Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu pitää lähtee töihin.

Sama. En mitenkään väitä että jussista johtuva hikoilu ja tärinä olisi syynä jaksamattomuuteen täällä töissä.

Mulla on ilmeisesti vähintään 200 kiloinen naapuri yläkerrassa, joka harjoittaa aamujumppaansa hyppäämällä narua. Humisee päässä ihan riittävästi omastakin takaa ilman tuota jumputusta.

Huomenna alkaa aamuvuoroputki töissä, ja ajattelin nousta tänään aikaisin jottei huomisaamu olisi niin tuskaa. No heräsin vartti sitten joka tarkoittaa että ensi yönä valvotaan taas. Vittu sentään.

Ihan älytön kiire taas töissä, kun miehet ei riitä ja kaikki hommat otetaan mitä vaan ikinä saadaan. Äijät valittaa, kun vanhat työt jää tekemättä ja uutta heitetään päälle, mutta ketään ei kiinnosta. Minäkin pääsin tänään vartin myöhässä ruokatunnille. Ei siinä mitään, mutta se tarkoittaa, että loppupäivän hommat pääsen aloittamaan vartin myöhässä ja tässä tulee vielä ihan kamala kiire. Parhaassa tapauksessa siellä odottaa asiakas vieressä ja napisee, kun olen vartin myöhässä. Sama juttu kertaantuu loppupäivään mennessä. Saatana.

Tyttärellä tänään synttärit ja äitinsä oli luvannut että saa valita jonku little petz talon tai vastaavan. No mentiin sitten tuonne helevetin suureen lelukauppaan sellasta valkkaamaan niin mitä vittua.... sellainen naurettava muovihärpäke joka oli niin täyttä paskaa kuin voi olla maksoi 80 euroa. EI VITTU. Ja sellainenhan sitten piti sekä jälkikasvunsa että hänen äitinsä (=vaimoni) mielestä saada. Kyllä vitutti, eikä se raha, kyllähän 80 euron lahjan voi antaa ei siinä mitään mutta jos sillä saa tuollaisen naurettavan muovisen härpäkkeen jonka valmistuskustannukset ovat olleet varmaan 1,35 euroa. No kiva tietää että ainakin brändin omistava firma tekee kyllä massia...

Bilteman pumppu. Tarttui pumppauksen jälkeen kiinni polkupyörän venttiiliin eikä lähtenyt millään irti. Sitten kiskaisin vähän kovemmin niin lähti koko venttiili mukana. Sitten käveltiin salille.

Vittu tänään stokkalta ostetut jauhelihat oli menny pahaksi. Ovat ihan harmaat ja haisevat pahalle, päiväystä olisi kuitenkin vielä jäljellä.

Tyttärellä tänään synttärit ja äitinsä oli luvannut että saa valita jonku little petz talon tai vastaavan. No mentiin sitten tuonne helevetin suureen lelukauppaan sellasta valkkaamaan niin mitä vittua.... sellainen naurettava muovihärpäke joka oli niin täyttä paskaa kuin voi olla maksoi 80 euroa. EI VITTU. Ja sellainenhan sitten piti sekä jälkikasvunsa että hänen äitinsä (=vaimoni) mielestä saada. Kyllä vitutti, eikä se raha, kyllähän 80 euron lahjan voi antaa ei siinä mitään mutta jos sillä saa tuollaisen naurettavan muovisen härpäkkeen jonka valmistuskustannukset ovat olleet varmaan 1,35 euroa. No kiva tietää että ainakin brändin omistava firma tekee kyllä massia...

Ohimennen oon huomannut ihan yleisestikin että lasten lelut on ihan älyttömän ylihintaisia laatuunsa ja "ominaisuuksiinsa" nähden. Kai niillä on helppo rahastaa kun aina niitä tullaan ostamaan hinnasta riippumatta.

Ehdin jo iloita sunnuntaina, että jussista selvittiin ilman suuria kuluja ja ilman suurempaa vahinkoo, mutta ei. Hevonen tallo varpaan paskaksi ja vaellussuunnitelmat meni uusiksi. Eipä tarvi kovin vauhdikkaasti liikkua seuraavaan kk.

Vittu tänään stokkalta ostetut jauhelihat oli menny pahaksi. Ovat ihan harmaat ja haisevat pahalle, päiväystä olisi kuitenkin vielä jäljellä.
Mua ei vituttais ollenkaan, koska muistaakseni stokkalla on edelleen voimassa tämä 100e tarjous että jos löytyy pilaantuneita tuotteita.

Ohimennen oon huomannut ihan yleisestikin että lasten lelut on ihan älyttömän ylihintaisia laatuunsa ja "ominaisuuksiinsa" nähden. Kai niillä on helppo rahastaa kun aina niitä tullaan ostamaan hinnasta riippumatta.

Pitäähän ne jollain rahalla maksaa nekin saatananmoiset lapsille suunnatut mainoskampanjat. Eikä niitä taida pakko olla ostaa, jos ei tuote miellytä.

Et kai Jami tossun alla ole :D

Varmaan sitäkin mutta aika paha sitä on hanttiin panna kun jälkikasvu silmät kiiltäen katsoo "isi, tällasen mä haluan" ;)

No on nyt sentään ahkerasti leikitty tuolla eilen ilta ja tämä aamu että kai se raha meni sitten hyvään tarkoitukseen. Tietenkin siihen verrattuna että isukki saattaa kiskasta kevyesti baarissa parissa tunnissa 80 ekee kitusiin tuntuu pikkumaiselta valittaa tuollaisista lelujen hinnoista. :D

(täytyykin lähteä tästä osteleen 60 eurolla kalastulupia ja muutamalla kympillä uistimia...)

Pitäähän ne jollain rahalla maksaa nekin saatananmoiset lapsille suunnatut mainoskampanjat. Eikä niitä taida pakko olla ostaa, jos ei tuote miellytä.

Jännä muuten näissä hello kittyissä ja little pezeissä. Varmaan jossain lasten telkkarissa mainostellaan niitä mutta meillä kun niitä ei katsella niin hirveen vähän oon mainoksia nähnyt. Siitä huolimatta kaikki tollaset 6-10 vuotiaat tytöt on aivan hulluna noihin. Onneksi ne tekee niitä kokoajan lisääkin ettei vain kerättävä lopu. :jahas:

Mua ei vituttais ollenkaan, koska muistaakseni stokkalla on edelleen voimassa tämä 100e tarjous että jos löytyy pilaantuneita tuotteita.

Soitin stockkalle ja sanoivat antavansa jonkin hyvityksen jonka saan neuvonnasta. Eiköhän hyvitys ole tuon jauhelihan hinta.

Alaselkä jumissa... Hyvä että sai aamulla sukkia jalkaan. Yöllä taas töihin lähtö, rentoa hommaa mutta kyllä sitä välillä kaipaisi kunnon yöunia taas. Unirytmikin sekaisin kun sitten vapaapäivinä ei uni tule ei sitten millään.. Eilenkin menin varmaan jossain 23-00 välillä ja uni tuli siinä neljän aikoihin... Noh, enää kuukausi jäljellä tätä kesätyötä ja sitten koittaa etsiä jonkunlaista päivätyötä.

Back
Ylös Bottom