Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt vituttaa. Ankarasti. Taas karma iski oikein isolla kädellä. Nämä tietokoneet. Ne on niin kivoja. Joskus taannoin jossain keskustelussa haukuin Windows seiskaa paskaksi ja sanoin, että Vistan kanssa ei ole ollut mitään ongelmia. Muut oli tietysti eri mieltä ja haukkui Vistan paskaksi ja seiskan maailman parhaaksi. Nyt sitten päätin repäistä ja laitoin pöytäkoneellekin seiskan. Siinä se pöhisi ja potki viikon verran. Eilen siitä hävisi yht´äkkiä nettiä selaillessa taustakuva ja alapalkista tietokone, eli kaikki levyasemat, mitä sinne alapalkkiin olin laittanut. Samalla mikään tiedosto ei osannut avata itseään oikeassa ohjelmassa. PDF ei auennut adobe readerissa, eikä sitä edes löytynyt kakkosnapin takaa avaa sovelluksessa -kohdasta. Sama juttu kuvilla ja photoshopilla.

Käynnistin sen uudestaan tänä aamuna, kun funtsin, että jotain vain on sekaisin. Kone käynnistyi, esiin tuli työpöytä, mutta mitään ei tapahdu. Hiiri jököttää keskellä eikä liiku mihinkään ja mistään ei tapahdu mitään. Ei tapahtunut nyt neljän tunnin päästäkään. Niin kauan se oli siinä tilassa. Nappasin päävirrat koko paskasta pois ja uudestaan päälle, ja nyt se ei mene enää edes työpöydälle asti. Tulee windows käynnistyy -teksti ja ruutu muuttuu mustaksi. Mitään ei tapahdu. Ai vittu kun tää Windows 7 on hyvä. Kannatti taas kuunnella. Miten just mulla voi käydä aina näin paska säkä? Miksi just mulla Vista toimii ilman ongelmia ja seiska on ihan kamala paska, vaikka kaikki muut väittää toista?

Ja kovossa ei jumalauta ole vikaa. Laitoin sinne juuri viikko sitten ihan uuden Samsungin, jolle windowsin asensin.

Vittu mitä paskaa.

Heräsin yöunilta normaalisti tuossa 10 maissa mutta jo ennen silmien aukaisua tunsin et nyt ei oo kaikki ok. Nilkkaa/jalkaterää aristaa niin saamaristi jos yrittää painoa laittaa. Yön aikana jotain käynyt.
Just tulin terveysasemalta eikä lääkäri osannut sanoa kuin että katotaan viikon päästä uudestaan.
Mul on pari kertaa aikaseminkin ollut sauvat, viimeksi nelisen vuotta sitten kun revähti nivelsiteet, sillonki pysty sentään vaivalloisesti kävelemään mutta nyt ei siis yhtään kärsi..saas nähä taas..kokoajan on joku paikka hajalla vaikken ees oo mitään hölmöilly.xP

//niin ja selässä on yksi lukko tossa oikean lapaluun kohdilla mitä hieroja ei saanut vielä poies ekalla kerralla. Se kipeyty nyt kunnolla noiden sauvojen kanssa kävelystä, välillä tekee kipiää hengittäminen. Vittuuuuuu

Veikkauksen uudistunut nettisivu. Siis ei jumalauta miten voi tehdä noin paskasti toimiva räpellys SAATANA!

Komppaan, häviääkö sulla välillä osa peleistä? Mulla näkyy välillä vaan lotto tossa ja puuttuu kaikki vedot sun muut kokonaan?

Vituttaa!! Joudun maksamaan kirjaston kirjan, koska palautin sen "korvattavissa olevassa kunnossa". Eli olin tehnyt alleviivauksia ja taitellut sivujen yläkulmia muutamasta kohtaa (ihan niin kuin noi kirjastonkirjat ei olis aina niitä täynnä...). Koska kyseessä oli uusi kirja, niin hintakin on kiva : 67 € !!!

Onhan tuo hieman erikoista, että olet mennyt toisen kirjaan tekemään merkintöjä ja taitellut sivujen yläkulmia. Kirjastosta lainataan kirjoja eli ne EI ole sinun. Itse lainasin juuri erään kirjan ja kyllähän tuo vituttaa kun löytyy helvetisti alleviivauksia.

Sitä saa mitä tilaa. ;)

Alyssa: -Minkäs ikäsiä ne yliopisto-opiskeljiat siellä englannissa ovat? Jos 19v.(?) juttelee kanssa opiskelijoista teineinä ja/tai kakaroina, niin kovin nuorena siellä tuntuu yliopistoon pääsevän porukka...

