Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kesä hyvällä mallilla ja elämässä muuten kaikki ihan ok, mutta parisuhde rassaa tällä hetkellä. Kyllä, kävin avautumassa toisessa ketjussa, mutta ei helpottanut! Hitto, pitäisi löytää helppo nainen, mutta ei sekään olisi hyvä juttu :curs:

Helppo ei aina oo hyvä.

Ei tää nyt ehkä kirjaimellisesti vituta, mutta paikat on vieläkin juntturassa maanantain vetoreenistä. Ei ois pitäny tehä mavea ja romanialaista samassa treenissä...

Sain tänään tiedon opiskelupaikasta. Sehän on hieno juttu ja yksi mukavimpia asioita, mitä on vähään aikaan tapahtunut. Yksi juttu siinä vaan vituttaa: pitää näemmä luopua koirasta, koska aika moni vuokranantaja on hyvin ehdoton sen suhteen, että lemmikkejä ei taloon tule. Ja sekös tässä vituttaa, koska tuo koira on mulle about tärkein asia tällä hetkellä.

Oletko kysynyt asiaa vielä erikseen vuokranantajalta? moni antaa periksi tässä.

Meillä oli sama tilanne joitain vuosia takaperin, kun etittiin vuokrakämppää. Soitin vuokranantajalle uudestaan, että meillä on koira, mutta se on todella kiltti, sisäsiisti jne. Vuokranantaja myöntyi tekemään poikkeuksen ja päästiiin muuttamaan.. :)
Selvisi siinä samalla, että edellisen vuokralaisen koira oli retuuttanut pihalta kaikki nurmikot piloille, joten sen takia oli tehty tuollainen päätös lemmikeistä.

Damn..

Myöhästyin sitten taas kerran..Ei pitäisi jahkailla vaan toimia..Oli Poise:lla loppunut Edition 16 ja Edition 20 puvut. Juuri ne puvut, jotka ajattelin tilata. 250 kappaleen eriä tekevät mallista vain, ei tule enää samanlaista.

Mahtaakohan koko maailmasta löytyä kenkiä, jotka kelpuuttasin ulkonäön puolesta ja olis vielä hyvät jalkaan? Yhdet luulin jo löytäneeni, mutta takaisin nekin pitää lähettää... Noh, pienet on onneksi mulla murheet :)

Mahtaakohan koko maailmasta löytyä kenkiä, jotka kelpuuttasin ulkonäön puolesta ja olis vielä hyvät jalkaan? Yhdet luulin jo löytäneeni, mutta takaisin nekin pitää lähettää... Noh, pienet on onneksi mulla murheet :)

Oisko OSIRIKSET mithään?!?!? JOU!

Terveystalon "asiakaspalvelu" vituttaa ja isosti.

Yritin saada aikaa labran jälkeen asiaani hoitaneelle lekurille. Seuraavat vapaat ajat elokuussa. Soitto terveystalolle ja lekurille soittopyyntö, kun tarvitsisin vaan reseptin. Kaksi viikkoa piti odotaa että lekuri on taas töissä.

No, lekuri soitti eilen ja pahaksi onneksi missasin puhelun. Syy todennäköisesti on se, että lekuri ei antoi kännykän soida noin kaksi soittoa, jolloin en ehtinyt edes kuulemaan nousevaa soittoääntä..

45 minsaa myöhemmin soitin numeroon perään ja lekuri oli jo lähtenyt kotiin. Seuraavan kerran takas terveystalolla kahden viikon päästä, ja sinne siis seuraava soittopyyntö ajanvarauksen kautta.

Muut saman alan erikoistuneet lekurit ovat lomalla, joten pakko odottaa tätä yhtä. Jos kahden viikon päästä hän unohtaa soittaa ja tai minä en pysty vastaamaan, pitää odottaa kuukausi kun lekuri on lomalla.

Ai vittu että on ikävä Mehiläisen palveluita. Pahaksi onneksi tuuli lama, ja firma siirtyi säästöjen takia terveystalon asiakkaaksi.

