Nyt vituttaa. Ankarasti. Taas karma iski oikein isolla kädellä. Nämä tietokoneet. Ne on niin kivoja. Joskus taannoin jossain keskustelussa haukuin Windows seiskaa paskaksi ja sanoin, että Vistan kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Muut oli tietysti eri mieltä ja haukkui Vistan paskaksi ja seiskan maailman parhaaksi. Nyt sitten päätin repäistä ja laitoin pöytäkoneellekin seiskan. Siinä se pöhisi ja potki viikon verran. Eilen siitä hävisi yht´äkkiä nettiä selaillessa taustakuva ja alapalkista tietokone, eli kaikki levyasemat, mitä sinne alapalkkiin olin laittanut. Samalla mikään tiedosto ei osannut avata itseään oikeassa ohjelmassa. PDF ei auennut adobe readerissa, eikä sitä edes löytynyt kakkosnapin takaa avaa sovelluksessa -kohdasta. Sama juttu kuvilla ja photoshopilla.
Käynnistin sen uudestaan tänä aamuna, kun funtsin, että jotain vain on sekaisin. Kone käynnistyi, esiin tuli työpöytä, mutta mitään ei tapahdu. Hiiri jököttää keskellä eikä liiku mihinkään ja mistään ei tapahdu mitään. Ei tapahtunut nyt neljän tunnin päästäkään. Niin kauan se oli siinä tilassa. Nappasin päävirrat koko paskasta pois ja uudestaan päälle, ja nyt se ei mene enää edes työpöydälle asti. Tulee windows käynnistyy -teksti ja ruutu muuttuu mustaksi. Mitään ei tapahdu. Ai vittu kun tää Windows 7 on hyvä. Kannatti taas kuunnella. Miten just mulla voi käydä aina näin paska säkä? Miksi just mulla Vista toimii ilman ongelmia ja seiska on ihan kamala paska, vaikka kaikki muut väittää toista?
Ja kovossa ei jumalauta ole vikaa. Laitoin sinne juuri viikko sitten ihan uuden Samsungin, jolle windowsin asensin.
Vittu mitä paskaa.
Käynnistin sen uudestaan tänä aamuna, kun funtsin, että jotain vain on sekaisin. Kone käynnistyi, esiin tuli työpöytä, mutta mitään ei tapahdu. Hiiri jököttää keskellä eikä liiku mihinkään ja mistään ei tapahdu mitään. Ei tapahtunut nyt neljän tunnin päästäkään. Niin kauan se oli siinä tilassa. Nappasin päävirrat koko paskasta pois ja uudestaan päälle, ja nyt se ei mene enää edes työpöydälle asti. Tulee windows käynnistyy -teksti ja ruutu muuttuu mustaksi. Mitään ei tapahdu. Ai vittu kun tää Windows 7 on hyvä. Kannatti taas kuunnella. Miten just mulla voi käydä aina näin paska säkä? Miksi just mulla Vista toimii ilman ongelmia ja seiska on ihan kamala paska, vaikka kaikki muut väittää toista?
Ja kovossa ei jumalauta ole vikaa. Laitoin sinne juuri viikko sitten ihan uuden Samsungin, jolle windowsin asensin.
Vittu mitä paskaa.