"tanssilattialla jengi moshpittaa päin ja teinit tungeksivat anteeksi pyytämättä joka paikkaan. Kolmanneksi, kakarat ovat niin kännissä, ettet ikinä voi tietää meinaako joku oksentaa sun päälle tai kenties pyörtyä"

Komppaan, häviääkö sulla välillä osa peleistä? Mulla näkyy välillä vaan lotto tossa ja puuttuu kaikki vedot sun muut kokonaan?

Olen jo 4 kertaa pistänyt veikkaukselle palautetta että nyt meni päivitys metsään. Mulla jopa hävis hyväksyttyjä pelejä ja sitten muutaman tunnin kuluttua näkyi että yhdistelmä hylätty, mutta sitten seuraavana päivänä sama peli menikin sitten samoilla kertoimilla läpi.
Osaako muuten joku kertoa että miten vitussa noita jääkiekko pelien tilastoja tulkitaan Esim. veikkauksella on tämä peli tilastossa "02.10.10 Kärpät - KalPa 1-1 undefined " kun taas muiden tilastojen mukaan se päättyi Kärpät - KalPa (r) 5-1

^^ Mä olen itse 20v ja täällä on paljon 18-vuotiaita.

Eikä se niinkään ole fyysisestä iästä kiinni, vaan pikemminkin henkisestä. Suurin osa näistä ihmisistä on nyt muuttanut himasta ensimmäistä kertaa ja muuttanut vielä sellaiseen ympäristöön, missä seurana on tuhansia muita samanikäisiä ja -henkisiä, joten ymmärtäähän sen, että meno on sen mukaista. Mä itse muutin pois kotoa 16-vuotiaana ja olen siinä 16-18v iässä bilettänyt samalla tavalla kuin nämä nyt.

On mulla täällä onneksi jo pari kaveria, jotka ovat vähän vanhempia ja ovat matkustelleet enemmän kuin keskiverto brittinuori, joten he jakavat mun tuntemukset opiskelijabiletyksestä :rolleyes:

Eikä se niinkään ole fyysisestä iästä kiinni, vaan pikemminkin henkisestä. Suurin osa näistä ihmisistä on nyt muuttanut himasta ensimmäistä kertaa ja muuttanut vielä sellaiseen ympäristöön, missä seurana on tuhansia muita samanikäisiä ja -henkisiä, joten ymmärtäähän sen, että meno on sen mukaista. Mä itse muutin pois kotoa 16-vuotiaana ja olen siinä 16-18v iässä bilettänyt samalla tavalla kuin nämä nyt.

On mulla täällä onneksi jo pari kaveria, jotka ovat vähän vanhempia ja ovat matkustelleet enemmän kuin keskiverto brittinuori, joten he jakavat mun tuntemukset opiskelijabiletyksestä :rolleyes:

Hauskaa kun puhut teineistä niin pahaan sävyyn ja olet itsekin ollut alle vuosi sitten teini.. Niin sitä nopeasti aikuistuit :lol2:

Joskus kutsuit mua pikkuvanhaksi... :)

Hauskaa kun puhut teineistä niin pahaan sävyyn ja olet itsekin ollut alle vuosi sitten teini.. Niin sitä nopeasti aikuistuit :lol2:

:jahas:
Onko se nyt niin ihmeellistä jos näin nuorena vuodessakin ajatusmaailma muuttuu tosi paljon? Ja itseasiassa enemmän kuin vuodessa, sillä mä olin vuosi sitten jo tarpeeksi kypsä esim. käymään vakkaritöissä ja muuttamaan yksin ulkomaille, mitä erittäin harva täällä on edes ajatellut tekevänsä.
Aika turha IMO tarttua tohon teini-sanaan, se nyt oli vaan parhaiten kuvaava sana minkä keksin.

Fakta on kuitenkin, että mä olen ollut omillani 4 vuotta kauemmin kuin suurin osa täällä ja väittäisin, että 4 vuodessa oppii ja kasvaa aika paljon. En mäkään mikään täysin aikuinen todellakaan ole (enkä haluakaan olla), mutta satun vaan nykyisin tykkäämään vähän erilaisesta menosta.

