Vitutuksen määrä maailmassa on vakio
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vitutuksen määrä maailmassa on vakio
Tuntuu, että vois vaikka lopettaa tuon jalkatreenin ihan kokonaan. Ei polvet tunnu kestävän.
No kyllä! Vittu kun oli jo viime viikolla kesän ensimmäinen punkki jalassa kiinni.Itikat! ...ja punkit
Itikat! ...ja punkit
Ootko koittanu lämmitellä polvia kunnolla ja ostaa jotkut lämmittimet vai onko vika itse jossain muussa?
Puntille vaan purkaa situtus rautoihinkihlattu jätti, sanomatta syitä. tai no, suurin syy lienee että sen mutsi vihas mua alusta alkaen, ja eristi kihlatun koko perheestään. kaikki tuntuu aika merkityksettömältä kaikki. hyllys on tenoxeja, oxamineja, cipralexia ja beetasalpaajia. sain eilen lekurilta. pitäs alottaa kuuri (cypiä 10vkoa 500mg/w) mut ei jaksais edes salille lähtee.
onneks koht alkaa loma, mut mitä vittua mä teen ilman naistani.

Jonottaminen puhelimessa. Huoh. Ja se, että Tapiola ei VIELÄKÄÄN ole löytänyt jonotusmusiikkilistalleen kuin tän yhden biisin.
onneks koht alkaa loma, mut mitä vittua mä teen ilman naistani.
Kuuntelin muuten tuon samaisen biisin eilen aika useaan otteeseen...
Jonotin kerran noin puoli tuntia ja kuuntelin sitä hemmetin Hopelessly addictedia koko ajan... Kun viimein vastattiin, niin multa pääsi vahingossa "ihanaa ku vastasit!" Luurin päästä kuului hetken vain rahinaa, sitten hermostunut naurahdus ja sitten tajusin selventää, että miksi oli ihanaa kun vastattiin :D