Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kesäflunssa kokoluokkaa japanin aivokuume :jahas:
Nenä niin tukossa että ei saa edes niistettyä, kun yrittää puhaltaa niin tuntuu että joku verisuoni pettää päästä.

Uskaltaiskohan mennä mietoihin löylyihin niin aukeis.. :confused:

Kokeile mieluummin höyryhengitystä. Jos sulla on jotain eucalyptusta tms. niin sitä voi tiputella kiehuvan veden joukkoon. Varsinainen höyryhengityskone olisi parempi, koska kattilasta tuleva höyry taitaa olla hieman liian kuumaa optimaalisesta, mutta ajaa sekin lienee asiansa. Mulla ainakin muutaman kerran toistettuna on avannut mukavasti röörejä sen kerran, kun kipeäksi onnistun tulemaan.

Ootko koittanu lämmitellä polvia kunnolla ja ostaa jotkut lämmittimet vai onko vika itse jossain muussa?

Polvenlämmittimiä en oo ikinä kokeillut, ehkä kai pitäis. Ainahan ne on olleet sellaiset, että kipeytyvät helposti ja naksuvat jos pikkusenkin menee kyykkyyn. Kyllä mä omasta mielestäni niitä ihan kunnolla lämmittelen aina jalkatreenin alussa. Reisiojennuksia ja sellaista lyhyempää nitkutusta esimerkiksi jalkaprässissä. Meneekö pahasti mettähallituksen puolelle?

Paljon oleellisempaa on liikekohtainen lämmittely. Ihan hyvin voi jättää vaikka ne kuntopyörällä sotkemisetkin pois, kunhan vain lämmittelee esim. kyykkyä varten kunnolla. Mun lämmittelyt menee jotakuinkin näin: 10 toistoa omalla painolla; 10x20kg; 6x60kg; 10x60kg; 8x80kg; 6x100kg; 4x120kg --> tästä vielä 10 kilon välein niin kauan kun varsinaiset sarjapainot on saavutettu.

Polvikivut kuitenkin varmaan johtuu todennäköisimmin siitä, että paino on liikaa päkiöillä tai että polvet kiertyvät sisäänpäin kyykyn (tai esim. prässin) positiivisessa (ylösmeno) vaiheessa.

kihlattu jätti, sanomatta syitä. tai no, suurin syy lienee että sen mutsi vihas mua alusta alkaen, ja eristi kihlatun koko perheestään. kaikki tuntuu aika merkityksettömältä kaikki. hyllys on tenoxeja, oxamineja, cipralexia ja beetasalpaajia. sain eilen lekurilta. pitäs alottaa kuuri (cypiä 10vkoa 500mg/w) mut ei jaksais edes salille lähtee.

onneks koht alkaa loma, mut mitä vittua mä teen ilman naistani.
Puntille vaan purkaa situtus rautoihin :)

onneks koht alkaa loma, mut mitä vittua mä teen ilman naistani.

Jos kihlattu tekee noin niin voit aivan hyvin pitää elämäsi kesän.
Kavereiden kanssa mökille, roadtripille yms yms. Jätät kaikki ranteenviiltely-fiilikset kotia ja lähet ulos sieltä. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun mahdollisimman nopeasti, ei kaiken tarvitse johtaa seurusteluun. Kunnon rebound/hauskanpito kesäkissa parantaa oloa kummasti.

Eikös vanha sanonta ole, että jos tiput ratsailta niin takaisin selkään mahdollisimman nopeasti ;)

Kuuntelin muuten tuon samaisen biisin eilen aika useaan otteeseen...

Jonotin kerran noin puoli tuntia ja kuuntelin sitä hemmetin Hopelessly addictedia koko ajan... Kun viimein vastattiin, niin multa pääsi vahingossa "ihanaa ku vastasit!" Luurin päästä kuului hetken vain rahinaa, sitten hermostunut naurahdus ja sitten tajusin selventää, että miksi oli ihanaa kun vastattiin :D

Jonotin kerran noin puoli tuntia ja kuuntelin sitä hemmetin Hopelessly addictedia koko ajan... Kun viimein vastattiin, niin multa pääsi vahingossa "ihanaa ku vastasit!" Luurin päästä kuului hetken vain rahinaa, sitten hermostunut naurahdus ja sitten tajusin selventää, että miksi oli ihanaa kun vastattiin :D

Mä viellä jonotin tuon lisäksi Turvan jonossa vähän aikaa... eiköhän nuo taustamusiikit ole vähäksi aikaa kuultu. Mulla on vielä semmonen tapa kun noissa menee aina aikaa, niin onhan sitä ärsyttävää biisiä sitten pakko alkaa laulamaan tai hyräilemään... onneksi sieltä tulee se normaali "tuut" ennen kuin ne vastaa puhelimeen, ettei tartte laulella sille virkailijalle :D

Back
Ylös Bottom