:jahas:
Onko se nyt niin ihmeellistä jos näin nuorena vuodessakin ajatusmaailma muuttuu tosi paljon? Ja itseasiassa enemmän kuin vuodessa, sillä mä olin vuosi sitten jo tarpeeksi kypsä esim. käymään vakkaritöissä ja muuttamaan yksin ulkomaille, mitä erittäin harva täällä on edes ajatellut tekevänsä.
Aika turha IMO tarttua tohon teini-sanaan, se nyt oli vaan parhaiten kuvaava sana minkä keksin.

Fakta on kuitenkin, että mä olen ollut omillani 4 vuotta kauemmin kuin suurin osa täällä ja väittäisin, että 4 vuodessa oppii ja kasvaa aika paljon. En mäkään mikään täysin aikuinen todellakaan ole (enkä haluakaan olla), mutta satun vaan nykyisin tykkäämään vähän erilaisesta menosta.

Olit 19 vuotiaana tarpeeksi vanha käymään vakkaritöissä? Ja muutit amsterdamiin polttamaan pilveä.. Joo, oot ihan omaa luokkaasi, en tunne yhtään vastaavaa 19 vuotiasta tässä maassa :rolleyes:

Olen jo 4 kertaa pistänyt veikkaukselle palautetta että nyt meni päivitys metsään. Mulla jopa hävis hyväksyttyjä pelejä ja sitten muutaman tunnin kuluttua näkyi että yhdistelmä hylätty, mutta sitten seuraavana päivänä sama peli menikin sitten samoilla kertoimilla läpi.
Osaako muuten joku kertoa että miten vitussa noita jääkiekko pelien tilastoja tulkitaan Esim. veikkauksella on tämä peli tilastossa "02.10.10 Kärpät - KalPa 1-1 undefined " kun taas muiden tilastojen mukaan se päättyi Kärpät - KalPa (r) 5-1

Menee ihan samaan paskaan hermot. Tekisivät vaikka pitkävedolle omat kevyemmät, selkeät ja TOIMIVAT sivut! Vaikka veikkaus antaa kuulemma huonompia kertoimia, niin silti haluaisin pelata pienet pitkävetoni siellä. Mutta ei saatana noita paskoja jaksa katsella enää pitkään!

Olit 19 vuotiaana tarpeeksi vanha käymään vakkaritöissä? Ja muutit amsterdamiin polttamaan pilveä.. Joo, oot ihan omaa luokkaasi, en tunne yhtään vastaavaa 19 vuotiasta tässä maassa :rolleyes:

No siis vakkaritöissä siinä mielessä että sillä piti maksaa kaikki, ilman opintotukea. Ja usko pois, täällä moinen on ennenkuulumatonta. Ja btw, olin Amsterdamissa ihan töissä, en polttamassa pilveä... Tein töitä ja sain palkkaa, ihan samalla tavalla kuin Suomessakin.
Musta on aika mielenkiintoista että dissaat mua jokaikisessä ketjussa, varsinkin kun en ole mielestäni antanut siihen mitään syytä ?

No siis vakkaritöissä siinä mielessä että sillä piti maksaa kaikki, ilman opintotukea. Ja usko pois, täällä moinen on ennenkuulumatonta. Ja btw, olin Amsterdamissa ihan töissä, en polttamassa pilveä... Tein töitä ja sain palkkaa, ihan samalla tavalla kuin Suomessakin.
Musta on aika mielenkiintoista että dissaat mua jokaikisessä ketjussa, varsinkin kun en ole mielestäni antanut siihen mitään syytä ?

En yritä dissata, naurattaa vain nuoren tytön itsekeskeinen ajatusmaailma jossa ollaan tärkeä ihminen ja voidaan haukkua muut kakaroiksi koska ollaan jo töissä käyty, olet siis yksi kymmenistä tuhansista muista, etkä ainakaan noilla meriiteillä mitenkään poikkea massasta. En sitten tiedä mitä tarkoitat tuolla että se on "siellä" ennenkuulumatonta? Särähtää vaan korvaan tuollainen asenne et muut on kakaroita, kun puhut itsesi ikäisistä lapsista kuitenkin.

No aika lapsellista kanssa saivarrella jostakin "kakara" heitosta jos sanoja on itse parikymppinen. Itse kutsun kakaroiksi vaikka nelikymppisiä äijiä jos heidän käytös sitä edellyttää.

Vittu kun vituttaa että selkä vaihteeksi kipeä, hyvä että liikkumaan pääsee. Ottikohan hittiä toissapäiväisestä kyykkysarjasta...

Back
Ylös Bottom