Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
?? Eikö teillä päin muksut usko jos kieltää tekemästä tuota? Varmaan koirakin arvostaisi omaa rauhaansa enemmän kuin sormien pureskelua (ja siitä seuraavia iltapäivälehtien lööppejä, poliiseja ja lopetusta).
Pitää seuraavan kerran käydä jututtamassa.Ootkos ilmottanu kakarien vanhemmille siitä jos tiät ne kakarat?
Vituttaa kun ei pysy pakkis ei pysy kirjautuneena, ei opera eikä google. Työpaikan exploder pysyy. Onko tämä joku salajuoni että kaikkien on alettava käyttämään mikkisoftaa ???
Lataa Google Chrome![]()
Aijjaa joo, luin ton kiireessä jotenkin firefoxina. :DKuten sanoin niin ei pysy silläkään... ihan perseestä. Ainut on tosiaan työkoneen exploder joka pysyy sisällä... mutta en mä nyt vittu ala exploderia vapaa-aikana käyttämään...
Taitaa olla niin että jos koira on pihassa niin lasten oma vika jos taas ei niin sun vika kun et pidä vihasella koiralla kuonokoppaa. Mutta kannattaa käydä jututtamassa vanhempia ettei vahinkoa pääse käymään.Kyllä ne lähti kun kävin sanomassa. Niillä vaan on tyylinä härnätä koiraa aina ohi kulkiessaan. Ovat tosin varmaan jotain 5 tai 6-vuotiaita. Eipä tuo meidän koira tee muuta kuin hyppii, mutta voihan siitäkin vahinko tulla. Tai mistä sitä tietää, saattaahan tuo oikein ärsytettynä purrakin. Mitenkäs laki muuten tässä menee jos ite ärsyttävät kiinni olevaa koiraa ja koira käy päälle? Tuohan on täysin oma vika jos noin käy.
Mulla ei myöskään yhtäkkiä enää pysy pakkis sisäänkirjautuneena, käytän Firefoxia. Oon jo yrittäny miettiä että mistä asetuksesta tän vois muuttaa.. mitään uutta selainta en vittu ala lataamaan... perkele.
mullakaan ei pidä enää sisäänkirjautuneena.... mistäs noi evästeet katotaan? firefoxia käytän
työkalut -> asetukset -> tietosuoja ja sallit eväste jutut raksilla
Vituttaa kun kaikilla on oletuksena, että päättäreinä vedetään pää täyteen. Mieluummin vetäisin vaan kovan jalkatreenin, ei vittu mee ryypiskelyt treenin edelle.