Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Varmasti kukaan ei ole näin väittänytkään.

Ei suoranaisesti, mutta kaikki ehdotukset tilanteen parantamiseksi ja muuttamiseksi ollaan parasta aikaa tekemässä aseharrastajien kustannuksella. Ketään ei kiinnosta avohoidokkien tilanne, kun on muodikkaampaa huutaa "pyssyt on pahoja!"

Siihen on minulla aika yksinkertainen syy. En usko mitenkään, että kielto jäisi pelkille käsiaseille voimaan. Seuraava vaihe toisi tullessaan jotain muuta, ja silloin voisi oma harrastuksenikin kohdata loppunsa.

Kiitos, tuo on järkevä ajatus jossa on mahdollisesti perääkin. Aselupien peruminen rikosrekisterin omaavilta ja muuten epäilyttäviltä henkilöiltä on hyvä suunta, sieltä ne potentiaalisimmat nutcaset löytyy.

Se tästä aiheesta ja vitutus perään;
Kämpässä varmaan +27 astetta ja ilmankosteus lähellä uimahallia.

Ketään ei kiinnosta avohoidokkien tilanne, kun on muodikkaampaa huutaa "pyssyt on pahoja!"

Kyllä minä uskon että monia kiinnostaa. Mutta fakta on, että se maksaa rahaa eikä muutos tapahdu vaalikauden aikana. Sen sijaan asioille on helpompi etsiä mahd.helppo syntipukki, tehdä joku kielto ja paistatella lehtien palstoilla sitten ylpeänä kuinka vaikuttaa asioihin ja oikeasti välittää.

Politiikka vituttaa. Politiikot vituttaa. Populismi vituttaa. Radio Nova vituttaa kuitenkin ehkä eniten.

Mutta fakta on, että se maksaa rahaa eikä muutos tapahdu vaalikauden aikana. Sen sijaan asioille on helpompi etsiä mahd.helppo syntipukki, tehdä joku kielto ja paistatella lehtien palstoilla sitten ylpeänä kuinka vaikuttaa asioihin ja oikeasti välittää.

Rahaa kyllä on, mutta sitä tungetaan ihan väärään paikkaan. Ja rasisti kun olen, nostan syyttävän sormeni päättäjiin jotka tekevät Suomesta koko maailman sosiaalitoimiston ja unohtavat oman maan kansalaiset.

Ps.
Asejuttuja sivuten: www.*************/asesauri

Edit.

jaaha. mikäs kielto linkittämisessä on?

ongelma ei oo periaatteessa se että on lämmintä vaan se että tätä on ihan mahdotonta saada millään tuuletuksella viileäks.

VITUN POSTI!!!

Mitä vittua ne tekee siellä postissa näille paketeille/kirjeille?

Melkein joka vitun kerta, kun hommaan cd levyjä, melkein kaikkien kannet on paskana!!!

Just tuli kirje luukusta ja yllätys yllätys, ceedeen kannet rikki, onneks kassut oli ehjiä..

Perkele.

Ei tämä nyt varsinaiseti vituta, mutta äsken salilla ollessa lipesi 10kg kiekko lapasesta ja laskeutui mukavan pehmeästi tuohon jalkapöydän päälle.
Sattuu muuten melkoisesti...

Ei tämä nyt varsinaiseti vituta, mutta äsken salilla ollessa lipesi 10kg kiekko lapasesta ja laskeutui mukavan pehmeästi tuohon jalkapöydän päälle.
Sattuu muuten melkoisesti...

Tippuiko se vai kaatuiko siihen jalan päälle?

Mulla "kellahti" (oli maassa ei ilmassa) semmonen 20kg paino just jalkapöydälle ja vieläkin on arka, vaikka sattui viime viikolla :D

Jos sulla tippui about ~1m (kantokorkeus) korkeudesta, niin eikös siinä jo luut murru?

Tipulidae-.jpg

Vaaksiaisia tulee aina illalla sisään kun tuulettaa huonetta. Aivan käsittämättömän hirveitä luontokappaleita. Mulla ei edes ole mitään ns. ötökkäkammoa mutta nyrkin kokoset hyttyset ovat liikaa. Kelatkaa kun tommoset pistäis. Yks yö jouduin melkeen tunnin metsästämään tommosta himasta kun oli päässyt sisään enkä voinut nukkua tietäväni tommosen olevan lähellä. Nyt lähenkin asentamaan hyttysverkkoa ja samalla tapan kaikki näkemäni hirviöhyttyset. :evil:

Vaaksiaisia tulee aina illalla sisään kun tuulettaa huonetta. Aivan käsittämättömän hirveitä luontokappaleita. Mulla ei edes ole mitään ns. ötökkäkammoa mutta nyrkin kokoset hyttyset ovat liikaa. Kelatkaa kun tommoset pistäis. Yks yö jouduin melkeen tunnin metsästämään tommosta himasta kun oli päässyt sisään enkä voinut nukkua tietäväni tommosen olevan lähellä. Nyt lähenkin asentamaan hyttysverkkoa ja samalla tapan kaikki näkemäni hirviöhyttyset. :evil:

Hyi helvetti noi on ärsyttäviä, ja aina iltasin pukkaavat sisään, ja vaikka nukkuisi niin tohon herää kun semmonen tulee naamalle hurisemaan. Hitto kun jonkun virityksen saisi tuohon parvekkeen oveen niin voisi nukkua ovi auki ilman hirviöitä.

Hyi helvetti noi on ärsyttäviä, ja aina iltasin pukkaavat sisään, ja vaikka nukkuisi niin tohon herää kun semmonen tulee naamalle hurisemaan. Hitto kun jonkun virityksen saisi tuohon parvekkeen oveen niin voisi nukkua ovi auki ilman hirviöitä.

Inhoon noita lentäviä lukkeja, en uskalla edes pyydystää itse niitä :D Ne vielä lentää aina mihin sattuu sillain poukkoilemalla. yäkyäk. Tosiaan luojan kiitos ettei ne pistä!

Tippuiko se vai kaatuiko siihen jalan päälle?

Mulla "kellahti" (oli maassa ei ilmassa) semmonen 20kg paino just jalkapöydälle ja vieläkin on arka, vaikka sattui viime viikolla :D

Jos sulla tippui about ~1m (kantokorkeus) korkeudesta, niin eikös siinä jo luut murru?

Ei kellahtanut vaan nostin sen sellasesta telineestä puoli huolimattomasti ja lipes nakeista suoraan jalkapöydälle. Pikkasen se on ollut arka, täytyy myöntää.

Vitun ihmiset, jotka eivät noudata lupauksiaan. Jos sovitaan että nähdään tiettynä ajankohtana niin vittu silloin nähdään sinä ajankohtana. Vai onko tähänkin syynä, että kyseessä on nainen...

Back
Ylös Bottom