolituttujen ja niiden tutuntuttujen kaveripyyntöjä naamakirjassa, enkä viitsi poistaa niitä kavereista. Ja sitten jos alan poistamaan kavereita, niin missä menee raja, että ketä poistan ja ketä en? vitun vittu

Back
Ylös Bottom