Terveystalon "asiakaspalvelu" vituttaa ja isosti.
Yritin saada aikaa labran jälkeen asiaani hoitaneelle lekurille. Seuraavat vapaat ajat elokuussa. Soitto terveystalolle ja lekurille soittopyyntö, kun tarvitsisin vaan reseptin. Kaksi viikkoa piti odotaa että lekuri on taas töissä.
No, lekuri soitti eilen ja pahaksi onneksi missasin puhelun. Syy todennäköisesti on se, että lekuri ei antoi kännykän soida noin kaksi soittoa, jolloin en ehtinyt edes kuulemaan nousevaa soittoääntä..
45 minsaa myöhemmin soitin numeroon perään ja lekuri oli jo lähtenyt kotiin. Seuraavan kerran takas terveystalolla kahden viikon päästä, ja sinne siis seuraava soittopyyntö ajanvarauksen kautta.
Muut saman alan erikoistuneet lekurit ovat lomalla, joten pakko odottaa tätä yhtä. Jos kahden viikon päästä hän unohtaa soittaa ja tai minä en pysty vastaamaan, pitää odottaa kuukausi kun lekuri on lomalla.
Ai vittu että on ikävä Mehiläisen palveluita. Pahaksi onneksi tuuli lama, ja firma siirtyi säästöjen takia terveystalon asiakkaaksi.
Saatana kun riepoo. :curs: