Ihmiset.
Voi jeesus tämä internet on saattanut kaikki tuhannen idiootit yhteen ja nyt sitä kurkku suorana vittu loistetaan oikein sitä typeryyttään internetissä.
Otetaan tuulesta temmaten vaikka esimerkkinä sellainen että joku kysyy foorumilla "umm mikä mättää kun rinnalta lähtee hyvin ja puoleen väliin pysähtyy penkatessa?".
Sitten on ensimmäinen internetin jumala kertomassa että "kanzixoz opetella penkkaan heid da? lulz".
Nimimerkki Joniz92 tai joku hiton SUPERPOWER jakaa tällaisen viisauden ja kun sitten tutkit kirjoittajan profiilia niin treeniä takana 6kk ja vartalo kuin pienellä tytöllä.
Sitten esim. vaikka treenipuolella joku kysyy että miten joku kyseinen liike kannattaa tehdä niin TAAS nämä saatanan internetjumalat on vauhdissa ja kertoo että sä oot ihan perseestä koska teet noin ja tosta ei ole mitään hyötyä.
Missään vaiheessa ei sanallakaan kerrota vastausta vaan pääasia on se että saa kertoa miten toinen on perseestä ja itse jumala.
Autofoorumit, VOI JUMALAUTA. Ostat bemarin niin sulla on pieni muna. ja sillä selvä.
Jos kysyt että "mites tämmöisessä autossa on termostaatin vaihto" niin kaksi sivua saat kuunnella vittuilua kun olet niin saatanan tyhmä etkä sitäkään osaa ja toinen kaksi sivua siitä että kuinka olet tuollaisen paskan merkin valinnut.
Pelaaminen onlinessa, 12v mulkun alut huutaa naama punaisena ja uhkailee turpaanvedolla, voi jeesus kun näihin kakaroihin pääsisi käsiksi.
Edes yhden kerran haluaisin sen serverillä naamaansa aukovan "1337-warrior":n saada käsiini ja kysyä naamatusten että miten on tuleeko sitä turpasaunaa vai ei.
Vittu.
Eikä nämä vuosia jotain asiaa harrastaneetkaan ole paljon parempia monesti, samanlaista suunsoittoa sieltä tulee "vittu koska mä oon näin saatanan tuhti niin mun ei tartte neuvoo ketään koska kaikki nuolee mun jalkoja ku oon niin vitun tuhti".
Ensin valistetaan että "samat hommat ei toimi kaikilla ja etsitään se oma juttu" ja sitten 2min päästä valistetaan että "OMG dorka et sä voi noin tehdä, ei vartsinikkari tehny noin OMG NOOOOB DA".
Jumaliste ku ei vain tätä nettiä olisi niin säästyisi niin saatanmonelta turhalta vitutukselta.
Niin ja kohta tähän tulee joku JEESUKSENVITTU sanomaan "no älä käytä nettiä jos on vaikeaa da".
:jahas: