Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei saakeli mikä yö ja mikä selkä! Olin eilen rakentamassa grillikatosta iltapäivän ja illan, joten tietenkin siinä helteessä tuli mieleen loistava idea olla ilman paitaa. Katselin aina välillä, että ei tässä onneks mitään punoittamista vielä näy, joten voi olla hyvin ilman paitaa. Illalla sit kun tulin kotiin, niin kylppärin peilistä näkyi ihan punainen selkä ja muutaman tunnin päästä se alkoi kirvelemään pirusti. Yöllä sain nukuttua ehkä 2h ja senkin mahallani nukkuen, koska selkä oli pirun arka. Oon rasvaillu selkää minkä ehtiny ja koittanu parannella sitä parhaani mukaan, mutta ei se tietenkään hetkessä parane. Mikä ihme siinä on, että joka kesä pitää palaa? Viimeks paloin toukokuussa käsistä kun oli ne hyvät helteet, ja itse tietenkin sirkkelöin puita t-paita päällä. Helppoahan se olis ehkä rannalla miettiä, palaako vai ei, mutta töitä tehdessä tulee niin helposti oltua auringossa muutama tunti ilman, että edes muistaa koko asiaa.

Tän on pakko olla Lepuskin Fressiltä? Todistin nimittäin tänään aivan identtisen rituaalin. Se oli jotain uskomatonta. En yleensä naureskele muiden treenaamiselle, oli tyyli mikä tahansa, mut tämän kaverin meno oli niin epätodellista. Ilmeisesti treenityylinä on se, että jos joka kerta kokeilee 200kg penkistä, niin joku päivä se "ehkä" nousee. :puntti:

Tänään samainen sämpylän näköinen veitikka oli taas jumppailemassa kun töiden jälkeen väsyneenä salille raahauduin. Hauistreeni näytti olevan vuorossa tänään, ja eihän sitä voinut kuin katsoa kasvavan ihmetyksen vallassa kun heppu heijaili hauiskääntöjä +40 kg käsipainoilla - En oikein tiedä voidaanko mistään tekniikasta tässä tapauksessa puhua, mutta liikkeeseen haettiin vauhtia koko kropan avulla jostain polvenkorkeudelta asti ja sit hirveellä heijarilla painot liikkeelle ja liikkeen lopussa vielä kunnon vippaus olkapää/kyynärpää akselilla jolla romut saatiin hilattua ylös. Sarjojen välillä taukoa pidettiin aina se 5-10 minuuttia ja koko treeni oli näemmä rakennettu yhden liikkeen varaan. Kookas kaverihan se on eikä neljänkympin limppuja liikutella ihan olemattomilla voimilla yhtään mihinkään, mut olihan ihmeellistä seurata sivusilmällä kaverin touhua.. :rolleyes:

Eipä ole ennen tarvinnut omalla kohdalla kirota tätä, mutta nyt alkaa kyllä oikeasti vituttamaan. Se, että joku ei jaksa kesällä painaa joka viikonloppu ympäri Suomea juomassa, tuntuu olevan mahdotonta joillekin käsittää. Muutamat kaverit vetää herneet nenään siitä, että en nyt jaksa lauantaina lähteä toiselle paikkakunnalle juomaan ja grillailemaan. :curs:

Juuri tuossa vietettiin railakas juhannus ja heinäkuun viikonlopuista jo kolme lyöty lukkoon erilaisten tapahtumien vuoksi. Joskus vaan on mukavampaa heräillä lauantaina aamulla rauhassa sängystä ja juoda kupposet kahvia ja tämän jälkeen mennä salille. Salin jälkeen kaupasta hakemaan jotakin hyvää ruokaa (roskaruokaa) ja siirtyä kotiin nauttimaan siitä ja rauhallisesta illasta.

Arkipäivät menee tyyliin aamuksi töihin klo 7-8, sieltä klo 15-16 salille ja kotiin klo 18-19. Ei vaan enää tässä iässä jaksa joka viikonloppu vielä lähteä reissun päälle.

Huhuh, kylläpä helpotti, kun pääsi avautumaan oikeen kunnolla. :D

Nuha, kurkkukipu ja viel vähän tukkonen vasen korva. Vitutus on helvetillinen, sen takia kävi parilla baaris ja otti rommiakin vähän tuos äsken, että auttasko, mut taitaa olla lähinnä myytti, et voimakas alkoholi auttais mitään. :D

Anyway, huomen salille normisti, kun ei kuumetta ole niin ei ole siis mitään estettä. :) Kai tää paska kesä-flunssa tms lähtee tästä.

Saamani lämminvesilasku! Pärähti 487 euroa puolenvuoden ajalta. Vähennyksien jälkeen 402 euroa. Ja kun tuo ei voi mitenkään pitää paikkansa. Asun yksiössä yksin, mulla ei ole astian eikä pyykinpesukonetta. Käyn suihkussa kotona ehkä noin kerran viikossa ja silloinkin peseydyn aikas äkkiä. En edes muista milloin olen kotona käynyt viimeksi suihkussa. Käyn suihkussa aina salin jälkeen ja kun piipahdan äidin luona pari kertaa viikossa niin käyn saunassa. Pyykit menee pesutuvassa ja astiat käsipesulla ei juoksevan veden alla.

