Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Et tainnu oikee lukea ajatuksella noita viestejä :D sua vitutti kun jengi heittelee pieniä käsipainoja, mihin rane1 postasi, että jollekkin ne pienet kässärit tuntuvat samalta kun toisille isot (= voimaerot).

Luin kyllä, ja lopussa luki että "Toki, jos se niiden heittely on vain teatteria, niin sitten ymmärrän tuon veetutuksen.". Ja koska olin jo etukäteen maininnut (epäsuorasti) sen heittelyn teatteriksi, niin toi alun päteminen oli turha.

edit. Siis mua vitutti käsipainojen heittely pystypunnerruksessa, eli käsipainojen koolla ei ole minulle mitään väliä.

Sori mun tyhmä kysymys mutta miksi pystypunnerrus on oleellinen juttu käsipainojen heittelyssä. Musta se on yhtä perseestä liikettä katsomatta. Vai saaks pystärissä heittää painot maahan ettei käsi revähdä (ei, en ole katsonut mitään colemannejen videoita) :)

Mun mielestä pystypunnerruksessa ei ole kenelläkään tarvetta heittää niitä painoja alas, kun taas käsipainopenkissä se on ihan ok. Pystärissä ne voi tiputtaa ensin reisille, ja siitä rauhallisesti laskea maahan. Käsipainopenkissä taas mm. itse käytän kehonpainoani suurempia käsipainoja, ja kun teen sarjan loppuun asti (eli sarjan loputtua käsipainot ovat ala-asennossa), en pääse niiden kanssa enää ylös, joilloin käsipainot on tiputettava alas. Jotkut tekevät tämän taas siksi, että heillä esim. olkapäät eivät kestä ylösnousua käsipainojen kanssa.

Aina vituttaa se (ja naurattaa) kun kaverit ja vähän "kovemmat" kaverit heittelee käsipainoja liikkeestä riippumatta.... Tämä on myös osasyy oman salin tekemiseen....
Mutta muut voivatkin ilmeisesti jatkaa ja kertoa salikomediaa.

Minkäslaisii painoi jengi heittelee? Ite heittelen yhdel kädel kahteekymppii asti, nyt ei viitti isompii heitellä ku hajoo paikat.

Tänää heitin 8 kilol varmaa uuden enkan, ainakii äijät katto ihan ihmeissää :wtf: :dance: :puntti:

Isona ja rikkaana (kun voitan lotossa) perustan kuntosalin missä treenaa pelkästään ALFAUROKSET! Siellä saa jumalauta heitellä painoja, siellä soi Dimmu Borgir.. HC-ultrabrutal-reenin jälkeen palaudutaan bambin ruhoa syömällä, istuen käsipainojen päällä huutaen: "kuole huora, mun lihakset kaipaa sua 6-6-6"..

Mites olis siinä tapauksessa yhteisomistajuus?

Voisit toimia lisäravinteiden myyjänä/bambifarmarina, meinaan ajattelin samaan aikaan lanseerata uuden lisäravinteeni: maximum weightgainer hyperX-plode bambie blood before bedtime yöjuoman.. bambieblood yöjuoman teho perustuu patentoituun megaFLOW veins ultra+ yhdisteeseen, joka stimuloi elimistöä tuottaen typpioksidia sekä maitohappoja tavalla mihin muut lisäravinteet eivät pysty.. Tämä mahdollistaa mm: kireän lihasmassa kasvun, aeroobisen kunnon nousun, JÄR-JETTTT TÖ-MÄN pumpin, jota et uskonut olevan olemassakaan..

Kehitteille myös enemmän meteliä pitävät käsipainot..

Voisit toimia lisäravinteiden myyjänä/bambifarmarina, meinaan ajattelin samaan aikaan lanseerata uuden lisäravinteeni: maximum weightgainer hyperX-plode bambie blood before bedtime yöjuoman.. bambieblood yöjuoman teho perustuu patentoituun megaFLOW veins ultra+ yhdisteeseen, joka stimuloi elimistöä tuottaen typpioksidia sekä maitohappoja tavalla mihin muut lisäravinteet eivät pysty.. Tämä mahdollistaa mm: kireän lihasmassa kasvun, aeroobisen kunnon nousun, JÄR-JETTTT TÖ-MÄN pumpin, jota et uskonut olevan olemassakaan..

Kehitteille myös enemmän meteliä pitävät käsipainot..

Nyt kyllä mukava heppu on tainnut itse nauttia liikaa bambin verta. Kai muistit tsekata etiketin että on varmasti aitoa kamaa Disneyn labrasta ;)

Ton kokosista käsipainoista lähtee yleensä ihan mieletön meteli...
Etenkin reidenlähentäjää tehdessään on mielestäni mahdotonta pysyä keskittyneenä suorituksen aikana, johtuen juuri tuosta metelistä..
Saati sitten "Me Naiset" lehteen jos pitäisi yrittää keskittyä samalla.. Lopettakaa meteli salilla, kiitos!

PS: Magnesium sotkee! Kuka maksaa pesulaskuni!? Kysynpä vaan!!!

Mites on tuon salietiketin laita uudella salillamme? eli poistetaanko sellaiset hiljaiset hissukat jotta saadaan hiukan ääntä tunnelmaa tuomaan?

edit. ja laitevalintana arvatenkin erityisesti vapaat painot joilla saadaan parhaat kilinät?

Luomi leukaperässä, jota tulee koko ajan tiedostamatta räplättyä. Täytynee poistattaa kyseinen vittupää. Muutenkin paska fiilis, nokka tukossa, kurkku kipeenä ja alkava työviikko kiinnostaa yhtä paljon ku paskaan hukkuminen.

Mites on tuon salietiketin laita uudella salillamme? eli poistetaanko sellaiset hiljaiset hissukat jotta saadaan hiukan ääntä tunnelmaa tuomaan?

edit. ja laitevalintana arvatenkin erityisesti vapaat painot joilla saadaan parhaat kilinät?

Salilla vallitsee anarkia! Vain alfaurokset pärjäävät siellä, heikoimmista tehdään hattaraa..

Okei kuulostaa hyvältä. Mites ois salibisneksen rinnalla kurssi jossa opastetaan ihmisiä entistä parempaan mekkalaan ja apinointiin salilla?

Back
Ylös Bottom