Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa näiden entisten ysien tekstit facebookissa. Siellä ne hehkuttaa että on päässy kouluun ja valmistunutki jo vaikkei koulua ole päivääkään käyty. Ne myös olettaa että ammattikoulu ja lukio on rentoja paikkoja. No kaippa se hymy hyytyy niilläki vielä ja kummasti sitä porukkaa lopettaa aika paljon kesken koulunkäynnin.
Bafucin, saa apteekeistamillä vitulla saan tätä järjetöntä kurkkukipua pois... nieleminen sattuu aivan perkeleesti ja suu on aivan kuiva jatkuvasti.:curs:
millä vitulla saan tätä järjetöntä kurkkukipua pois... nieleminen sattuu aivan perkeleesti ja suu on aivan kuiva jatkuvasti.:curs:
Jonotin kerran noin puoli tuntia ja kuuntelin sitä hemmetin Hopelessly addictedia koko ajan... Kun viimein vastattiin, niin multa pääsi vahingossa "ihanaa ku vastasit!" Luurin päästä kuului hetken vain rahinaa, sitten hermostunut naurahdus ja sitten tajusin selventää, että miksi oli ihanaa kun vastattiin :D

Oon hommissa ko. firmalle ja aina välillä joutuu jotain asioita puhelimitse hoitamaan pääkonttorin kautta työn puolesta. Ottaa kohtuu paljon pattiin kuunnella tuota biisiä joskus useamman kerran viikossa![]()
Sain tänään tiedon opiskelupaikasta. Sehän on hieno juttu ja yksi mukavimpia asioita, mitä on vähään aikaan tapahtunut. Yksi juttu siinä vaan vituttaa: pitää näemmä luopua koirasta, koska aika moni vuokranantaja on hyvin ehdoton sen suhteen, että lemmikkejä ei taloon tule. Ja sekös tässä vituttaa, koska tuo koira on mulle about tärkein asia tällä hetkellä.
Oletko kysynyt asiaa vielä erikseen vuokranantajalta? moni antaa periksi tässä.
Voithan sä myös koittaa laittaa ilmoituksen että haet asuntoa ja sulla on koira. Jos on vielä pieni ja hyväkäytöksinen(hiljainen) koira niin maininta siitä.
Tuttu sai kämpän kun laittoi noin, vuokranantaja oli koiraihminen ;)
Vittu... ideanahan tuo on äärimmäisen hyvä :D Tosin oma koira on suht iso ja hyväkäytöksinen. Oisko joku Aamulehti hyvä media tähän tarkoitukseen? Esimerkiksi sunnuntainumero tjsp.
kihlattu jätti, sanomatta syitä. tai no, suurin syy lienee että sen mutsi vihas mua alusta alkaen, ja eristi kihlatun koko perheestään. kaikki tuntuu aika merkityksettömältä kaikki. hyllys on tenoxeja, oxamineja, cipralexia ja beetasalpaajia. sain eilen lekurilta. pitäs alottaa kuuri (cypiä 10vkoa 500mg/w) mut ei jaksais edes salille lähtee.
onneks koht alkaa loma, mut mitä vittua mä teen ilman naistani.