Kiva kun tulee tuollainen stressin aiheuttaja nyt kun mulla on ennenaikaisesti kuolleen isäni hautajaisetkin lauantaina. Ikinä voi tietää uskotaanko pientä ihmistä vai ei. En ole varmaan edes kuluttanut kymmenosaa tuota vesimäärää mikä tuossa on. Harmittaa niin paljon kun tulee tuollaisia laskuja joita saa sitten pähkäillä.

Vitun mese ja nettiaika muutenkin. Mikään ei toimi silloin kun sitä asiaa oikeasti olisi ja sitten taas toisaalta tuntuu nykyään että jokaisen pitää pyöriä netissä minimissään pari tuntia päivässä, "kun muutakaan tekemistä ole".

Vituttaa kun on niin heikot olkapäät. Joutu taas sieltä akkojen venyttelynurkasta hakemaan 5kg painot et sais puhtaasti ja ylös asti vipunostot sivulle tehtyä. :(

Hohhoijjakkaa, taas siirtyi tatuointiaika (posahti muuntaja)...

Onneksi aika siirtyi vain kahdella päivällä, eli lauantaina sitten.

Perkele, täällä jo avauduin ku se perkeleen rekkakuski linssinmyyjä oli/on jossain reissussa suomen sisällä, eikä ole pystyny sitä tötteröö lähettään mulle. Sano että venaa tämä viikko ja ens viikolla olen kotona ja pystyn sen lähettää. No nyt oon pistäny sille muutaman txtviestit puhelimeen, muttei minkään näköistä vastausta kuulu. Missään ei myydä käytettynä sitä pirun putkulaa sopivaan hintaan, enkä löydä mitään muutakaan vaihtoehtoa. Pistää pikkusen sapettaan tämä homma ja nämä iänikuiset myyjät, jotka ensin lupaa ja sitten yhteydenotto poikki, ku ei enää kiinnosta.

Asun Itä-Helsingissä kerrostalossa jonne on viimeaikoina muuttanut jotain mamuja, somppuja ja muita. Tavaraa on varasteltu ullakkovarastoista ja keväällä rikottiin ulko-oven lasi. Ja tänä aamuna lähtiessä töihin oli joku lyönyt hissin ikkunan rikki. Ei saatanan saatana mitä idiootteja mitä täällä liikkuu!!

Alkaa loppumaan huumorintaju ihan täysin tähän suvun ATK-tukena olemiseen. Mikä vittu sitä saa ihmiset luulemaan että kun tuo tietää tietokoneista jotain, niin se on automaattisesti ilmainen tukihenkilö jolle voidaan soittaa kun tuli sotkettua uusi kone, tai joku saatanan pilipali-laite ei toimi?

Ei siinä mitään, jos porukka arvostaisi saamaansa apua ja jopa antaisi sitä palkkioksi jotain, mutta vastineeksi yleensä saa sen "kiitos" ja sit alkaakin iltaiset puhelinsoitot kun halutaan lisää ilmaista apua. En minäkään soita tutulle sähkömiehelle että tuutko vetää ilmaiseksi parisataa metriä johtoo sekä asentaa parit pistorasiat ja valot, mä seison vieressä neuvomassa ja itken kun ei omista asennuksista tullu hevon persettä.

Juuri tuli avustettua tuttua kannettavan valinnassa ja sen ensiasennuksessa. Nyt on sitten saanut kuulla narinaa kun ei mokkula toimi tai jokin muu on sekaisin. Siis mitä vittua? Minultako se kone on ostettu kun kaikki ongelmatilanteet tilitetään heti minulle!? Kaiken lisäksi näillä ihmisillä tuntuu olevan uskomattoman lyhyt pinna jos jokin ei toimi ensi yrittämällä, "tää on ihan paska kone, mä palautan tän".

Kaikkein pahinta on kun tulee sitten itse mietittyä yötä myöten että suosittelinkohan mä nyt ihan väärää konetta sille tai oisko sittenki pitäny laittaa se pikakuvake siihen että se varmasti löytää sen. Ja kaikki tämä saatanan pohtiminen, auttaminen ja stressaaminen ihan vaan sen takia että yritän auttaa omaa hyvyyttäni. Tästä lähtien saavat tunkea ne koneet hanuriinsa tai antavat mulle satasen tunnissa. ÖÖÖÖAAAARGH! :wall: :curs: :itku:

ÖÖÖÖAAAARGH! :wall: :curs: :itku:

Myö ollaan samassa jamassa. Tuhlaat sen koneen kokoamiseen, käyttöjärjestelmän asentamiseen, ohjelmien asentamiseen tms. paskaan monta tuntia ja palkkana pelkkää marinaa.

Back
Ylös Bottom