Saatana kun riepoo. :curs:

Voi vittu kun pystyis jotenkin kuolettamaan omat seksuaalihalunsa nollaan. Seksin harrastamisessa sinänsä ole mitään vikaa, sitä kun vaan ei saa mistään --> ääretön turhautuminen.

Terveystalon "asiakaspalvelu" vituttaa ja isosti.

Yritin saada aikaa labran jälkeen asiaani hoitaneelle lekurille. Seuraavat vapaat ajat elokuussa. Soitto terveystalolle ja lekurille soittopyyntö, kun tarvitsisin vaan reseptin. Kaksi viikkoa piti odotaa että lekuri on taas töissä.

No, lekuri soitti eilen ja pahaksi onneksi missasin puhelun. Syy todennäköisesti on se, että lekuri ei antoi kännykän soida noin kaksi soittoa, jolloin en ehtinyt edes kuulemaan nousevaa soittoääntä..

45 minsaa myöhemmin soitin numeroon perään ja lekuri oli jo lähtenyt kotiin. Seuraavan kerran takas terveystalolla kahden viikon päästä, ja sinne siis seuraava soittopyyntö ajanvarauksen kautta.

Muut saman alan erikoistuneet lekurit ovat lomalla, joten pakko odottaa tätä yhtä. Jos kahden viikon päästä hän unohtaa soittaa ja tai minä en pysty vastaamaan, pitää odottaa kuukausi kun lekuri on lomalla.

Ai vittu että on ikävä Mehiläisen palveluita. Pahaksi onneksi tuuli lama, ja firma siirtyi säästöjen takia terveystalon asiakkaaksi.

Saatana kun riepoo. :curs:

Itellä on kokemusta ihan samasta toiminnasta. Ne vissiin olettaa, että ihminen istuu kännykkä kädessä 24/7 valmiina vastaamaan. Pääsin kyllä ite vielä lekurin juttusille kun soitin omalle sairaanhoitajalle ja korotin lievästi ääntäni.

Kuka idiootti meni sytyttämään jotain tulipaloja radan varteen!? Eikö tullut mieleen, että ihmisiä saattaisi vituttaa, että junat ovat TAAS myöhässä perkele. Eikä nyt voi syyttää edes VR:ää. Syytän kuitenkin.

Vitun kaupustelijat saatana, 20 kertaa ainakin tällä viikolla soittaneet, aina olen lyönyt luurin korvaan, seuraavalla kerralla huudan naama punaisena siihen luuriin että en minä osta mitään vitun apu-lehteä.

Tulin salilta kotiin, kattelin et jaaha, mummon bulldogi hoidossa taas(tykkään siitä oikeasti). Kävelin käytävälle ja aattelin et mikä vittu täällä oikeen haisee, noh meninpä sitten huoneeseen ja mitäpäs muuta siellä oli ku ihan vitun iso kasa oranssia paskaa. Oksennukset nous ylös samantien, vieläkään en oo menny niitä siivoomaan vaan odotan että äiti(:D) tulee kotio ja siivoaa kun ei saatana koiraa voi lenkille viedä ennenku talosta häipyy.

Vitun kaupustelijat saatana, 20 kertaa ainakin tällä viikolla soittaneet, aina olen lyönyt luurin korvaan, seuraavalla kerralla huudan naama punaisena siihen luuriin että en minä osta mitään vitun apu-lehteä.
Ihan saatanasti ovat pommittaneet viimeaikoina. Joka viikko tulee soittoja.
Häirintää sanon minä.

Ei tainnut olla eka kerta kun Munakas tuli kalsareihin? ;)

Vituttaa ihmiset, jotka ajaa moottoritiellä rampilta A rampille B 50km/h. Eli siis sellaisessa kohtaa, jossa kiihdytyskaista ja "moottoritieltäpoistumis"-kaista ovat samassa. Kiva siinä neljän ruuhkassa körötellä hyvää alinopeutta kiihdytyskaistaa pitkin, kun ei munapäät huomaa, että jotkut haluavat myös liittyä moottoritielle.

EDIT: Osasin näköjään selittää aika onnistuneesti... HUOH

Back
Ylös Bottom